Σχεδια CAD για κατασκευη αποστατων

Οδηγίες πως να φτιάξετε κάτι βήμα προς βήμα.

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Οκτ 13, 2008 8:40 am

Αlex78 εαν κυτταξεις και τους πισω αποστατες του RR kit θα δεις οτι εχουν μια σχετικη διαφορα απο το ενα και το αλλο μερος (στην εσωτερικη διαμετρο παντα μιλαμε)....οποτε μηπως το 65 ειναι πολυ και θα επρεπε να γινει 63 cm???
http://picasaweb.google.com/federicomio ... kyRoadKit#
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό alex78 » Δευτ Οκτ 13, 2008 9:50 am

Αυτο που μπενει μεσα ειναι 63,2 και για να ειμαι σιγουρος οτι θα μπει το εκανα 65.Δυο χιλοστα δεν ειναι προβλιμα.
Άβαταρ μέλους
alex78
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:41 pm
Τοποθεσία: Πετρουπολη-Aλεποχορι
Λάστιχα: g012
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Alex

Δημοσίευσηαπό alex23 » Δευτ Οκτ 13, 2008 10:44 am

alex78
χαρα στο κουραγιο σου!!!

να πω πάντως οτι δεν ειναι και το πιο εύκολο πραγμα να δοκιμάζεις τους αποστάτες γιατι πρεπει να λύσεις ολη την ανάρτηση για να βάλεις τον αποστάτη και φυσικά μετα πρέπει να την ξανα δέσεις που ειναι ακομα πιο δύσκολο και χρονοβόρο ! (μιλάω απο προσωπική εμπειρία)

επίσης οπως φυσικά ανακάλυψες αν δεν αλλάξεις αμορτισέρ οι αποστάτες απο μονοι τους δεν λενε τίποτα!


εχεις βρει κατάλληλο αμορτισέρ?
Άβαταρ μέλους
alex23
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 2:51 pm
Τοποθεσία: Αθηνα,Μαρουσι
Λάστιχα: BFgoodrich 50/50
Suspension: R.R.
cb: Ναι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Οκτ 13, 2008 11:39 am

Alex78
Η βάση έχει μια αρχική είσοδο σχεδόν 73 cm, η οποία τελειώνοντας καταλήγει στα 63cm.
Εαν το έχεις κάνει όλο το ίδιο 65 μπορεί να μην κάθεται καλά και να χορεύει!!!!!!!

Alex23 μην ξεχναμαι οτι δεν έχει βάλει τους αποστάτες των αμορτισέρ, οπότε πρέπει να βρει λύση!!!!

Πάμε κατά Kayaba μεριά!!!!!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4645
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό alex78 » Δευτ Οκτ 13, 2008 2:17 pm

Παιδια μεχρι στιγμις τα εχω λισει δυο φορες και παω για τριτη :cry: :cry:
Αμορτισερ μαλον KYB που τα βρισκο και ελλαδα{ξερουμε τον τιπο μηπω?}
Προς το παρον θελω καμπεροβιδες και η RR θελει 125$,εχεται να προτινεται κατι?
Άβαταρ μέλους
alex78
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:41 pm
Τοποθεσία: Πετρουπολη-Aλεποχορι
Λάστιχα: g012
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Alex

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Οκτ 13, 2008 2:39 pm

Μια ερωτηση μα τοσο μικρο ειναι το κοστος με τους αποστατες οταν τελικα βγουνε σωστα τα σχεδια, απο οτι ενα σετ Rocky Road??? Ο μεταλλικος θορυβος πισω μπορει να ειναι επειδη τερματιζουν πιο ευκολα τα μαμα αμορτισερ σου τωρα και τραβανε το ελατηριο προς τα κατω και χορευει μεσα ο αποστατης.Λαστιχο αφου το μαμα εχει γιατι θες να βαλης αλλο, εκτος και αν οι αποστατες δεν μπορουνε να κρατησουνε τον μαμα λαστιχενιο καπελακι. Παντως προσοχη με το βαλε βγαλε γιατι ειναι ευκολο να κλωτσησει καμια βιδα με τοσες διορθωσεις που χρειαζεται να κανεις στους αποστατες.
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

Δημοσίευσηαπό georgeh » Δευτ Οκτ 13, 2008 3:47 pm

ρε παιδιά να πω κάτι??
αφού τα Rocky Road έρχονται τόσο φθηνά και είναι δοκιμασμένα
1) γιατί κάνετε αποστάτες οι οποίοι δεν είναι δοκιμασμένοι!! με αμφίβολα και επικίνδυνα αποτελέσματα??? (Λάθος σχέδια CAD, άρα από εδώ και πέρα σχεδιάζεται ανάρτηση μόνοι σας!! όχι ότι τα σχέδια ήταν εγκεκριμένα --η ανάρτηση δεν σχεδιάζεται στο υπόγειο του σπιτιού μας!!! --θέλει μελέτη και καλή γνώση της γεωμετρίας του αυτοκινήτου -- δεν είναι και το καλύτερο πράγμα να την φτιάξετε μόνοι σας!!)
2) κόστος για κατασκευή αποστατών
3) θα χρειαστείτε καμπερόβιδες + κόστος
4) Θα χρειαστείτε αμορτισέρ + κόστος (επίσης το κάθε αμορτισέρ έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένο βάρος και χρήση) δεν μπορείτε να πάρετε ένα αμορτισέρ που απλά ταιριάζει στο μήκος και να το κάνετε off-road!!
5) που θα κάνετε το crash test της ανάρτησης το ότι αντέχει στις μεγάλες ταχύτητες δεν σπάει στις πέτρες κλπ κλπ (στο δικό σας αυτοκίνητο με εσάς μέσα??)

μήπως τελικά βγαίνει και πιο ακριβό από τα RR και αναμφίβολης οδικής συμπεριφοράς???
και αν πάει κάτι στραβά και στην καλύτερη βγείτε από τον δρόμο και διαλυθεί το αυτοκίνητο?? δεν θέλω να αναφερθώ σε χειρότερα!!!
τότε ποιον θα κατηγορήσετε?? αυτόν που έβγαλε τα σχέδια στο Internet ???
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό alex78 » Δευτ Οκτ 13, 2008 4:53 pm

georgeh έγραψε:ρε παιδιά να πω κάτι??
αφού τα Rocky Road έρχονται τόσο φθηνά και είναι δοκιμασμένα
1) γιατί κάνετε αποστάτες οι οποίοι δεν είναι δοκιμασμένοι!! με αμφίβολα και επικίνδυνα αποτελέσματα??? (Λάθος σχέδια CAD, άρα από εδώ και πέρα σχεδιάζεται ανάρτηση μόνοι σας!! όχι ότι τα σχέδια ήταν εγκεκριμένα --η ανάρτηση δεν σχεδιάζεται στο υπόγειο του σπιτιού μας!!! --θέλει μελέτη και καλή γνώση της γεωμετρίας του αυτοκινήτου -- δεν είναι και το καλύτερο πράγμα να την φτιάξετε μόνοι σας!!)
2) κόστος για κατασκευή αποστατών
3) θα χρειαστείτε καμπερόβιδες + κόστος
4) Θα χρειαστείτε αμορτισέρ + κόστος (επίσης το κάθε αμορτισέρ έχει φτιαχτεί για συγκεκριμένο βάρος και χρήση) δεν μπορείτε να πάρετε ένα αμορτισέρ που απλά ταιριάζει στο μήκος και να το κάνετε off-road!!
5) που θα κάνετε το crash test της ανάρτησης το ότι αντέχει στις μεγάλες ταχύτητες δεν σπάει στις πέτρες κλπ κλπ (στο δικό σας αυτοκίνητο με εσάς μέσα??)

μήπως τελικά βγαίνει και πιο ακριβό από τα RR και αναμφίβολης οδικής συμπεριφοράς???
και αν πάει κάτι στραβά και στην καλύτερη βγείτε από τον δρόμο και διαλυθεί το αυτοκίνητο?? δεν θέλω να αναφερθώ σε χειρότερα!!!
τότε ποιον θα κατηγορήσετε?? αυτόν που έβγαλε τα σχέδια στο Internet ???

1) ειναι ιδιοι και καλιτερη κατασκευη απο τα RR, τα σχεδια απλος διορθοθικαν και οχι σε υπογιο αλλα σε μιχανουργιο, η γεωμετρια δεν αλαζει με 5cm θα αλαξει στα 4cm????
2) μεχρι τωρα εχω δοσει 35 ευρο(λογο δουλιας)
3) τα RR δεν θελουν???
4) συμφωνω!!! :)
5) =1)

Υ.Γ Το επαγκελμα μου ειναι εργοδηγος στο τμημα ναυπηγεικης σχεδιασης και κατασκευης πλοιων, και το autocad το ξερω καλα.(ορθογραφεια δεν ξερω καλα :( :()
Άβαταρ μέλους
alex78
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:41 pm
Τοποθεσία: Πετρουπολη-Aλεποχορι
Λάστιχα: g012
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Alex

Δημοσίευσηαπό georgeh » Δευτ Οκτ 13, 2008 5:28 pm

χμμμ βρε παιδιά έχετε δει τις RR και ξέρετε ότι είναι καλύτερα κατασκευασμένα τα δικά σας???? (ακούγετε ξέρετε λίγο εγωιστικό αυτό)
η γεωμετρία της Ανάρτησης του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση αν τα έκανες σε μηχανουργείο ή στο υπόγειο του σπιτιού!!
αυτό είναι ολόκληρη μελέτη από ανθρώπους εξειδικευμένους σε αυτό τον τομέα!!
η RR έχει άλλο ύψος μπροστά και άλλο πίσω
η γεωμετρία της ανάρτησης δεν είναι αναλογική!!! όσο ψηλώνεις πρέπει να αλλάξεις πολλούς παραμέτρους!!!

γωνίες Camber, caster
Σκληρότητα Αμορτισέρ
Αεροδυναμική (μην πετάξουμε κιόλας)
Γωνία εισόδου αέρα, Άνωση - κλπ

τα παραπάνω δεν μπορείς να τα γνωρίζεις αν δεν κάνεις εξομοίωση!!
στα σημερινά αυτοκίνητα λόγω υψηλών ταχυτήτων τα παραπάνω είναι κρισιμότατα
όλα τα παραπάνω ρυθμίζονται σε σχέση με το Βάρος - Ύψος του Αυτοκινήτου

όποτε έχοντας τις παραπάνω 5 παραμέτρους θα πρέπει να κάνεις πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις (πολύ πολύπλοκες) ώστε να βγάλεις τις σωστές ρυθμίσεις


τα GV πιάνει μια χαρά τα 175
όλα τα παραπάνω από τα 110 και πάνω παίζουν σημαντικότατο ρόλο και πρέπει να είναι ρυθμισμένα στην εντέλεια!!!

τώρα αν νομίζετε ότι οι μηχανικοί χάνουν ώρες σε πολύπλοκα μαθηματικά - σχεδιαστήρια - αεροδυναμικές σήραγγες τι να σας πω
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό Dimis » Δευτ Οκτ 13, 2008 7:06 pm

georgeh έγραψε:H γεωμετρία της Ανάρτησης του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση αν τα έκανες σε μηχανουργείο ή στο υπόγειο του σπιτιού!!
αυτό είναι ολόκληρη μελέτη από ανθρώπους εξειδικευμένους σε αυτό τον τομέα!!
η RR έχει άλλο ύψος μπροστά και άλλο πίσω
η γεωμετρία της ανάρτησης δεν είναι αναλογική!!! όσο ψηλώνεις πρέπει να αλλάξεις πολλούς παραμέτρους!!!

γωνίες Camber, caster
Σκληρότητα Αμορτισέρ
Αεροδυναμική (μην πετάξουμε κιόλας)
Γωνία εισόδου αέρα, Άνωση - κλπ

τα παραπάνω δεν μπορείς να τα γνωρίζεις αν δεν κάνεις εξομοίωση!!
στα σημερινά αυτοκίνητα λόγω υψηλών ταχυτήτων τα παραπάνω είναι κρισιμότατα
όλα τα παραπάνω ρυθμίζονται σε σχέση με το Βάρος - Ύψος του Αυτοκινήτου

όποτε έχοντας τις παραπάνω 5 παραμέτρους θα πρέπει να κάνεις πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις (πολύ πολύπλοκες) ώστε να βγάλεις τις σωστές ρυθμίσεις


τα GV πιάνει μια χαρά τα 175
όλα τα παραπάνω από τα 110 και πάνω παίζουν σημαντικότατο ρόλο και πρέπει να είναι ρυθμισμένα στην εντέλεια!!!

τώρα αν νομίζετε ότι οι μηχανικοί χάνουν ώρες σε πολύπλοκα μαθηματικά - σχεδιαστήρια - αεροδυναμικές σήραγγες τι να σας πω



Φίλε Γιώργο με όλα αυτά που ανάφερες με ψιλο-άγχωσες..... :cry: :cry:
Αν είχα μια φορά ενδοιασμό να το σηκώσω το αμάξι τώρα έχω 10 φορές.....
Οχι τίποτα άλλο αλλά τώρα πρέπει να διπλο- ή και τρίπλο- τσεκάρω ότι έχουν γίνει όλα τα απαραίτητα τέστ (αλήθεια δεν ξέρω πως....) ή ότι τουλάχιστον πριν αλλαξω-σηκώσω την ανάρτηση έχει γίνει κάποιας μορφής αξιολόγηση και έχει κάποια certificates....

Αλήθεια τα RR έχουν όλα αυτά που αναφέρεις ??????
Grand Vitara 2.0 JLXEW, ESP/TCS, Xenon, RR Lift Kit, GEOLANDAR A/T-S (225/65/17), XMC Ποδιές

ΔΙΑΙΤΗΜΑΣΙ ΤΕ ΧΡΗΖΟΜΑΙ ΕΠ'ΩΦΕΛΕΙΗ ΚΑΜΝΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΝ ΕΜΗΝ, ΕΠΙ ΔΗΛΗΣΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΗ ΕΙΡΞΕΙΝ.
Άβαταρ μέλους
Dimis
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1990
Εγγραφή: Δευτ Απρ 28, 2008 7:21 pm
Τοποθεσία: Οπου να'ναι, αρκεί να μην εφημερεύω.....
Λάστιχα: Yokohama G012
Suspension: Rocky Road
cb: Ναι
Name: Δημοσθένης

Δημοσίευσηαπό alex78 » Δευτ Οκτ 13, 2008 7:22 pm

georgeh έγραψε:χμμμ βρε παιδιά έχετε δει τις RR και ξέρετε ότι είναι καλύτερα κατασκευασμένα τα δικά σας???? (ακούγετε ξέρετε λίγο εγωιστικό αυτό)
η γεωμετρία της Ανάρτησης του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση αν τα έκανες σε μηχανουργείο ή στο υπόγειο του σπιτιού!!
αυτό είναι ολόκληρη μελέτη από ανθρώπους εξειδικευμένους σε αυτό τον τομέα!!
η RR έχει άλλο ύψος μπροστά και άλλο πίσω
η γεωμετρία της ανάρτησης δεν είναι αναλογική!!! όσο ψηλώνεις πρέπει να αλλάξεις πολλούς παραμέτρους!!!

γωνίες Camber, caster
Σκληρότητα Αμορτισέρ
Αεροδυναμική (μην πετάξουμε κιόλας)
Γωνία εισόδου αέρα, Άνωση - κλπ

τα παραπάνω δεν μπορείς να τα γνωρίζεις αν δεν κάνεις εξομοίωση!!
στα σημερινά αυτοκίνητα λόγω υψηλών ταχυτήτων τα παραπάνω είναι κρισιμότατα
όλα τα παραπάνω ρυθμίζονται σε σχέση με το Βάρος - Ύψος του Αυτοκινήτου

όποτε έχοντας τις παραπάνω 5 παραμέτρους θα πρέπει να κάνεις πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις (πολύ πολύπλοκες) ώστε να βγάλεις τις σωστές ρυθμίσεις


τα GV πιάνει μια χαρά τα 175
όλα τα παραπάνω από τα 110 και πάνω παίζουν σημαντικότατο ρόλο και πρέπει να είναι ρυθμισμένα στην εντέλεια!!!

τώρα αν νομίζετε ότι οι μηχανικοί χάνουν ώρες σε πολύπλοκα μαθηματικά - σχεδιαστήρια - αεροδυναμικές σήραγγες τι να σας πω


Δεν υπαρχει εγωιζμος ,εξαλου εχω πει νοριτερα οτι ειναι πολυ δισκολο και ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, οσο για το υψος μπροστα ειναι 3.5cm και πισω 3,8cm για την ακριβια.Αν δω οτι δεν ειμαι ευχαριστιμενος ΤΑ ΠΕΤΑΩ με μοναδικο κοστος τον κοπο (που αν δεν μου αρεσε να κανω κατι μονος θα πυγενα σε ενα συνεργιο)
Αεροδυναμικη αλλη στα RR(5cm) και αλλη HAND MADE (3.8cm)???????
Γωνιες camber, caster δεν θα κανω εγω αλλα ο ευθιγραμισας. Αν δεν μινω ευχαριστιμενος τουλαχιστον θα εχω προσπαθισει .
Παντα μιλαω σε προσοπικο επιπεδο ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ απλα δεν μου κοστιζει τιποτα
Απλα παραθετο τις εμπιριες μου σε καπιο θεμα που βαλατε και δεν νομιζω οτι προσπαθω να πισω κανεναν ουται να αποδιξω και να πουλισω κατι!!!
Παντα φιλικα alex78!!!!
Άβαταρ μέλους
alex78
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:41 pm
Τοποθεσία: Πετρουπολη-Aλεποχορι
Λάστιχα: g012
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Alex

Δημοσίευσηαπό georgeh » Δευτ Οκτ 13, 2008 8:47 pm

ναι τα RR έχουν τα certifications αλλιώς δεν τους αφήνουν να πουλάνε!! US βλέπεις (για να τα ξέρω βρε γιατρέ όλα αυτά μάλλον το έψαξα πολύ:) )
άλλωστε η Σκληρότητα παραπάνω που έχουν τα RR είναι για να κρατήσουν την ευστάθια του Αυτοκινήτου στις στροφές και στις μεγάλες ταχύτητες! και όπως λέει ο kaliakouda που τα φοράει στα κλειστά κομμάτια πάει και καλύτερα!!!!

Απλά Alex78 το θέμα είναι ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα και οι λεπτομέρειες παίζουν σημαντικό ρόλο στην ευστάθεια του αυτοκινήτου!!

αν και πάλι βέβαια όλα αυτά τα κάνεις για να κάνεις ένα trial όχημα τα παραπάνω δεν σε ενδιαφέρουν και πολύ γιατί οι ταχύτητες είναι μικρές και ο στόχος είναι άλλος!!

αλλά στις μεγάλες ταχύτητες εκεί τα πράγματα αλλάζουν πολύ! αυτό προσπαθώ να πω στις παραπάνω γραμμές!!!

το παρακάτω video δεν είναι σχετικό με τζιπ αλλά κοιτάξτε τι έπαθε κάποιος που δεν φρόντισε να φτιάξει σωστή ανάρτηση και αεροδυναμική!!
απλά αύξησε σε ιπποδύναμη!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FIDhzIdhzSE[/youtube]

εμείς τι μπορεί να πάθουμε?? σε μια στροφή να έχουμε αποσταθεροποίηση με ολέθρια αποτελέσματα
debian 7 http://www.debian.org | Varnish Cache | SCST iscsi | Puppet Labs | Nginx | Gluster FS | DRBD
Άβαταρ μέλους
georgeh
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: Athens
Λάστιχα: BF A/T
Suspension: Rocky-Road 5cm
cb: Ναι
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Οκτ 13, 2008 9:58 pm

ΚΑΚΑ τα ψεματα και η ROCKY ROAD με δοκιμες και πολυ χρονο προσπαθησαν να φτιαξουν αυτο το σετ ψηλωματος για το G VITARA απλα το βρισκω ασκοπο προσωπικα καποιος να ψαχνεται μονος του να κανει κατη απο το 0 οταν ειδη υπαρχη κατι. Συγκεκριμενα αφου ασχολεισαι μονος σου φιλε alex87 με το ολo θεμα καλα κανεις γιατι σου αρεσει και μαθαινεις απλα βλεπουνε και διαβαζουνε τα υπολοιπα μελη που δεν εχουν ιδεα απο αναρτηση η εμπειρια (ουτε εγω εχω) και ψαχνονται απο αλλα μελη και παιρνουνε ιδεες για να κανουνε τα ιδια πραγματα. Δεν ειναι κακη η προσπαθεια σου δεν σε κρινουμε (εγω προσωπικα) απλα μην βγαινει η ιδεα οτι μπορει καποιος να παει να κανει τα ιδια που κανεις και εσυ στο 4χ4 του εννο υπαρχουνε ετοιμα πραγματα. Παντως οταν πειραζεις ενα αυτοκινητο στην αναρτηση του πρεπει να αλλαξεις και την οδηγηση σου.
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

Δημοσίευσηαπό alex78 » Δευτ Οκτ 13, 2008 10:39 pm

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΗΗΗΗΗΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
Άβαταρ μέλους
alex78
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:41 pm
Τοποθεσία: Πετρουπολη-Aλεποχορι
Λάστιχα: g012
Suspension: MAD
cb: Όχι
Name: Alex

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Οκτ 13, 2008 10:49 pm

Χεχεχε να το βγαλουμε και σε αυτοκολλητα το προσοχη φοραω δικια μου αναρτηση μακρια μου :D

Παντως εχεις μερακι συνεχισε τις δοκιμες και τις μετατροπες μεχρι να βγει σωστη δουλεια :lol:
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Tutorials/How to's

john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 17, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Απρ 16, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 16, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Δευτ Απρ 15, 2024 7:21 pm Καλησπέρα ,καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Απρ 15, 2024 10:55 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 15, 2024 6:08 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
john maxx Κυρ Απρ 14, 2024 11:30 pm Καλησπέρα
arahova Κυρ Απρ 14, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 14, 2024 7:01 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Απρ 13, 2024 5:26 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό μας Σαββατοκύριακο.
arahova Σάβ Απρ 13, 2024 9:49 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Atlas Σάβ Απρ 13, 2024 8:51 am Καλημέρα παίδες!!!
antonis1627 Σάβ Απρ 13, 2024 8:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 12, 2024 9:51 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ//Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 12, 2024 6:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 10:57 am Τετάρτη 17-4-2024 πάμε για καφεδάκι στη
arahova Πέμ Απρ 11, 2024 9:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 11, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 10, 2024 7:46 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης