ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό takos » Πέμ Νοέμ 21, 2013 10:42 pm

Παιδες καλησπερα...εχω ενα θεμα με τα υγρα των φρενων
ενω τα αλλαζω μετα απο λιγο καιρο τα κανει σαν φραπε!!
takos
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 11, 2011 10:42 pm
Τοποθεσία: ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Name: τακης

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό jon t » Πέμ Νοέμ 21, 2013 11:11 pm

Να υποθέσουμε για αρχή οτι χρησιμοποιείς τα σωστά υγρά φρένων, δηλαδή το DOT που λέει ο κατασκευαστής και από σφραγισμένη συσκευασία - αν μείνει για καιρό ανοικτή η συσκευασία τραβάνε υγρασία και "βράζουν" μετά από παρατεταμένη χρήση των φρένων.

Βέβαια τα παραπάνω δεν δικαιολογούν την περιγραφή σου περί "φραπέ" με το καλημέρα της αλλαγής.
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες για τις συνθήκες στις οποίες συμβαίνει το φαινόμενο.
jon t
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2011 4:30 pm
Name: Γιαννης

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Πέμ Νοέμ 21, 2013 11:34 pm

Προσδιορισε τον χρονο που μας λες!!! :-)



υγ,,,Λογο του θεματος ,,να ρωτησω κατι,,το GV γραφει στο καπακι των υγρων ,,,dot3 μπορω να το αλλαξω σε 4η 5 ;;;
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Σάβ Νοέμ 23, 2013 3:09 am

Το dot αφορά το ιξώδες του υγρού και η αντλία των φρένων (μαζί με τα πααρελκόμενα) είναι σχεδιασμένα για το συγκεκριμένο ιξώδες :!:
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ » Σάβ Νοέμ 23, 2013 10:11 am

kostasRS έγραψε:Προσδιορισε τον χρονο που μας λες!!! :-)



υγ,,,Λογο του θεματος ,,να ρωτησω κατι,,το GV γραφει στο καπακι των υγρων ,,,dot3 μπορω να το αλλαξω σε 4η 5 ;;;

Δεν υπαρχει λογος να κανεις κατι τετοιο το dot 4 και dot 5 ειναι για μεγαλητερα φρενα και ποιο γρηγορα abs οπως VW GT MERCEDES COMBRESOR κ.α
τετοια οχηματα :wink:
Οποίος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3127
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2013 3:43 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: NANKANG 205/80/16 MT
Διάσταση ελαστικών: 225
Suspension: +6cm KYB,αποστατες
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: ΚΑΣΤΟΡΑΣ
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Σάβ Νοέμ 23, 2013 6:14 pm

Ξηρό σημείο βρασμού Wet σημείο βρασμού
DOT 3 205 ° C (401 ° F) 140 ° C (284 ° F)
DOT 4 230 ° C (446 ° F) 155 ° C (311 ° F)
DOT 5 260 ° C (500 ° F) 180 ° C (356 ° F)
DOT 5.1 260 ° C (500 ° F) 180 ° C (356 ° F)

Στον παραπάνω πίνακα βλέπετε τα σημεία βρασμού για κάθε dot.
Eαν σε ένα όχημα ο κατασκευαστείς του προτείνει dot 3 τότε μπορεί να μπει και dot 4, και 5,1 δεν μπορεί να γίνει όμως το αντίθετο.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό triptec » Κυρ Νοέμ 24, 2013 1:00 am

Το έχω πάθει προσωπικά στο προηγούμενο αυτοκίνητο, τα dot 5,1 είναι για αγωνιστικά αυτοκίνητα και θέλουν άλλα υλικά και στην τρόμπα και στα μαρκούτσια και στα o-ring που υπάρχουν στις δαγκάνες, συγκεκριμένα κάθε 3 μήνες περίπου άλλαζα όλα τα παραπάνω γιατί έλιωναν μέχρι που ανακάλυψα ότι ήταν τα υγρά, από τότε έβαζα dot 4 και σε εκείνο και στο vitara και όλα οκ. Αν κάνεις μια γρήγορη κατάβαση στην ψάθα, με dot 3 φτάνοντας κάτω λογικά θα πατάς φρένο και δεν θα πιάνει γιατί θα έχουν βράσει, ενώ με dot4 θα είσαι οκ , (και αυτό δοκιμασμένο)
VIT' 1.6, '00, JLX, 5D
Καλό ταξίδι παναγιώτη..
Άβαταρ μέλους
triptec
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:58 pm
Τοποθεσία: κορυδαλος-καρδιτσα
Λάστιχα: BF goodrich km2 mud
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: 5 πόντους
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος Τρύπας

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Κυρ Νοέμ 24, 2013 2:07 am

Κώστα μήπως είχες βάλει dot 5????
Γιατί τα dot 5 είναι τα μόνα με άλλη χημική σύνθεση, και επηρεάζουν τα ελαστομερή μέρη ενός κυκλώματος φρένων.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό triptec » Πέμ Νοέμ 28, 2013 12:16 am

Γιώργο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, πάνε χρόνια, αλλά νομίζω ότι ήταν 5.1
VIT' 1.6, '00, JLX, 5D
Καλό ταξίδι παναγιώτη..
Άβαταρ μέλους
triptec
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 16, 2008 4:58 pm
Τοποθεσία: κορυδαλος-καρδιτσα
Λάστιχα: BF goodrich km2 mud
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: 5 πόντους
cb: Όχι
Name: Κωνσταντίνος Τρύπας

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Πέμ Νοέμ 28, 2013 1:49 am

Aν και ειμαστε περιπου off ,,,,θα πω μια εμπειρια,,..
Σε μια καταβαση με ρυθμους χαρου,,,(οχι με το gv) oταν χρειαστηκε να φρεναρω,,,, :shock: :shock: προς εκπληξη μου το πεταλ του φρενου επιασε πατο,,,το ατυχημα αποφευθηκε απο θαυμα,,,βεβαια ακομα τρεμω και μονο που το σκεπτομαι!!
Το προβλημα ηταν τελικα τα υγρα,,,,γιατι οταν σταματησα ,και αφου εκανα στον εαυτο μου,για αρκετη ωρα,τεχνικες καρδιοαναπνευστικης ανανηψης :lol: :lol: :lol: ,, και τα υγρα κρυωσαν ,,ολα καλα.... Με το που αλλαχτηκαν βεβαια δεν ξανα αντιμετωπισα παρομοιο θεμα.
Πριν μερικες μερες που σκαλιζα οπτικα το gv διαβασα το dot3 και μου ηρθαν στην μνημη τα παραπανω που σας περιεγραψα,,και δεν ας κρυβω οτι με παραξενεψε το οτι δεν ειχε ουτε καν dot 4,,,, :think:
Eιπα λοιπον οτι μολις χρειαστω τακακια,,,να κανω και μια αλλαγη του υγρου ,,ετσι ,,,στα πλαισια συντηρησης,,,παντα και σε ολα τα αμαξια που ειχα ,,μετα απο καποιες χιλ χιλιομετρα,,παντα τα αλλαζω,και μαλιστα με dot 5 ,,και ποτε δεν ειχα θεμα με τα τσιμουχακια ,,η με την τρομπα που ειπατε ..
Τουλαχιστον ξερει καποιος να μας πει γιατι βαζουν dot3;;
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Πέμ Νοέμ 28, 2013 10:09 am

Είχα πάει παλιότερα και ζήτησα σε μαγαζί υγρά φρένων DOT3 και μου έδωσε DOT4 λέγοντάς μου ότι σε καλύπτουν λόγω υψηλότερων προδιαγραφών. Απ'ότι διαβάζω αυτό δεν ισχύει (καθότι ναι μεν 4>3, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το 4 είναι υψηλότερων προδιαγραφών και υπερκαλύπτει το 3). Κάποια στιγμή άλλαξα υγρά κι έβαλα τα DOT4. Πρόβλημα στο φρενάρισμα δεν έχω παρατηρήσει, ούτε στη στάθμη των υγρών. Έχω "θέμα" τελικά με τα 4 αντί των 3; :think:
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 37837
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό gv2000 » Πέμ Νοέμ 28, 2013 8:33 pm

kostasRS έγραψε:Aν και ειμαστε περιπου off ,,,,θα πω μια εμπειρια,,..
Σε μια καταβαση με ρυθμους χαρου,,,(οχι με το gv) oταν χρειαστηκε να φρεναρω,,,, :shock: :shock: προς εκπληξη μου το πεταλ του φρενου επιασε πατο,,,το ατυχημα αποφευθηκε απο θαυμα,,,βεβαια ακομα τρεμω και μονο που το σκεπτομαι!!
Το προβλημα ηταν τελικα τα υγρα,,,,γιατι οταν σταματησα ,και αφου εκανα στον εαυτο μου,για αρκετη ωρα,τεχνικες καρδιοαναπνευστικης ανανηψης :lol: :lol: :lol: ,, και τα υγρα κρυωσαν ,,ολα καλα.... Με το που αλλαχτηκαν βεβαια δεν ξανα αντιμετωπισα παρομοιο θεμα.
Πριν μερικες μερες που σκαλιζα οπτικα το gv διαβασα το dot3 και μου ηρθαν στην μνημη τα παραπανω που σας περιεγραψα,,και δεν ας κρυβω οτι με παραξενεψε το οτι δεν ειχε ουτε καν dot 4,,,, :think:
Eιπα λοιπον οτι μολις χρειαστω τακακια,,,να κανω και μια αλλαγη του υγρου ,,ετσι ,,,στα πλαισια συντηρησης,,,παντα και σε ολα τα αμαξια που ειχα ,,μετα απο καποιες χιλ χιλιομετρα,,παντα τα αλλαζω,και μαλιστα με dot 5 ,,και ποτε δεν ειχα θεμα με τα τσιμουχακια ,,η με την τρομπα που ειπατε ..
Τουλαχιστον ξερει καποιος να μας πει γιατι βαζουν dot3;;


ενδιαφέρον...δηλαδή στα δικά μας (gv 2.0) με dot 5 είμαστε μια χαρά?
γιατί τώρα χωρίς να ξέρω τι έχει το αυτοκίνητο αυτό με την απόδοση των φρένων το έχω παρατηρήσει και εγώ!
thank you for the memories GV2000 ! ... I mean it!
(2004-2017)
Άβαταρ μέλους
gv2000
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7274
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 1:15 pm
Λάστιχα: 235/70/16
Suspension: custom
cb: Ναι
Name: Παναγιώτης

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Παρ Νοέμ 29, 2013 7:49 pm

gv2000 έγραψε:
kostasRS έγραψε:Aν και ειμαστε περιπου off ,,,,θα πω μια εμπειρια,,..
Σε μια καταβαση με ρυθμους χαρου,,,(οχι με το gv) oταν χρειαστηκε να φρεναρω,,,, :shock: :shock: προς εκπληξη μου το πεταλ του φρενου επιασε πατο,,,το ατυχημα αποφευθηκε απο θαυμα,,,βεβαια ακομα τρεμω και μονο που το σκεπτομαι!!
Το προβλημα ηταν τελικα τα υγρα,,,,γιατι οταν σταματησα ,και αφου εκανα στον εαυτο μου,για αρκετη ωρα,τεχνικες καρδιοαναπνευστικης ανανηψης :lol: :lol: :lol: ,, και τα υγρα κρυωσαν ,,ολα καλα.... Με το που αλλαχτηκαν βεβαια δεν ξανα αντιμετωπισα παρομοιο θεμα.
Πριν μερικες μερες που σκαλιζα οπτικα το gv διαβασα το dot3 και μου ηρθαν στην μνημη τα παραπανω που σας περιεγραψα,,και δεν ας κρυβω οτι με παραξενεψε το οτι δεν ειχε ουτε καν dot 4,,,, :think:
Eιπα λοιπον οτι μολις χρειαστω τακακια,,,να κανω και μια αλλαγη του υγρου ,,ετσι ,,,στα πλαισια συντηρησης,,,παντα και σε ολα τα αμαξια που ειχα ,,μετα απο καποιες χιλ χιλιομετρα,,παντα τα αλλαζω,και μαλιστα με dot 5 ,,και ποτε δεν ειχα θεμα με τα τσιμουχακια ,,η με την τρομπα που ειπατε ..
Τουλαχιστον ξερει καποιος να μας πει γιατι βαζουν dot3;;


ενδιαφέρον...δηλαδή στα δικά μας (gv 2.0) με dot 5 είμαστε μια χαρά?
γιατί τώρα χωρίς να ξέρω τι έχει το αυτοκίνητο αυτό με την απόδοση των φρένων το έχω παρατηρήσει και εγώ!

Aυτο θελω κι εγω να μαθω ,,αν to dot5 κανει ,,,αλλοιως δεν τρεχει μια ,,,θα βαλω dot 4 kαι μια χαρα,,,,
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό gi@nn@kis » Παρ Νοέμ 29, 2013 10:14 pm

Rbf600 Εικόνα
:ngv:
Άβαταρ μέλους
gi@nn@kis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4545
Εγγραφή: Παρ Μάιος 01, 2009 7:06 pm
Λάστιχα: yoko A/T-s
Διάσταση ελαστικών: 225/65-17
Suspension: μαμά
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Παρ Νοέμ 29, 2013 10:58 pm

Το manual του NGV γράφει SAE J1703 ή DOT3 :!:

Διαβάστε και αυτό...
Το υγρό φρένων πρέπει....
Α) Να αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες ή αλλιώς να βράζει σε υψηλή θερμοκρασία .Αν το υγρό έβραζε σε χαμηλές θερμοκρασίες π.χ 120ο C θα μετατρεπόταν σε αέριο και θα έχανε το πλεονέκτημα της αποτελεσματικής μεταφοράς πίεσης ( ως γνωστόν , σε αντίθεση με τα υγρά , τα αέρια είναι συμπιεστά ) .
Β) Να αντέχει σε χαμηλές θερμοκρασίες ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να παγώσει μέσα στους αγωγούς μεταφοράς του .
Γ) Να έχει την ικανότητα να απορροφά την υγρασία ( υγροσκοπικό ) και να την απομακρύνει ( αφομοιώνει ) , όσο το δυνατόν καλύτερα από τις μεταλλικές επιφάνειες των εξαρτημάτων των φρένων ( κυλιδράκια - αντλία – σωληνώσεις ).
Δ) Να είναι όσο το δυνατόν ρευστό και έτσι να διατηρείτε σε όλες τις μεταβολές της θερμοκρασίας ώστε να μετακινούνται εύκολα τα μόρια του .
Ε) Να έχει λιπαντικές ικανότητες ώστε να λιπαίνει τα λαστιχάκια , τσιμούχες και τα άλλα εξαρτήματα που βρίσκονται στο υδραυλικό σύστημα πέδησης .
ΣΤ) Σε περίπτωση διαρροής π.χ στον δρόμο , να μπορεί να ξεπλυθεί και να απομακρυνθεί εύκολα με νερό .
Όλα τα παραπάνω , αλλά και πολλά άλλα , δευτερεύουσας σημασίας ήταν τα κριτήρια των χαρακτηριστικών των υγρών φρένων ( υδραυλικού συστήματος πέδησης ).
Κατά κύριο συστατικό χρησιμοποιήθηκε η αιθυλική γλυκόλη με κάποιες προσμίξεις , αλλά και η σιλικόνη μεταγενέστερα .
Έτσι στην αγορά κυκλοφόρησαν υγρά φρένων που ακολουθούσαν τις προδιαγραφές με κωδική ονομασία DOT από το Αμερικανικό υπουργείο μεταφορών ( Department Of Transportation ).
Κυριότερες κατηγορίες είναι τα :
DOT 3 : Χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών με την ανώτερη αντοχή τους στον βρασμό στους 205ο C και το κατώτατο όριο βρασμού πρίν την αντικατάσταση τους να είναι στους 140ο C .
DOT 4 : Χρησιμοποιούνται από λιγότερους κατασκευαστές , με την ανώτερη αντοχή τους στον βρασμό στους 230ο C και το κατώτατο όριο βρασμού πρίν την αντικατάσταση τους να είναι στους 155ο C , αλλά επειδή είναι περισσότερο υγροσκοπικά χρειάζονται ποιο συχνή αλλαγή .
Συνήθως είναι η επιλογή των οδηγών που κινούνται γρήγορα !!! και νευρικά !!! ή αυτών που στην γλώσσα των μηχανικών <<καίνε τα φρένα >>.
DOT 5 : Χρησιμοποιούνται από πολύ λίγους κατασκευαστές και επί το πλείστον σε ειδικές κατηγορίες αυτοκινήτων (εκτός δρόμου) λόγω ότι η βάση τους είναι η σιλικόνη και είναι λιγότερο υγροσκοπικά , αντέχουν πολύ περισσότερο στις υγρασίες (υγρό περιβάλλον –ποτάμια- θάλασσα ) με την ανώτερη αντοχή τους στον βρασμό στους 260ο C και το κατώτατο όριο βρασμού πρίν την αντικατάσταση τους να είναι στους 180ο C .
Όμως έχουν τουλάχιστον 4 σοβαρά μειονεκτήματα .
1) Τα μόρια τους λόγο της σύστασης (σιλικόνη) τους εγκλωβίζουν αέρα με αποτέλεσμα το πετάλι του φρένου μας να είναι περισσότερο σπογγώδες και ασαφές από ότι χρησιμοποιώντας κάποιο άλλο υγρό ( DOT 4 ή DOT 5,1 )
2) Πρέπει να χρησιμοποιείτε σε υδραυλικά συστήματα που ο κατασκευαστής έχει προνοήσει να υπάρχουν εξαρτήματα ( λαστιχάκια –τσιμουχάκια ) που αντέχουν στην σιλικόνη γιατί αλλιώς υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο καταστροφής του υδραυλικού συστήματος πέδησης .
3) Δεν πρέπει να αναμειχτούν η να συμπληρωθούν με άλλα υγρά ( DOT3 DOT4 DOT 5,1 ) παρά μόνο με τα ίδια DOT 5 .
4) Είναι τα ακριβότερα στην αγορά .

DOT 5,1 : εδώ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή διότι Δεν πρέπει να τα συγχέουμε σαν εξέλιξη του DOT 5 καθώς δεν περιέχουν σιλικόνη αλλά είναι εξέλιξη του DOT 4 και μερικοί κατασκευαστές τα ονομάζουν και DOT 4 SUPER.

Οπότε πρέπει να προσέχουμε ώστε το σημείο βρασμού των υγρών να μην πέφτει κάτω των 140ο C επειδή αυτό θα σήμαινε ότι η περιεκτικότητα σε υγρασία είναι εκτός των επιτρεπτών ορίων με σημαντική επίπτωση στην οξείδωση στα μεταλλικά μέρη του συστήματος πέδησης (αντλία –σωληνώσεις-δαγκάνες –κυλιδράκια , αλλά και μονάδα ABS ) και σε ενδεχόμενα επόμενα φρεναρίσματα πανικού η κινδύνου η πέδηση θα ήταν ανεπαρκής . .

Έτσι η τακτική αντικατάσταση των υγρών φρένων κάθε δυο έτη για αυτοκίνητα που έχουν υγρά DOT 3 και κάθε ένα έτος για τα αυτοκίνητα που έχουν DOT 4 είναι αν όχι επιτακτική τουλάχιστον αναγκαία .

ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες