Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Να ρωτήσω και γω το δικό μου????? Πανο ελπίζω να μν σε πειράζει!!!!
Τωρα που εχω τον θερμοσίφωνα πισω το αυτοκίνητο ήρθε στα ίσια του (πίσω φοραω ΟΜΕ ελατηρια )
Αν παρω προσθήκες απο τον Dave και επανέλθει πάλι 2-3 ποντους πιο ψηλα πρεπει να αγορασω και προσθηκη για την παναρ??? Πρακτικά θα επανέλθει στο υψος που είχε με τα ΟΜΕ πριν το εξτρα βαρός....
Αμορτισερ φοραω ουτως η αλλώς μακρυτερα σε σχέση με τα μαμα....
Δεν με πειράζει ximike προς θεού, αλλά επειδή έχει να κάνει με ερώτηση για πανάρ και όχι με bump stop, ίσως να μεταφερόταν σε νέο (για συνοχή στα θέματα)
panoshm έγραψε:Δεν με πειράζει ximike προς θεού, αλλά επειδή έχει να κάνει με ερώτηση για πανάρ και όχι με bump stop, ίσως να μεταφερόταν σε νέο (για συνοχή στα θέματα)
Επειδή ειναι εξτρα ψηλωμα και μενα ειπα να τα μαγειρέψουμε.....
Πανο για ψηλωμα πανω απο 5cm θα χρειαστεις αποστατη στην παναρ (στα 5cm ειναι περιπου 0,5-1cm προς τα δεξια ο αξονας οπως βλεπουμε απο πισω το αμαξι), ρυθμιζομενα μπρατσα και αποστατη του αξονα μεταδοσης για να επανελθει στην θεση του το slip yoke
Αλλα με +4 ποντους πισω το αμαξι θα ειναι "μουριασμενο", γιατι θες να το κανεις αυτο
Τωρα για να δεις εαν χρειαζεσαι τα bumb stop πρεπει να κρεμασεις τους τροχους, και τους δυο κατα προτιμηση σε γρυλο συνεργειου (δικωλονο που λεμε) αφου φυσικα το ψηλωσεις και να δεις τι θεσει εχει το ελατηριο.
dpol έγραψε:Πανο για ψηλωμα πανω απο 5cm θα χρειαστεις αποστατη στην παναρ (στα 5cm ειναι περιπου 0,5-1cm προς τα δεξια ο αξονας οπως βλεπουμε απο πισω το αμαξι), ρυθμιζομενα μπρατσα και αποστατη του αξονα μεταδοσης για να επανελθει στην θεση του το slip yoke
Αλλα με +4 ποντους πισω το αμαξι θα ειναι "μουριασμενο", γιατι θες να το κανεις αυτο
Τωρα για να δεις εαν χρειαζεσαι τα bumb stop πρεπει να κρεμασεις τους τροχους, και τους δυο κατα προτιμηση σε γρυλο συνεργειου (δικωλονο που λεμε) αφου φυσικα το ψηλωσεις και να δεις τι θεσει εχει το ελατηριο.
Τα είπες όλα
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο
dpol έγραψε:Πανο για ψηλωμα πανω απο 5cm θα χρειαστεις αποστατη στην παναρ (στα 5cm ειναι περιπου 0,5-1cm προς τα δεξια ο αξονας οπως βλεπουμε απο πισω το αμαξι), ρυθμιζομενα μπρατσα και αποστατη του αξονα μεταδοσης για να επανελθει στην θεση του το slip yoke
Αλλα με +4 ποντους πισω το αμαξι θα ειναι "μουριασμενο", γιατι θες να το κανεις αυτο
Τωρα για να δεις εαν χρειαζεσαι τα bumb stop πρεπει να κρεμασεις τους τροχους, και τους δυο κατα προτιμηση σε γρυλο συνεργειου (δικωλονο που λεμε) αφου φυσικα το ψηλωσεις και να δεις τι θεσει εχει το ελατηριο.
Δημήτρη, το αμάξι έχει "κάτσει" 1cm μπρος-πίσω. Άρα είμαι στους +4 από μαμά. Βάζοντας αποστάτες 3,8cm στα πίσω ελατήρια, στην ουσία πίσω θα είμαι 5-1+3,8=7,8cm πάνω από "μαμά", δηλαδή 2,8cm πιο πάνω από το +5 που είχα πάρει όταν πρωτοέβαλα τα MAD ελατήρια.
Edit: "μαμά" ύψος εννοώ το ύψος που είχα μετρήσει πριν βάλω τα MAD, δηλαδή τα "μαμά" ελατήρια/αμορτισέρ είχαν στην πλάτη τους 85.000km που σημαίνει ότι ΣΙΓΟΥΡΑ είχαν κάτσει, άρα βάζοντας τα MAD δεν σηκώθηκε +5 από "εργοστασιακό μαμά" αλλά λιγότερο, άρα οι ανοχές είναι περισσότερες, σωστά?
Έγινε δοκιμή με σήκωμα του αμαξιού σε συνεργείο, και σηκώνοντας το πίσω μέρος 3,8cm εμπρός σηκώθηκε από μόνο του 1,5cm (0,5cm παραπάνω δηλαδή από ότι είχε σηκωθεί όταν πρωτοέβαλα τα MAD μπροστά)
Ο άξονας μετάδοσης στο πίσω διαφορικό, δεν κουνήθηκε καν από την θέση του και τα ημιαξόνια μπροστά δεν άλλαξαν σχεδόν καθόλου την γωνία τους από ότι ήταν με το +5
Για τα ρυθμιζόμενα μπράτσα να σου πω την αλήθεια δεν το πρόσεξα, ούτε για την πανάρ, θα το κοιτάξω. Επίσης θα κοιτάξω και το "βύθισμα" γιατί φοβάμαι μήπως βρίσκουν οι σπείρες του ελατηρίου μεταξύ τους. Σε ένα "πρόχειρο" βύθισμα που του έκανα (σε διαμορφωμένη κατηφορική ράμπα), λίγο πριν σπινιάρει ο δεξιός πίσω τροχός, έδεσα χειρόφρενο και είδα ότι (με το ύψος που έχω τώρα), το bump stop ήθελα ακόμα 4-5cm ακόμα για να ακουμπήσει την βάση του ελατηρίου (Edit: και οι σπείρες του ελατηρίου απείχαν αρκετά μεταξύ τους, δεν ακουμπούσαν). Άρα και τώρα ακόμα, το bump stop δεν τερματίζει
ΥΓ: σηκώνοντάς το, απλά ήταν κ...λα Δεν "μούριαζε" καθόλου, απλά γιατί πήρε και +1,5cm μπροστά
panoshm έγραψε:Δημήτρη, το αμάξι έχει "κάτσει" 1cm μπρος-πίσω. Άρα είμαι στους +4 από μαμά. Βάζοντας αποστάτες 3,8cm στα πίσω ελατήρια, στην ουσία πίσω θα είμαι 5-1+3,8=7,8cm πάνω από "μαμά", δηλαδή 2,8cm πιο πάνω από το +5 που είχα πάρει όταν πρωτοέβαλα τα MAD ελατήρια.
Πανο αυτο συμβαινει με ολα τα ψηλωματα στα 7.8cm ειναι πλεον υποχρεωτική η ρυθμιζομενη παναρ ή αποστατης και τα ρυθμιζομενα μπρατσα για να ερθει σωστα το μεταξονιο και ο αποστατης αξονα μεταδοσης (στο σταυρο προς τη μερια του καβουκιου)
panoshm έγραψε: Edit: "μαμά" ύψος εννοώ το ύψος που είχα μετρήσει πριν βάλω τα MAD, δηλαδή τα "μαμά" ελατήρια/αμορτισέρ είχαν στην πλάτη τους 85.000km που σημαίνει ότι ΣΙΓΟΥΡΑ είχαν κάτσει, άρα βάζοντας τα MAD δεν σηκώθηκε +5 από "εργοστασιακό μαμά" αλλά λιγότερο, άρα οι ανοχές είναι περισσότερες, σωστά?
Με 85.000 ΧΛΜ δεν εχουν πεσει τα ελατηρια εκτος και αν κυκλοφορουσες με ενα τονο βαρος μονιμα, τα αμορτισερ δεν επηρεαζουν το υψος
panoshm έγραψε:Έγινε δοκιμή με σήκωμα του αμαξιού σε συνεργείο, και σηκώνοντας το πίσω μέρος 3,8cm εμπρός σηκώθηκε από μόνο του 1,5cm (0,5cm παραπάνω δηλαδή από ότι είχε σηκωθεί όταν πρωτοέβαλα τα MAD μπροστά)
Δεν νομιζω οτι πρεπει να λαβεις υποψη σου αυτες τις μετρησεις, με τον γρυλο ειναι πολυ διαφορετικο
panoshm έγραψε: Ο άξονας μετάδοσης στο πίσω διαφορικό, δεν κουνήθηκε καν από την θέση του και τα ημιαξόνια μπροστά δεν άλλαξαν σχεδόν καθόλου την γωνία τους από ότι ήταν με το +5
Για να δεις το φανιμενο πρεπει να κοιταξεις στην μερια του transfer, εκει ο αξονας μεταδοσης εχει τηλεσκοπικη στηριξη για να μπορει να μπαινοβγαινει ανετα οταν κρεμαει το διαφορικο πισω
Δες εδω να καταλαβεις
panoshm έγραψε:Για τα ρυθμιζόμενα μπράτσα να σου πω την αλήθεια δεν το πρόσεξα, ούτε για την πανάρ, θα το κοιτάξω. Επίσης θα κοιτάξω και το "βύθισμα" γιατί φοβάμαι μήπως βρίσκουν οι σπείρες του ελατηρίου μεταξύ τους. Σε ένα "πρόχειρο" βύθισμα που του έκανα (σε διαμορφωμένη κατηφορική ράμπα), λίγο πριν σπινιάρει ο δεξιός πίσω τροχός, έδεσα χειρόφρενο και είδα ότι (με το ύψος που έχω τώρα), το bump stop ήθελα ακόμα 4-5cm ακόμα για να ακουμπήσει την βάση του ελατηρίου (Edit: και οι σπείρες του ελατηρίου απείχαν αρκετά μεταξύ τους, δεν ακουμπούσαν). Άρα και τώρα ακόμα, το bump stop δεν τερματίζει
Τα bumb stop αν θα τα χρειαστεις μονο για να μην βγει το ελατηριο απο την θεση του οταν βρεθει σε κατασταση πληρους εκτασης, για να ακουμπησουν οι σπιρες σημανει οτι το αμορτισερ θα ειναι πολυ κοντο
panoshm έγραψε:Ευχαριστώ Δημήτρη, θα τα λάβω υπ' όψη μου, όλα αυτά
Πάνο απλά να πω δύο πράγαμτα....
1)Πολύ σωστά αναφέρει ο dpol ότι από κάποια εκ και μετά θέλεις και άλλα καλούδια απλά να έχεις ποιότητα κύλισης αλλά και σωστή συμπεριφορά του οχήματος.(και με τα 5 εκ είναι κάποια απάρτια ψιλοτσιτομένα αλλά τόσο ελάχιστα που δεν αξίζει καν να ασχοληθείς. )
2)μετά το ποπ δεν έχει στόπ....
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."
panoshm έγραψε:Κώστα, απλά περίμενα λίγο πιο απλά τα πράγματα για έναν αποστάτη μόνο.... ίδωμεν λοιπόν
Όταν ξεκίνησα και εγώ το 2005 να βάλω σκαλοπάτια και ινοξ bull bar για να πηγαίνω καλύτερα στο βουνό.. τα είχα απλά τα πράγματα...αλλά δεν είναι έτσι..... Είναι σύνθετα και πολλά αυτά που πρέπει να ρυθμίσεις.....γιαυτό το έχω ξαναπεί...όσο "χώνεσαι" στο χώμα με το 4χ4 τόσο καταλαβαίνεις ότι "χώμα" από "χώμα" έχει τεράστια διαφορά στο στήσιμο... τα ζυγίζεις βλέπεις τι σου κολλάει καλύτερα και αυτό κάνεις.... υγ .Η καλύτερη δυνατή λύση όσον αφορά μαμά ψαλίδια είναι αυτή του Δαμιανού και του Τσάρου. από εκεί και πάνω θέλεις άλλα...
"Forgotten things remembered... The tigers eat their young The body stayed but inside the head... The mind was on the run ..."