Μετά από καιρό είδα ότι όταν στρίβω όλο το τιμόνι, τα λάστιχα γλύφουν πολύ λίγο το σασί, τόσο ώστε "έφαγαν" το πισσάρισμα του σασί σε αυτό το σημείο...
Φθηνή λύση που μου προτάθηκε (για να αποφύγω αποστάτη τροχών ή αλλαγή ζάντας με (-)offset, καθώς σε βύθισμα τα λάστιχα θα μου γλύφουν τις άκρες των θόλων μετά...) είναι να ρυθμίσουμε το σημείο στο οποίο τερματίζει το τιμόνι, μιλάμε για έως 5mm...
Το έχει κάνει ποτέ κανείς αυτό και τι εντυπώσεις είχε? Προσωπικά δεν γνώριζα καν ότι το τερμάτισμα του τιμονιού ρυθμίζεται...
Edit: δεν ρυθμίζεται το τέρμα του τιμονιού στο δικό μας
panoshm έγραψε:Μετά από καιρό είδα ότι όταν στρίβω όλο το τιμόνι, τα λάστιχα γλύφουν πολύ λίγο το σασί, τόσο ώστε "έφαγαν" το πισσάρισμα του σασί σε αυτό το σημείο...
Φθηνή λύση που μου προτάθηκε (για να αποφύγω αποστάτη τροχών ή αλλαγή ζάντας με (-)offset, καθώς σε βύθισμα τα λάστιχα θα μου γλύφουν τις άκρες των θόλων μετά...) είναι να ρυθμίσουμε το σημείο στο οποίο τερματίζει το τιμόνι, μιλάμε για έως 5mm...
Το έχει κάνει ποτέ κανείς αυτό και τι εντυπώσεις είχε? Προσωπικά δεν γνώριζα καν ότι το τερμάτισμα του τιμονιού ρυθμίζεται...
Το είχα κάνει πριν πολλά χρόνια Πάνο σ ένα Mersedes 240D,το αντίθετο όμως. Είχα "μαζέψει" τα τέρματα για κόβει περισσότερο το τιμόνι και να μπορώ να κάνω αναστροφή χωρίς μανούβρα. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα,μόνο θα μεγαλώσει λίγο η ακτίνα στροφής.
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16 Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)