AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλησπερα και καλή χρονια στην ομάδα! Μετά απο 6000, και κατι παραπανω, χιλιομετρα σε NV Mild Hybrid 4WD μπορώ πλέον να εκφέρω μια πιο λεπτομερής γνώμη για το συγκεκριμένο όχημα. Δύο μηνες έκλεισα με το πρώτο τετρακίνητο όχημα στα χέρια μου και οι εντυπώσεις ειναι αρκέτα ικανοποιητικές. Στα θετικά λοιπόν:
1) Ερχόμενος απο πιο σπορ κατηγωρία οχημάτων (golf 6 GTI) παρατηρησα πως σε πορεία 130 140km/h σε εθνικές οδούς το αυτοκίνητο ειναι αρκετά σταθερό και αρκετά ευκολοδήγητο με ενεργοποιημένες όλες τισ υποβοηθήσεις που παρεχονται σε ενα GLX vitara.
2)Το Adaptive Cruise Control ειναι εξαιρετικό ως πρός την λειτουργία του καθώς προσαρμώζει τη ταχύτητα του αυτοκινήτου όταν ''δει'' κάποιο όχημα μπροστά του χώρις να χρειαστεί τίποτα παραπάνω απο τον οδηγό πέρα απο το να κρατάει φυσικά το τιμόνι.
3)Lane assist. Αρκετά ενοχλητικό θα έλεγα για κάποιον που δεν το έχει συνηθίσει αλλά παρατηρήθηκε πως κάτω απο τις κατάλληλες συνθήκες δουλεύει όπως υπόσχεται.
4)Θερμενόμενα suede καθισματα, με μια λεξη, ΥΠΕΡΟΧΑ. Ταξίδι 8 ωρών ξεκούραστα, χωρίς πιασίματα και καψίματα.
5)Αρκετά οικονομική κατανάλωση. Σε ταξίδι 2019km ακριβώς, με εθνικές, χιονια, λάσπες κτλπ εκαψε σχεδον 220 ευρω (περίπου 1.80ευρω το λίτρο οπότε do the math..)
6)Παρα πολύ καλή τετρακίνηση. Δεδομένου οτι το αυτοκίνητο έχει θερινά ελαστικά φορεμένα (continental eco contact), με διάσταση 215/55/17, η κίνηση ακόμα και σε λιγότερο απο μισό μετρο χιόνι σε άσφαλτο ήταν τρομερή. Αν εξαιρέσεις το γεγονός οτι είναι ενα SUV τύπου αυτοκίνητο ύψουσ 18.5 πόντων και το οτι κολλήσαμε μόνο οταν τάκαρε απο το χίονι λογο ύψους (ξεκολλήσαμε μόνο αλλάζοντας τα modes), θα του εδινα ενα τιμιο 8/10. Επίλεγοντας το snow mode χωρίς να απενεργοποιήσω το esp και παίζοντας με το τιμόνι, το αυτοκίνητο ξεκόλλησε και συνεχισε την πορεία του ανενόχλητο. Θεωρω πωσ με το κατάλληλο ελαστικό, μια 16' ζαντα και 3 πόντους ψήλωμα δεν θα υπήρχε κανενα απολύτως πρόβλημα.
7) Παρόλο που δεν το θεωρείς πολύ μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά ούτε και μικρό, το τιμόνι κόβει τρομερά σε κοφτές στροφές και στενά. Είναι αρκετά ελαφρύ και ευκολοχειρίσημο ακόμα και στους δρόμους του Παλαιού Αγίου Αθανασίου (όποιος έχει επισκευτεί το χωριό θα καταλάβει).
Αρκετά δυνατά φωτα μεσαίας σκάλας και μεγάλης. Για την ακρίβεια ειναι πιο συγκεντρομένα.
9) Η ρόπη του ειναι αρκετά καλή. Είναι αρκετή ώστε να προσπεράσεις ακομα και φορτηγό με λίγα χιλίομετρα χωρίς να χρειάζεται να επιλέξεις κάποιο άλλο mode πέρα απο το αυτόματο.
Στα Αρνητικά:
1) Η ηλιόροφη πάνω απο τα 70km είναι εκνευριστική οταν βρίσκεται σε ανοιγμένη κατάσταση λόγο θορύβου
2) Ενα μικρό τρίξιμο ακουγεται απο την πισω μερια του δυνοδηγού όταν πέφτεις σε λακούβα (μικρή-μεγάλη)
3) Με άτομα στα πίσω καθίσματα μερικές φορες εμφανίζει οπτικοακουστική ένδειξη στο καντράν πως δεν έχει φορεθεί ζώνη ενώ δεν ισχύει (όχι δεν υπήρχαν άλλα αντικείμενα στο μεσαίο καθισμα). Ακόμα δεν έχω βρεί λύση σε αυτό..
4)Σε bluetooth δεν μπορώ να ακούσω μουσική μεσω spotify αλλα μόνο να κάνω κλήσεις. ΜΟΝΟ σε σύνδεση με carplay που προυποθέτει καλώδιο μπορώ να παιξω μουσική. Παρατηρήθηκε πως σε σύνδεση android φίλου μέσο bluetooth μπορεί να παίξει μουσική κανονικά ενώ απο Iphone όχι.. Το θεωρώ αδικαιολόγητο σε καινούριο αυτοκινητο να αντιμετοπίζεται τετοιο προβλημα.
5) Ενας θόρυβος που ακουγόταν στην πίσω δεξία ρόδα ΜΟΝΟ κατα τη διαρκεία της όπισθεν, μετά απο επίσκεψη στην αντιπροσωπεία μας ενημέρωσαν πως ήταν απλά κάποιο σκουπιδάκι στα τακάκια..
Τέλος να προσθέσω οτι με πρόσφατο τσεκάρισμα λαδιών δεν έχουμε κάψει ούτε γραμμάριο κάτι που θεωρώ αξιοσημείωτο.
Αυτά εν ολιγης. Ελπιζω να βοήθησα τους υποψήφιους μελλοντικούς αγοραστές και να έλυσα τυχών απορρίες.
Τετρακίνητους χαιρετισμούς