αναλογως των χρηματων που εχεις σκοπο να ξοδεψεις φιλε μου, γιατι υπαρχει σηκωμα με αποστατες ελατηριων που ειναι κατι σχετικα φθηνο και υπαρχει και σηκωμα απο ελατηρια που εδω ανεβενει το κοστος αλλα ειναι το πιο σωστο κατα τη γνωμη μου,κανε μια αναζητηση εδω στο 'λαστιχα αναρησεις' θα βρεις πολλα ενδιαφερον σηκωματα λυσεις και gaget αναρτησεων,ρωτα και τα παλικαρια με τα τερατα βοηθανε πολυ
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.
οι πιο σωστοι λυση για να εχεις 3-4 ποντους και να γινει και το αμαξι οπως πρεπει μαλακο και σωστο στο δρομο η γνωμη μου ειναι old man ελατηρια και αμορτισερ εγγυηση
nasssos έγραψε:οι πιο σωστοι λυση για να εχεις 3-4 ποντους και να γινει και το αμαξι οπως πρεπει μαλακο και σωστο στο δρομο η γνωμη μου ειναι old man ελατηρια και αμορτισερ εγγυηση
που την βρηκες την εγγυηση??? mad μονο φιλε....
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.... ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!! (για τον γιο μου τον νικολα)
Επειδή στο δικό μου GV η πίσω ανάρτηση έχει χάσει 1 πόντο περίπου λόγω φιάλης lpg, σκέφτομαι να κάνω κάτι, όμως ακόμα δεν ξέρω τι ακριβώς. Παρακαλώ θα εκτιμούσα αν μου δίνατε τα φώτα σας : 1) Γίνεται να αλλάξω πίσω ελατήρια με πιο σκληρά στις ίδιες διαστάσεις με τα εργοστασιακά και να βάλω προσθήκες 1 ή 2 πόντους μπρος πίσω; (Με ταυτόχρονη αλλαγή αμορτισέρ). Μήπως επίσης είναι εφικτό να βάλω π.χ. μπρος προσθήκη 1 πόντο και πίσω δύο πόντους χωρίς να αλλάξω τα πίσω ελατήρια; 2) Σκέφτομαι όταν αλλάξω τα λάστιχα να βάλω 215/70/16 αντί 215/65/16 που φοράει από το εργοστάσιο.( Αλήθεια θα έχει διαφορά στην απόδοση του κινητήρα ) 3) Από τις παραπάνω αλλαγές θα αλλάξει δραματικά η γεωμετρία του οχήματος; 4) Αν βάλω προσθήκες στα ελατήρια ( 1 ή 2 cm όπως προανέφερα) θα πρέπει να αλλάξω διαστάσεις και στα αμορτισέρ; Βασικά θέλω εν ολίγοις, να αποκατασταθεί το πίσω μέρος και να κερδίσω 2 ή τρεις πόντους ύψος, χωρίς να αλλάξει πολύ η συμπεριφορά στην άσφαλτο. Το αυτοκίνητο κινείται πιο πολύ στην άσφαλτο και λιγότερο σε χωματόδρομους, πλην όμως σε καθημερινή βάση. Επίσης τον χειμώνα σε καθημερινή βάση κινείται σε χιόνι στο βουνό και σε παρθένο έδαφος όπου δεν πηγαίνουν αποχιονιστικά. Για αυτό πιστεύω θα με βοηθήσει περισσότερο η διάσταση των ελαστικών 216/70/16 αλλά και γενικότερα έστω και μια μικρή αύξηση του ύψους.
Δεν ξέρω αν προσεγγίζω σωστά τις μικρές αλλαγές που σκέφτομαι να κάνω και σε κάθε περίπτωση οι απόψεις σας θα με βοηθούσαν. Ευχαριστώ
1. Για ποιό λόγο να βάλεις πίσω σκληρότερα ελατήρια στην ίδια διάσταση με τα εργοστασιακά και να βάλεις προσθήκες για να ψηλώσεις, όταν το ίδιο πράγμα μπορείς να κάνεις με ψηλότερα (και ταυτόχρονα σκληρότερα) ελατήρια; Άσε που, εγώ τουλάχιστον, δεν ξέρω αν υπάρχουν... Μπορείς πάντως να βάλεις εμπρός προσθήκες 1cm και πίσω 2cm στα "μαμά" ελατήρια, αλλά θα πετύχεις μόνο αύξηση του ύψους χωρίς βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σου (που ψηλώνοντας θα είναι απαραίτητη).
2. Πολύ καλά θα κάνεις να αλλάξεις τη διάσταση των ελαστικών σου σε 215/70/16. Δεν θα έχεις καμία διαφορά στην απόδοση του κινητήρα, στο εγγυώμαι μια και έχω κάνει ακριβώς το ίδιο. Και θα κερδίσεις και 1cm σε ύψος απ' το έδαφος!
3. Μια και θα ψηλώσεις, καλό είναι να βάλεις αποστάτες τροχών (ή ζάντες με αρνητικό offset) για να αυξήσεις την επιφάνεια επαφής με το δρόμο καθώς το κέντρο βάρους ανυψώνεται.
4. Σε κάθε περίπτωση αύξησης του ύψους του αυτοκινήτου (είτε με ψηλότερα ελατήρια είτε με προσθήκες είτε με συνδυασμό τους) δεν θα πρέπει να παραλείπεις και την αντίστοιχη αύξηση του ύψους των αμορτισέρ (με προσθήκες στο πάνω ή κάτω άκρο των υπαρχόντων ή με αντικατάστασή τους με ψηλότερα) γιατί αλλιώς δεν θα λειτουργούν σωστά.
Ρίξε μιά ματιά εδώ . Θα βρείς πολύ χρήσιμες πληροφορίες!
ΥΓ.: Κάπου στην αποθήκη βρίσκονται τα ελατήρια του Μυρωνίδη, που είχα βάλει αρχικά! Τα άλλαξα με Mad για να ψηλώσω ακόμα παραπάνω (τώρα είμαι 9cm ψηλότερος μπροστά και 12cm πίσω). Αν σε ενδιαφέρουν, στείλε ΠΜ.
"We have two lives. The second begins when we realise we only have one."
Nίκο σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες. Θα προσπαθήσω να αποκρυσταλώσω άποψη και θα πράξω ανάλογα, δεδομένου δε ότι δεν κινούμε σε extreme καταστάσεις, μάλλον προσανατολίζομαι στην αλλαγή διαστάσεων ελαστικών και στην αύξηση του ύψους της πίσω ανάρτησης με προθήκη μόνο 1cm. Πάντως δεν βλέπω να αποφασίζω εύκολα. Και πάλι ευχαριστώ.
θα σου προτεινω και εγω ome αναρτησεις και ελατηρια, οπως επισεις 215/70/16 λαστιχα οπου φοραω και από τα δυο. στα αμαξι θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα και σιγουρα προς το καλυτερο. θα μπαινεις στις στροφες οπως θελεις και θα εχεις σιγουρια. οσο για διαφορα στην αποδοση καμια απλα μπορει να τσιμπαει λιγο βενζινη παραπανω.
giorgos-veria έγραψε:θα σου προτεινω και εγω ome αναρτησεις και ελατηρια, οπως επισεις 215/70/16 λαστιχα οπου φοραω και από τα δυο. στα αμαξι θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα και σιγουρα προς το καλυτερο. θα μπαινεις στις στροφες οπως θελεις και θα εχεις σιγουρια. οσο για διαφορα στην αποδοση καμια απλα μπορει να τσιμπαει λιγο βενζινη παραπανω.
Αν βάλω ΟΜΕ αναρτήσεις 1,5 ίντσα θα χρειαστεί άλλη παρέμβαση; To κόστος στο californiaclub, είναι περίπου 900 ευρώ χωρίς τοποθέτηση και δεν ξέρω αν η αξία τους αντικατριπτίζει την ποιότητά τους. Μήπως επειδή έχω πίσω τη δεξαμενή υγραερίου, θα ήταν καλύτερα να βάλω MΑD ελατήρια και με ποιό συνδυασμό αμορτισέρ; Αλήθεια στη βόρεια Ελλάδα που μπορώ να βρω MAD ελατήρια; Τη γνώμη σας παρακαλώ πολύ και συγγνώμη που σας κουράζω.
Τελευταία επεξεργασία από lyggas και Παρ Ιουν 03, 2011 10:08 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
εγω θα σου πρωτεινα mud ελατηρια με κλειστα τα ματια, τα ome τα φοραει φιλαρακι μου και το αμαξι μοιαζει να πλειει, το mud ειναι πολυ πιο σφηχτο ελατηριο χωρις ομως να κουραζει γνωμη μου παντα. εφοσον πας σε τοσα λεφτα κοιτα και το σετ της ironman η μονο τα αμορτισερ γιατι τα ome απο οτι διαβαζω μετα της 20.000 γεια σας και δεν λεει για τοσα λεφτα, επισεις καλη λυση ειναι και τα kyb που ειναι φτηνα και αξιοπιστα
Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει.