AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλησπέρα στο forum. Καιρό έχω να γράψω κάτι αλλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου και να μου πείτε τη γνώμη σας.
Καταρχήν το Vitara μου είναι 5θ ddis και είναι αγορασμένο καινούριο τον Αύγουστο του 2009.
Ας ξεκινήσω πρώτα με το γνωστό πρόβλημα με τις τροχαλίες των ιμάντων χρονισμού που στα 19000χιλ. άρχισαν να μου κάνουν σφύριγμα. Όλα οκ, τα αλλάζουμε στην εγγύηση.
3μιση χρόνια μετά και τωρα στα 51500χιλ. περίπου, ξανά το ίδιο πρόβλημα με τις τροχαλίες αλλά αυτή την φορά έχει λήξη η εγγύηση μου αφού το αμάξι το έχω 5 χρόνια. Κανονίζω ραντεβού στην αντιπροσωπία να κάνω μαζί με την αλλαγή των τροχαλιών και το service.
Να σας πω κιόλας ότι επειδή στο Νησί μου, την Λέρο, δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπία Suzuki, από την αρχή το πάω μερικά νησιά πιο δίπλα όπου υπάρχει αντιπρόσωπος και εκεί έχουν γίνει όλα τα service κανονικά στα χιλιόμετρα τους. Γίνεται το service, αλλάζουν και οι 3 τροχαλίες, άλλαξα και επι ευκαιρίας ελαστικά και όλα καλά με γύρω στα 1150 ευρώ.
Αφού έκανα το ταξίδι είπα να καθίσω 3 μέρες στο συγκεκριμένο νησί να κάνω και καμία βόλτα. Την επόμενη μέρα λοιπόν, βγαίνω για βόλτα.
Έχω κάνει περίπου 50 χιλιόμετρα απο την στιγμή που βγήκε το αμάξι απο το συνεργείο και ξαφνικά ακούγεται ένας θόρυβος σαν γρήγορα τύμπανα και σβήνει η μηχανή.
Κάνω μια δοκιμή αλλά δεν παίρνει μπρός. Για καλή μου τύχη ήταν Σάββατο μεσημέρι και μπόρεσα να βρω στο τηλέφωνο άτομο απο την αντιπροσωπία και τους εξήγησα τι έγινε. Πάει το αμάξι με φορτηγό στην αντιπροσωπία αλλά επειδή Σάββατο δεν λειτουργεί το τμήμα του συνεργείου το αφήνουμε εκεί και θα το κοιτούσαν την Δευτέρα. Εγώ εν τω μεταξύ έπρεπε να γυρίσω στην Λέρο την Κυριακή.
Κοιτάνε το αμάξι και μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι έκοψε τον ιμάντα του εκκεντροφόρου...
Σήμερα λοιπόν με παίρνουν πάλι τηλέφωνο και με πληροφορούν ότι η ζημιά που έγινε στην μηχανή είναι μια βαλβίδα που στράβωσε (και δεν μπορούν να πάρουν μόνο μια γιατί έρχονται σετ 4 μαζί). Ο ιμάντας που κόπηκε φυσικά. Στράβωσε και ο άξονας (από ότι κατάλαβα) που βαστάει τον τροχαλία του συγκεκριμένου ιμάντα και πρέπει να αλλαχτούν και τα 2. Θα αλλάξουν και άλλον έναν ιμάντας (δεν θυμάμαι ποιός) προληπτικά και θα χρειαστεί και φλάντζα της μηχανής..
Όλα αυτά με κόστος κάπου 1200κάτι και θα μου κάνουν καλύτερη τιμή στα 1100€. Τραβάω τα μαλλιά μου.... Είναι δυνατόν με 52000 χιλιόμετρα να πάθω τέτοια ζημιά και μάλιστα την επόμενη μέρα που βγήκε το αμάξι από το συνεργείο.
Και με τις τροχαλίες τι θα γίνει; κάθε 30000χιλ. θα χαλάνε; Τι λέτε για αυτά παιδιά; Να μιλήσω με τα κεντρικά της Suzuki;