Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Ότι αφορά τα Hybrid Vitara

Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Agis » Δευτ Μάιος 31, 2021 11:18 pm

Γεια σας Vitaraκιδες/κισσες!

Επιτρέψτε μου να καταθέσω την πρώτη μου σύντομη αξιολόγηση για το νέο μου όχημα, το Vitara Hybrid 2WD.
Πρόσφατα λοιπόν, έκανα μέσα σε δυο μέρες 1000 ασφάλτινα χιλιόμετρα και γεύτηκα καλύτερα το ποιόν του πάνω στις συνθήκες για τις οποίες επιλέχτηκε δηλαδή για εκδρομικό οικογενειακό αυτοκίνητο δρόμου.
Γενικά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Το αυτοκίνητο μας δίνει την αίσθηση της ασφάλειας και της άνεσης. :character-ariel:
Αυτό όμως που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση είναι επιτάχυνση - ακόμα και με ήδη αρκετή ταχύτητα, ήταν εντυπωσιακή. :auto-dirtbike:
Το τιμόνι στην άσφαλτο ήταν εξίσου εντυπωσιακό: ακριβές, στιβαρό μα ελαφρύ και νευρικό, όπως το προτιμώ.

--->Και τώρα λίγο γκρίνια<--- :angry-argument:

Αυτό που δεν με έχει ακόμα κερδίσει -και εδώ είμαι πολύ ανοιχτός στην συζήτηση- είναι
α) η υβριδικότητα.
Οι στιγμές που κατά το ταξίδι αξιοποιήθηκε η ηλεκτρική ενέργεια του ήταν ελάχιστες, τόσο που νόμιζα πως κάτι λάθος κάνω και για αυτό άλλωστε συμβουλεύτηκα το manual με το που επεστρεψα στην βάση μου.
Ωστόσο, επειδή και σύμφωνα με το manual δεν φαίνεται πως κάνω κάτι λάθος καταλήγω πως ο τίτλος Hybrid είναι μάλλον υπερφίαλος - πράγμα πολύ σύνηθες στην καπιταλιστική αγορά. Εντωμεταξύ οι παρατηρήσεις μου στην καθημερινή οδήγηση εντός πόλης είναι παρόμοιες, απλά είπα να τις μοιραστώ μετά από μία πιο αξιόλογη δοκιμασία.
β) το Cruise Control
Όσο και αν με βόλεψε στα συνεχόμενα χιλιόμετρα σε εθνικό δρόμο, υπήρξαν πολλές φορές που οι υπολογισμοί του δεν ήταν καλοί σε σχέση με την απόσταση από τον μπροστινό. Άλλωτε εντόπιζε με ευκολία το επερχόμενο εμπόδιο (αυτό συνέβαινε συνήθως στα συμβατικά σε ευθεία σύγκλιση) και άλλωτε τον εντόπιζε πολύ καθυστερημένα (π.χ στα φορτηγά). Ήθελε προσοχή εν ολίγοις, επ΄ουδενί δεν είναι χαλάρωση.
γ) Οι εσωτερικοί χώροι
Θεωρώ πως θα μπορούσαν να δώσουν λίγο παραπάνω προσοχή στον σχεδιασμό της εσωτερικής εργονομίας. Το ταμπλώ, παρόλο το μέγεθος του, δεν διαθέτει ούτε στο ελάχιστο ένα αξιοποιήσιμο σημείο για να εναποθέσεις κάτι. Αυτή την διακοσμητική φάσα για παράδειγμα, πόσο ανάγκη την έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο;
Άβαταρ μέλους
Agis
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Απρ 28, 2021 9:30 am
Λάστιχα: Default
Διάσταση ελαστικών: Default
Suspension: Default
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Agis

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Τρί Ιουν 01, 2021 7:53 am

Ωραιος :D
Καλοκαιρακι!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11487
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Andrant4 » Τρί Ιουν 01, 2021 8:46 am

καλοτάξιδο!

Σχετικά με την υβριδικότητα που αναφέρεις το έχω παρατηρήσει και εγώ.
Βέβαια εφόσον βρεθώ σε κατηφόρα ή όπου αλλού έχω την ευκαιρία το αφήνω και κυλάει για να ανακτήσει ενέργεια η μπαταρία.
Andrant4
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τρί Σεπ 15, 2020 9:08 am
Λάστιχα: Continental Ultracontact
Διάσταση ελαστικών: 215/55/r17
Suspension: 2wd
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Antonis

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Ιουν 01, 2021 10:17 am

Agis έγραψε:Αυτό που δεν με έχει ακόμα κερδίσει -και εδώ είμαι πολύ ανοιχτός στην συζήτηση- είναι
α) η υβριδικότητα.
Οι στιγμές που κατά το ταξίδι αξιοποιήθηκε η ηλεκτρική ενέργεια του ήταν ελάχιστες...

Άγη, δεν έχω υβριδικό, αλλά αυτό που έχω καταλάβει για την "υβριδικότητα" του NV είναι ότι προσφέρει 2 πράγματα :
1. Αθόρυβη και "δωρεάν" εκκίνηση του βενζινοκινητήρα μετά από στάση και
2. Αυτό που γράφεις ότι σε εντυπωσίασε...
Agis έγραψε:Αυτό όμως που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση είναι επιτάχυνση - ακόμα και με ήδη αρκετή ταχύτητα, ήταν εντυπωσιακή. :auto-dirtbike:


Δεν έχω διαβάσει πουθενά, ότι προσφέρει κάτι παραπάνω...
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9660
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Τρί Ιουν 01, 2021 10:59 am

Το ''υβριδικό'' (ηλεκτρικό μοτέρ 14ps και 50nm) προσφέρει ακριβώς ότι γράφει ο Tony Louk.
Μειώνει πολύ το τουρμπο λαγκ ειδικά κάτω από τις 1500rpm που δε δουλεύει η τουρμπίνα. Και απίστευτα ομαλή επανεκκίνηση του κινητήρα στο σταρτ στοπ.

Στην καθημερινή μάχη στον Κηφισσό...είναι τέλειο και βοηθάει στο να μην αυξηθεί η κατανάλωση, που σε φυσιολογικές συνθήκες θα ανέβαινε τουλάχιστον 10-15%.

Προσφέρει λίγο στη ροπή του κινητήρα στο φάσμα 1500-4000rpm (δεν έχω πάει παραπάνω καθώς είμαι στα 2400χλμ στον 1.5 μήνα), τι εννοώ (όταν ο κινητήρας έχει 140Nm τον πάει στα 190, όταν είναι σε full boost με 220-240Nm ίσως του προσφέρει μόνο 10-20Nm και δεν το καταλαβαίνεις). Σε σύγκριση με σκέτα τούρμπο η διαφορά είναι εμφανής στην ομαλότητα της απόδοσης της ισχύος.

Το Adaptive Cruise control εγώ το δοκίμασα λίγο έτσι από περιέργεια, νομίζω η λειτουργία είναι καλύτερη και πιο ομαλή στην πιο μακρινή απόσταση (στις 3 γραμμές), στις 2 γραμμές δε μου άρεσε και στην 1 γραμμή ούτε καν το δοκίμασα. Δεν το χρησιμοποιώ και ποτέ, σε ότι αυτοκίνητο και να είχα.
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Ιουν 01, 2021 11:44 am

Το ACC, το χρησιμοποιεί ο καθένας μας σε όποια σκάλα του προσφέρει την καλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Όσο το εμπιστεύεσαι περισσότερο, πηγαίνεις σε χαμηλότερη σκάλα.

Αυτό βάβαια δεν σημαίνει ποτέ εφησυχασμό. Μάλλον απαιτεί περισσότερη προσοχή αλλά προσφέρει πολύ μεγάλη ξεκούραση στα πόδια, ειδικά σε μεγάλα ταξείδια.

Προσωπικά το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα, όταν κινούμαι με περισσότερο από 40 χαω, και πάντα στη 1η σκάλα.

Ειδικά σε δρόμο με στροφές (αν βρείς προπορευόμενο αυτοκίνητο με τη σωστή ταχύτητα για τα γούστα σου), η 1η σκάλα είναι μονόδρομος, γιατί αλλιώς στις στροφές "χάνει" τον μπροστινό με αποτέλεσμα άσκοπες και επικίνδυνες επιταχύνσεις!

Σε δρόμο με στροφές (πάντα αν τα γούστα σου συμπίπτουν με τον μπροστινό), η ξεκούραση που προσφέρει είναι μεγαλύτερη από ότι στην ΕΟ, καθώς αποφεύγεις το φρενάρισμα και επιτάχυσνση κάθε τόσο, αφού αυτά τα κάνει ο μπροστινός σου :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9660
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Τρί Ιουν 01, 2021 12:20 pm

Πολύ ενδιαφέρον αυτό με τον επαρχιακό δρόμο, δε το είχα σκεφτεί.
Αλλά και πάλι δε βλέπω να το δοκιμάζω.
Τώρα προσπαθώ ήδη να συνηθίσω την κίνηση του αριστερού ποδιού από το υποπόδιο, στο πεντάλ φρένου και συμπλέκτη εναλλάξ (όπως σε όλα μου τα αυτοκίνητα), ώστε να μπορώ να χρησιμοποιώ σωστά στις συνθήκες που χρειάζεται, το φρένο με το αριστερό. (Αφήστε το είμαι άρρωστος)...Δεν είμαι εγώ για cruise control...

Επίσης στην παρατήρηση του Άγη, για τους χώρους (και ειδικά για αντικείμενα), εγώ τους βρήκα ικανοποιητικούς. Ίσως γιατί δεν αποθέτω στο ταμπλό τίποτα (αφού δεν πρόκειται να σταθεί...όπως καταλάβατε από το πιο πάνω σχόλιο)...Ο χώρος όμως μπροστά από τον λεβιέ των ταχυτήτων είναι πολύ καλός.
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Ιουν 01, 2021 1:54 pm

Dim77 έγραψε:...όπως καταλάβατε από το πιο πάνω σχόλιο....


Γατούλη...PGP... ο θρόνος σας τρέμει :lol: :lol: :lol:

(νέος Φιτιπάλντης εν όψει) :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa: :oyaxaxaxa:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9660
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Agis » Τρί Ιουν 01, 2021 8:04 pm

Dim77 έγραψε:Το ''υβριδικό'' (ηλεκτρικό μοτέρ 14ps και 50nm) προσφέρει ακριβώς ότι γράφει ο Tony Louk.
Μειώνει πολύ το τουρμπο λαγκ ειδικά κάτω από τις 1500rpm που δε δουλεύει η τουρμπίνα. Και απίστευτα ομαλή επανεκκίνηση του κινητήρα στο σταρτ στοπ.

Στην καθημερινή μάχη στον Κηφισσό...είναι τέλειο και βοηθάει στο να μην αυξηθεί η κατανάλωση, που σε φυσιολογικές συνθήκες θα ανέβαινε τουλάχιστον 10-15%.

Προσφέρει λίγο στη ροπή του κινητήρα στο φάσμα 1500-4000rpm (δεν έχω πάει παραπάνω καθώς είμαι στα 2400χλμ στον 1.5 μήνα), τι εννοώ (όταν ο κινητήρας έχει 140Nm τον πάει στα 190, όταν είναι σε full boost με 220-240Nm ίσως του προσφέρει μόνο 10-20Nm και δεν το καταλαβαίνεις). Σε σύγκριση με σκέτα τούρμπο η διαφορά είναι εμφανής στην ομαλότητα της απόδοσης της ισχύος.

Το Adaptive Cruise control εγώ το δοκίμασα λίγο έτσι από περιέργεια, νομίζω η λειτουργία είναι καλύτερη και πιο ομαλή στην πιο μακρινή απόσταση (στις 3 γραμμές), στις 2 γραμμές δε μου άρεσε και στην 1 γραμμή ούτε καν το δοκίμασα. Δεν το χρησιμοποιώ και ποτέ, σε ότι αυτοκίνητο και να είχα.


Εννοείται πως όλη αυτή η τεχνολογία είναι αξιοθαύμαστη μα και αξιοποιήσιμη καθημερινά.
Συμφωνώ πως συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμου και στην ροπή. Η ένσταση μου είναι στην χρήση του χαρακτηρισμού "υβριδικό".
Περίμενα κάτι περισσότερο από μια συμβολή (ηλεκτρισμού). Δεν λες ένα αμάξι υβριδικό επειδή αξιοποιεί σε κάποιο βαθμό ηλεκτρική ενέργεια, η λέξη αναφέρεται σε συνύπαρξη.
Άβαταρ μέλους
Agis
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Απρ 28, 2021 9:30 am
Λάστιχα: Default
Διάσταση ελαστικών: Default
Suspension: Default
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Agis

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Agis » Τρί Ιουν 01, 2021 8:14 pm

Tony Louk έγραψε:Το ACC, το χρησιμοποιεί ο καθένας μας σε όποια σκάλα του προσφέρει την καλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Όσο το εμπιστεύεσαι περισσότερο, πηγαίνεις σε χαμηλότερη σκάλα.

Αυτό βάβαια δεν σημαίνει ποτέ εφησυχασμό. Μάλλον απαιτεί περισσότερη προσοχή αλλά προσφέρει πολύ μεγάλη ξεκούραση στα πόδια, ειδικά σε μεγάλα ταξείδια.

Προσωπικά το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα, όταν κινούμαι με περισσότερο από 40 χαω, και πάντα στη 1η σκάλα.

Ειδικά σε δρόμο με στροφές (αν βρείς προπορευόμενο αυτοκίνητο με τη σωστή ταχύτητα για τα γούστα σου), η 1η σκάλα είναι μονόδρομος, γιατί αλλιώς στις στροφές "χάνει" τον μπροστινό με αποτέλεσμα άσκοπες και επικίνδυνες επιταχύνσεις!

Σε δρόμο με στροφές (πάντα αν τα γούστα σου συμπίπτουν με τον μπροστινό), η ξεκούραση που προσφέρει είναι μεγαλύτερη από ότι στην ΕΟ, καθώς αποφεύγεις το φρενάρισμα και επιτάχυσνση κάθε τόσο, αφού αυτά τα κάνει ο μπροστινός σου :D


Όντως πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό, θα το δοκιμάσω.
Αν και έχω τις επιφυλάξεις μου κάτι μου λέει πως και 'γώ θα το χρησιμοποιώ τακτικά.
Αυτό έδειξε άλλωστε και η εκτεταμένη του χρήση στο πρώτο ταξίδι.

Κάτι που δεν έχω καταλάβει και που είμαι βέβαιος πως η παρέα εδώ σίγουρα θα φανεί χρήσιμη είναι το "Limit".
Έχω την υποψία ότι είναι εντελώς ανεξάρτητο από το ACC και πως είναι μια αυτόνομη λειτουργία, σωστά;
Διαβάζοντας το manual ομολογώ πως δεν διαφωτίστηκα ιδιαίτερα και είπα να μην πειραματιστώ :techie-ebay: πριν μιλήσω με κάποιον άνθρωπο που έχει μια εμπειρία παραπάνω...
Άβαταρ μέλους
Agis
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Απρ 28, 2021 9:30 am
Λάστιχα: Default
Διάσταση ελαστικών: Default
Suspension: Default
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Agis

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Dim77 » Τρί Ιουν 01, 2021 8:17 pm

Agis έγραψε: Η ένσταση μου είναι στην χρήση του χαρακτηρισμού "υβριδικό".
Περίμενα κάτι περισσότερο από μια συμβολή (ηλεκτρισμού). Δεν λες ένα αμάξι υβριδικό επειδή αξιοποιεί σε κάποιο βαθμό ηλεκτρική ενέργεια, η λέξη αναφέρεται σε συνύπαρξη.


Για αυτό το λένε Mild Hybrid 48V (της Τογιότα ας πούμε τα full hybrid είναι 600V νομίζω)...
Πολλοί έχουν βγάλει ήπια υβριδικά (mhev) και είναι ακριβώς ότι λένε, ήπια.
Έχει κάποια καλά και κάποιες ελλείψεις. Με λίγα πράγματα βελτιώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων πολύ. (βλέπε Ford mhev, suzuki 12V-48V, Hyundai mhev-48V και άλλα)
Το mild hybrid μπαίνει εύκολα (?) σε μια απλή πλατφόρμα χωρίς να τη φορτώνει με μεγάλο βάρος αφού και η μπαταρία είναι μικρή και το ηλεκτρομοτέρ. Το full hybrid είναι πιο περίπλοκο, πρέπει να σχεδιαστεί εξαρχής για αυτό, το πλαίσιο γιατί το μοτέρ και ειδικά οι μπαταρίες είναι μεγάλες και βαριές.
Για αυτό και το καινούριο που θα βγεί θα είναι και full hybrid έκδοση.
Είναι ήπια υβριδικό, τα πολλά λόγια δημιουργούν σύγχιση στο κοινό, η τάση είναι ο ''υβριδισμός'', οπότε να το Hybrid for U της Suzuki.

Εγώ ας πούμε το πήρα (εκτός από το ότι μου άρεσε πάρα πολύ - και πάντα τα Vitara) γιατί επειδή είναι ηπιο-ψευδο υβριδικό, ήθελα ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο στη χρήση με το ωραίο του χειροκίνητο κιβώτιο και όχι να υποφέρω με το CVT ενός αληθινού υβριδικού (αλλά και σύγχρονη κατανάλωση και ρύπους και χαρούμενη έκδοση τελών κυκλοφορίας).
Dim77
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Τρί Δεκ 15, 2020 6:15 pm
Λάστιχα: Goodyear Vector Gen3
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: Eibach pro lift
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Agis » Τρί Ιουν 01, 2021 8:33 pm

Προσυπογράφω! Ειδικά στην τελευταία παρένθεση σου :auto-rally:
Εμείς, επιλέγοντας το, η αλήθεια είναι πως δεν δώσαμε ιδιαίτερη βάση στην "υβριδικότητα". Τώρα προέκυψαν όλες αυτές οι απορίες...
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Παρ Ιαν 13, 2023 6:25 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης
Άβαταρ μέλους
Agis
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Απρ 28, 2021 9:30 am
Λάστιχα: Default
Διάσταση ελαστικών: Default
Suspension: Default
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Agis

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό higraf » Τρί Ιουν 01, 2021 8:45 pm

Agis έγραψε:Κάτι που δεν έχω καταλάβει και που είμαι βέβαιος πως η παρέα εδώ σίγουρα θα φανεί χρήσιμη είναι το "Limit".
Έχω την υποψία ότι είναι εντελώς ανεξάρτητο από το ACC και πως είναι μια αυτόνομη λειτουργία, σωστά;
Διαβάζοντας το manual ομολογώ πως δεν διαφωτίστηκα ιδιαίτερα και είπα να μην πειραματιστώ :techie-ebay: πριν μιλήσω με κάποιον άνθρωπο που έχει μια εμπειρία παραπάνω...


Ναι είναι κάτι ανεξάρτητο, εμένα μου άρεσε πολύ, το ορίζεις π.χ. στα 90 και δεν χρειάζεται να έχεις την ακρίβεια στο πόδι όταν την φτάσει απλός δεν την ξεπερνάς την ταχύτητα,
εαν όμως για κάποιο λόγο θες να πας πιο γρήγορα απλός πατάς λίγο παραπάνω το γκάζι.
Άβαταρ μέλους
higraf
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 423
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 11, 2021 2:20 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: -
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: ΧΡΗΣΤΟΣ

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Ιουν 01, 2021 8:50 pm

To "limit", αν και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ούτε για δοκιμή, σίγουρα δεν έχει σχέση με το ACC αφού δεν μπορούν να ενεργοποιηθούν και τα δύο μαζί.

Είναι ένα όριο ταχύτητας που βάζεις και δεν σε αφήνει να το ξεπεράσεις κατά λάθος.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9660
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Πρώτη -προσωπική- αξιολόγηση Vitara Hybrid 2WD

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τρί Ιουν 01, 2021 9:09 pm

Στο Hybrid αυτό που κάνει την διαφορά είναι στο αθόρυβο start stop, κάτι πού εγώ ακυρώνω μόλις εκκινήσω τον κινητήρα.
Από εδώ έχουμε οικονομία καυσίμων.
Ο κινητήρας του Hybrid έχει ένα πολύ πετυχημένο VVT (μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων) αυτό τον κάνει τόσο αποδοτικό
στις χαμηλές στροφές όσο και στις υψηλές. Ελάχιστα συμβάλει στην επιτάχυνση ο ηλεκτροκινητήρας.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Επόμενο

Επιστροφή στο Hybrid

SIAL Πέμ Οκτ 31, 2024 12:00 pm Καλημέρα Ελλάδα!
arahova Πέμ Οκτ 31, 2024 11:05 am Καλημέρα σε όλους.
john maxx Τετ Οκτ 30, 2024 7:34 pm Καλησπέρα
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 30, 2024 7:01 pm Καλησπέρα κόσμε
arahova Τετ Οκτ 30, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Οκτ 30, 2024 7:15 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Οκτ 29, 2024 3:55 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Οκτ 29, 2024 7:12 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Οκτ 28, 2024 9:27 am Καλημέρα και Χρόνια Πολλά ΕΛΛΗΝΕΣ.
antonis1627 Δευτ Οκτ 28, 2024 8:11 am Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά.
arahova Κυρ Οκτ 27, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:23 am να αλλαξετε κ την ωρα!!!
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:21 am καλημερα στην παρεα!!!!
antonis1627 Κυρ Οκτ 27, 2024 7:06 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Σάβ Οκτ 26, 2024 3:33 pm Καλημέρα απο εορτάζουσα Θεσσαλονικη απελευθερωση απο τουρκικο ζυγο πριν 112 χρόνια .
arahova Σάβ Οκτ 26, 2024 11:00 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σ/Κ/Δ.
antonis1627 Σάβ Οκτ 26, 2024 6:58 am Καλημέρα σας κύριοι καλό τριήμερο σε όλους και χρόνια πολλά στη νύφη του Θερμαϊκού την όμορφη Θεσσαλονίκη μας.
MakisGV Παρ Οκτ 25, 2024 10:46 pm Καλό 3 ήμερο σε όλους και καλό βράδυ
arahova Παρ Οκτ 25, 2024 10:20 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Παρ Οκτ 25, 2024 6:28 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Οκτ 24, 2024 10:32 am Καλημέρα σε όλους.
Σταύρος 4x4 Πέμ Οκτ 24, 2024 9:00 am Καλημέρα
antonis1627 Πέμ Οκτ 24, 2024 6:32 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Οκτ 23, 2024 10:09 am Καλημέρα σε όλους.
JuanRackham Τετ Οκτ 23, 2024 10:08 am καλημέρα σε όλους
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες