Lefkoulis έγραψε:Νικο για το θεμα πατημα και κρατημα και δηνατοτητες στο βουνο η καταναλοση?
Η Suzuki δίνει 26 psi για λάστιχα φάρδους 215.
Εσύ με φάρδος 235 χρειάζεσαι λίγο λιγότερη! Όσο φαρδαίνει το λάστιχο, τόσο λιγοστεύει η πίεση που απαιτείται για να "κρατήσει" το βάρος του αυτοκινήτου.
Για οικονομία καυσίμου υπολόγιζε 2-3 psi παραπάνω. Έτσι, το παραπάνω φουσκωμένο λάστιχο, μειώνει την επιφάνεια επαφής του με το οδόστρωμα και άρα έχει μειωμένη αντίσταση λόγω τριβής. Οπότε μειώνεται και η κατανάλωση! Γίνεται όμως κούτσουρο, όπως λέει κι ο Δημήτρης.
Αντίθετα, εκτός δρόμου καλό είναι να κατεβάζουμε την πίεση 2-3 psi. Έτσι το λάστιχο "αγκαλιάζει" καλύτερα το ανάγλυφο του εδάφους, βελτιώνεται η πρόσφυσή του αλλά και αποφεύγουμε τον κίνδυνο σκισίματος από πέτρες. Συν, βέβαια, όσα γράφει παραπάνω ο Δημήτρης!