λοιπον:
χανουν κ τα δυο!!!
μολις εκανα ενα τεστακι. εβαλα ενα garmin oregon 300 κ ενα garmin nuvi (δεν θυμαμαι μοντελο
) και δοκιμασα.
και τα δυο εδειχναν παραπανω απο το ταχυμετρο με την διαφορα οτι το oregon που ειναι κλασεις ανωτερο απο τα "δρομισια" gps και μετραει οχι μονο ακεραια χλμ αλλα και δεκατα χιλιομετρου, ειχε σαφως μικροτερη αποκλιση της ταξης των 400μ τουλαχιστον εως και ενος χιλιομετρου, καθως το nuvi οταν πχ γραφει 25χλμ στην πραξη μπορει να ειναι κ 25,5χλμ/ωρα. αυτα εγιναν με ταχυτητα γυρω στα 50χλμ/ωρα.
απο εκει κ περα ολα τα gps εχουν ηθελημενη αποκλιση στιγματος που φτανει απο τα 5 εως τα 10 μετρα αναλογως συνθηκων, ητοι καιρικες συνθηκες, φυσικα εμποδια, παρεμβολες, ποσοι κλειδωμενοι δορυφοροι υπαρχουν κ ευαισθησια δεκτη. η αποκλιση αυτη οταν πρωτοδοθηκε η υπηρεσια απο τον αμερικανικο στρατο στο κοινο αγγιζε τα 200μετρα!!!!
αυτη την στιγμη δεκτες της garmin (Νο1 για μενα μαζι με τα magellan) εχουν λογισμικο (Waas αν θυμαμαι καλα) που δινει ακριβεια ενος μετρου αλλα οχι εδω. Μονον στην Αμερικη
τωρα για τα οδομετρα/ταχυμετρα μια λυση ειναι να πας Αττικη οδο που εχει καλιμπραρισμενα χιλιομετρα και να κανεις δοκιμη.
εκει μ εναν συνοδηγο βλεπεις αν μετραει σωστα κ το αυτοκινητο κ το gps με την εννοια οτι αν δεν γραφουν σωστα τα οδομετρα λογικα δεν θα γραφουν και τα ταχυμετρα....