panoshm έγραψε:5. Επαναλαμβάνω ό,τι έμαθα από όλη αυτή την κουβέντα:
ΑΣΦΑΛΤΟΣ:
1. Εντός πόλης: 2Η
2. Εθνική οδό: 2Η
3. Εθνική οδό με βροχή ΚΑΙ αέρα: 4Η
4. Στροφιλίκια βουνού: 2Η
5. Στροφιλίκια βουνού με βροχή: 4Η αν δούμε ότι το αυτοκίνητο δεν "αντέχει" για πολλά
6. Τράβηγμα τραίηλερ: 4Η και προσοχή!
Ξαναλεμε... αν το τρειλερ το τραβας σε στεγνη ασφαλτο ΔΕΝ χρησιμοποιεις 4H ουτε 4L.
Οπως πολυ καλα ειπε ο Γιατρος ποιο πανω, σε ασφαλτο με προσφυση ΔΕΝ βαζεις 4κινηση ουτε αργη ουτε γρηγορη!
Τωρα ποτε η ασφαλτος θα εχει χαμηλη προσφυση για να μπορεσεις να κινηθεις με 4κινηση ειναι δικο σου θεμα να το κρινεις.
Εγω παντως ποτε δεν εβαλα 4κινηση στην ασφαλτο στο αμαξι, ουτε εθνικη με καταρρακτωδη βροχη. Κοψε λιγο την ταχυτητα σου κ εισαι κομπλε!
panoshm έγραψε:OFF ROAD:
Κατ'επιλογην αργο η γρηγορο κ 100% τιμονια
Οταν εισαι εκτος ασφαλτου, κανε οσα τιμονια θες!
Σταματα καπου κ κανε τιμονιες οπου κ οπως θες ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Που θα βαλεις το αργο σου κ το γρηγορο ειναι δικο σου θεμα αλλα δεν εχει ΚΑΜΙΑ διαφορα στο τιμονι με την προυποθεση οτι θα πατας σε χωμα.
Κ καλος χωματοδρομος να ειναι παλι οι ροδες θα σπινιαρουν κατ'ελαχιστον.