Νεο project sas...

Νεο project sas...

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Σάβ Ιούλ 12, 2008 10:59 am

Λεω να το κανω καπως ετσι τωρα ...

Εικόνα
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Σάβ Ιούλ 12, 2008 3:19 pm

Οταν λες καπως ετσι σε χρωμα και look η απο ελατηρια που εχεις τωρα σε σουστοφυλλα???
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Κυρ Ιούλ 13, 2008 9:03 am

Λεω να το κανω σουστόφυλλα.Πρώτον γιατι πρεπει επιτελους να μπουν οι FJ62 αξονες στο αυτοκινητο ,δεύτερον γιατι δεν εχω χρόνο να πολυασχοληθώ για να κανω εκ νέου αναρτηση με ελατήρια ετσι οπως την θέλω.Και εξηγώ:Πρεπει να ξανακανω τις βασεις στο σασί λόγω χρήσης Johny Joint,νέους βραχίονες και πισω ψαλίδι κ.τ.λ.
Τρίτον γιατι θελω να δοκιμασω κατι διαφορετικό για την εμπειρία,δηλ σουστόφυλλα.Δεν σκοπεύω ομως να κανω μια μετατροπή της πλάκας,το μελετάω το θέμα και με τρώει η περιέργεια πως θα ειναι το αυτοκινητο με σουστόφυλλα.Με ελατηρια ξέρω,ξερω και πως να το κανω καλύτερο.Τα σουστόφυλλα όμως ειναι μια πρόκληση,η οποία με βολεύει αυτη τη περίοδο σε σχέση με τις υποχρεωσεις που εχω.Γινεται ευκολα και γρήγορα.Δεν εχει τις φθορές που εχει ενα linked set up .ειναι απλο και γερό.
Θα γινει spoa βεβαια με σουστοφυλλα μαλλον YJ stock ή OME.Missing links και 35" λάστιχα πιθανότατα.
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιούλ 14, 2008 3:31 pm

με τα σουστοφυλλα η διαδρομη θα μειωθει?θα μεινει η ιδια?
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Δευτ Ιούλ 14, 2008 3:35 pm

αν μπορεις χωσε και καμια φωτο απο το kicker 3 της ΟΤΤ και πως λειτουργει...φιλικα Κωστας.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ » Τρί Ιούλ 15, 2008 12:35 am

Απόστολε τα σουστόφυλλα μπορεί να είναι μια εύκολη σε εφαρμογή και αξιόπιστη σε αντοχή λύση αλλά η συμπεριφορά τους είναι μακράν χειρότερη απο την πιο σύγχρονη λύση των αμορτισερ - ελατηρίων.
Όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει κάθετο εμπόδιο - και ειδικά εαν αυτό έχει μειωμένη πρόσφυση,βλέπε βράχο- και το εμπόδιο θέλει λίγο φόρα για να ξεπεραστεί , υπάρχουν περιπτώσεις όπου το όχημα ήρθε ανάσκελα εξαιτίας της άσχημης απόσβεσης αυτής της διάταξης.
Στο τελευταίο trial στο Ύπατο είχαμε δυο -τρία τέτοια φαινόμενα.Ο sirros τα άλλαξε άρον-αρον στο ss του έπειτα απο εκείνη την ανάβαση στον βράχο.
Στο trophy στην βόρεια Εύβοια επίσης , όλα τα samurai που μπήκαν στο νεροφάγωμα του θανάτου βγήκαν σαν γαλλικά οχτώ απο κάτω , καθώς οι σούστες έχουν εξαιρετική αντοχή σε κατακόρυφο φορτίο δεν μπορούν να παραλάβουν όμως σημαντική καταπόνηση σε στρέψη, κάτι το οποίο πετυχαίνει μια ανάρτηση multi-link.
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο το γνωρίζεις καλύτερα απο τον καθένα σε αυτή την χώρα αλλά ταπεινή μου γνώμη είναι ότι καλύτερα να στρέψεις την γνώση και τις εμπειρίες σου σε κάτι πιο σύγχρονο. :wink:
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στην ζωή:οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες , τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!
ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 31, 2008 8:17 pm
Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ-ΕΥΒΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Τρί Ιούλ 15, 2008 12:25 pm

ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ έγραψε:Απόστολε τα σουστόφυλλα μπορεί να είναι μια εύκολη σε εφαρμογή και αξιόπιστη σε αντοχή λύση αλλά η συμπεριφορά τους είναι μακράν χειρότερη απο την πιο σύγχρονη λύση των αμορτισερ - ελατηρίων.
Όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει κάθετο εμπόδιο - και ειδικά εαν αυτό έχει μειωμένη πρόσφυση,βλέπε βράχο- και το εμπόδιο θέλει λίγο φόρα για να ξεπεραστεί , υπάρχουν περιπτώσεις όπου το όχημα ήρθε ανάσκελα εξαιτίας της άσχημης απόσβεσης αυτής της διάταξης.
Στο τελευταίο trial στο Ύπατο είχαμε δυο -τρία τέτοια φαινόμενα.Ο sirros τα άλλαξε άρον-αρον στο ss του έπειτα απο εκείνη την ανάβαση στον βράχο.
Στο trophy στην βόρεια Εύβοια επίσης , όλα τα samurai που μπήκαν στο νεροφάγωμα του θανάτου βγήκαν σαν γαλλικά οχτώ απο κάτω , καθώς οι σούστες έχουν εξαιρετική αντοχή σε κατακόρυφο φορτίο δεν μπορούν να παραλάβουν όμως σημαντική καταπόνηση σε στρέψη, κάτι το οποίο πετυχαίνει μια ανάρτηση multi-link.
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο το γνωρίζεις καλύτερα απο τον καθένα σε αυτή την χώρα αλλά ταπεινή μου γνώμη είναι ότι καλύτερα να στρέψεις την γνώση και τις εμπειρίες σου σε κάτι πιο σύγχρονο. :wink:


Μεγαλη κουβεντα ανοίγεις και καλα κάνεις...
Καταρχην να ξεκαθαρισω κατι.Δεν σκοπευω να διατηρησω τα σουστόφυλλα ως το τελικο set up.Απλως δεν εχω το χρόνο τωρα και το χρημα για να κανω ενα πολυ καλο set up λόγω αλλων προτεραιοτητων.
Βασικος μου στόχος για τωρα ειναι να βαλω τους αξονες και να κυκλοφορει το αυτοκινητο.Και με την ευκαιρια αυτη να εχω και την εμπειρία του να κανω ενα καλο set up με σουστόφυλλα.

Τωρα σε οτι αφορα τα οσα αναφέρεις και σε γενικές γραμμές εχεις δίκιο.
1.Η συμπεριφορά τους ειναι μακράν χειρότερη απο αυτη των ελατηρίων.
2.Σε καθετο απότομο χαμηλής πρόσφυσης ανοδικό εμπόδιο μπορει να σου κανει γκέλα προς τα πίσω (φανταζομαι αυτο εννοείς)
3.Τα samurai στην Ευβοια βγηκαν με σουστόφυλλα τυπου φίδι σε κίνηση.(και εδω φανταζομαι πως αυτο εννοείς)

Θα αναφερω καποιες σκεψεις μου ,οχι για να αντικρούσω αυτα που αναφέρεις αλλα ετσι για να κανουμε κουβέντα.
Η αποψη οτι το να γινει μια μετατροπή με σουστόφυλλα ειναι γρηγορη και εύκολη ,εχει μεγάλο ποσοστό ασάφειας.Πόσο μαλλον το οτι το καναμε γρήγορα και δουλεύει καλα.Και εδω μεγαλη κουβεντα ανοίγω.
Επισης λένε οι αμερικανοι (εχω μιλησει με παρα πολλους και προσφατα ακομα μιλαω με αφορμη τα σουστόφυλλα) ενα καλο set up με ελατηρια θα υπερνικησει το καλύτερο set up με σουστόφυλλα σε οτι αφορά το .....flex της αναρτησης.
Εξαρτάται τι θες να κανεις με το αυτοκινητο.Και ας μιλησω για το θεμα spoa.Aκρως παρεξηγημένο set up.To σκεπτικο παρε τα μαμα σουστόφυλλα και βαλτα απο πανω ή βρηκαμε σουστες απο το τάδε,ας τις βαλουμε να σηκωσουμε το αυτοκινητο,ειναι καλό μονο οταν το αυτοκινητο προοριζεται μονο για εφε σε κανα αποκακρυσμενο επαρχιακό δίκτυο.Η ας βαλουμε μεγαλυτερα σκουλαρικια(αρκετα μεγαλυτερα) ετσι χύμα μωρε να το σηκωσουμε το αυτοκινητακι να ανεβαινει στα δύσκολα και με λιγα χρηματα κιόλας.Μην εχοντας υπολογίσει κανεις την αλλαγή στην καστερ (εστω και με τα πολυ μεγαλυτερα σκουλαρίκια) ή/και την κατα πολυ διαφορετική λειτουργία των σουστόφυλλων πανω απο τον αξονα,εχει φτιάξει μια κινητη βόμβα.Υπερβολικο,θα πει κανεις.Μπορεί.
Το ιδιο ισχύει και το χρησιμοποιει κανείς τα μαμα σουστόφυλλα (spoa ή οχι ή εστω οχι αυτα που θα επρεπε) με κατα πολυ κοντυτερους μειωτήρες ,διπλασια σε μεγεθος απο τα μαμα λάστιχα και μεγαλυτερο μοτέρ,σημαίνει οτι στο αυτοκινητο κατι θα σπάσει (και καλυτερα να σπασει εκτος δρόμου).
Ενα αλλο μεγαλο θεμα ειναι τι κανει κανεις με το τιμονι.Στραβωματα και κολληματα για να γινει ενα Ζ μπαρα τιμονιου η οποια μπορει και να χτυπαει στις σουστες σε συμπιεση-εκτονωση μπορει να ειναι επικινδυνο και καθολου βολικο στην οδηγηση.
Ολοι λενε οτι τα π.χ samurai ειναι σκληρά,σου βγαζουν τη μεση και δεν ειναι για πολλα πολλά.Ο κατασκευαστής ομως το εφτιαξε ετσι για να ειναι αξιόπιστο σε βαθος χρόνου και να παρεχει ασφάλεια στη χρήση.Βελτιωνεται αλλα δεν θα απευθυνεται μετα στον τουριστα που το νοικιαζει για να παιξει στην παραλία και να κανει κανα μπαντιλικι σε χωματόδρομο.Φυσικα ομως το Jimny ειναι πιο ανετο και πιο σύγχρονο αλλα ομως και πιο ακριβό εφοσον εχει πιο κοστοβόρες βελτιώσεις.
Αν ομως εξαρχής το Samurai φοραγε ΟΜΕ σουστοφυλλα σε μεγεθος wrangler (πιο μεγαλο και μαλακό-καλυτερη συμπεριφορά εντος-εκτός δρόμου και μεγαλυτερες διαδρομές) ,θα ισχυε αλλη αποψη πιστευω για τα σουστόφυλλα.Ενταξει δεν θα γινοταν ο βασιλιας της ράμπας (RTI) αλλα θα ηταν ικανοτατο εκτος δρόμου στο 80% των περιπτωσεων.Τωρα αν καποιος θελει το 100% (και ειναι η πραγματικη χρηση που κανει και οχι ας εχουμε και αν μας χρειαστει) ,ειναι αλλο θεμα.

Το θεμα λοιπον αν μια αναρτηση με σουστόφυλλα ειναι χειροτερη απο μια με ελατήρια ,πιστευω οτι ειναι σχετικό και ισχύει μεν αλλα υπο όρους.

Σε οτι αφορά το δεύτερο οπου η σουστα γκελάρει σε αποτομο κοπανημα,συμβαινει αλλα οχι και οτι δεν συμβαινει σε ενα αλλο αυτοκινητο με ελατήρια.Αν ο μεν με τις σουστες εβαλε οτι βρηκε στη μαντρα,με revolvers εμπρος ή εστω μεγαλα σκουλαρικια,δεν εχει τοποθετησει σωστά τον αξονα σε σχεση με το υψος του και επισης δεν εχει ρυθμισει το πλατος του σε σχεση με το υψος του,τοτε πολλα προβληματα θα βγουν και οχι μονο σε καθετο εμπόδιο αλλα και στο δρομο.Εδω βλεπουμε ενα απλο shackle reverse κανει ο αλλος(το βρηκε στο internet ,ηταν και φτηνο και το αγορασε) ,ετσι απλά,και στην εθνική σε αποτομο φρεναρισμα το χανει το αυτοκινητο (ειδικα αν ειναι κοντο μεταξονιο) και μετα απορεί για το πως ηταν δυνατον αυτο να συμβεί.
Κατα τον ιδιο τρόπο αν καποιος με ελατηρια πηρε απο τη μαντρα ελατηρια απο δεν ξερω τι και ποιο αυτοκινητο χωρις να γνωρίζει τις λίμπρες του και τα εριξε πανω,επομενο ειναι το αυτοκινητο ειτε να κλωτσησει πισω σε αποτομο ανηφορικο καθετο εμπόδιο ή σε πλαγια κλίση αν ειναι πολυ σκληρα΄(αρα οχι καταλληλα για το βαρος του) ειτε η μαζα του αυτοκινητου να κουμανταρει το ολο συστημα στο παραμικρο μπαλατζάρισμα εφοσον τα μαλακα ελατηρια δεν ισσοροπουν σωστά το βαρος της αναρτωμενης μαζας.Αν εχει και ψηλο κεντρο βαρους,δεν το συζηταμε.
Σε οτι αφορα το στραβωμα των σουστόφυλλων,δεν ξερω πως ηταν στημενα τα Samurai αυτα,φανταζομαι σε spoa,και τι σουστοφυλλα φόραγαν,αλλα αν ειχαν κοντυτερους μειωτηρες και μεγαλα λάστιχα που αυξανουν τo δαγκωμα αρα και την δυναμη στρεψης στις σουστες,ειναι επομενο να συμβει αυτο.Αν ομως ειχαν φροντισει να βαλουν ενα track antiwrap bar πισω,δεν θα ειχαν αυτο το προβλημα.Π.χ

Εικόνα

Ενα αλλο θεμα πολυ παρεξηγημενο ειδικα σε spoa set up ,ειναι η πανάρ.Σε μαμα samurai ή wrangler μπορει να μην χρειαζεται (εχουν ομως αντιστρεπτικές που βοηθαει στο δρόμο) ,στα ιδια ομως αυτοκινητα με spoa π.χ 7" ειναι λαθος πιστευω να μην τοποθετείται,ειδικα κιολας αν οι σουστες συνδέονται με missing links (revolvers).Και σιγουρα επηρεάζει την εκτος δρόμου αποδοση εφόσον ο αξονας εχει μετατοπίσεις που σε δυσκολα εμποδια μπορει να δημιουργήσουν μεγαλο πρόβλημα.

Ξαναλέω λοιπον οτι δεν ξερω πως ηταν στημενα αυτα τα αυτοκινητα,δεν τα εχω δει,πιθανολογώ ομως οτι δεν ηταν πολυ μελετημενα.Μπορει και να ειμαι λαθος ομως.

Τωρα σε οτι αφορά εμενα και το τι θα κανω,δεν σου κρυβω οτι ακομα δεν εχω καταλήξει.Κατα 80 % λεω σουστόφυλλα γιατι εχουν λιγοτερο κόστος (οχι ομως τσάμπα και προχειρα οπως λεω παραπανω) και γιατι προτεραιοτητά μου αυτη τη στιγμή ειναι να βαλω τους αξονες και να κυκλοφορει το αυτοκινητο.Αυτο σημαινει βεβαια οτι ουτε μεγαλες απαιτήσεις θα εχω ουτε πολλές τρέλες θα κανω.Εξαλου πρεπει να το "μαθω" εκ νέου το αυτοκινητο.
Ελατηρια,τα εχω κανει,ξερω πως να τα κανω ακομα καλυτερα αλλα θελει περισσοτερο χρονο,χρήμα και υπολογισμούς.Το καλο ειναι οτι πλεον σημερα ολα τα εξαρτηματα υπαροχυν ετοιμα και δεν χρειαζεται να κανω τιποτε (και δεν μιλαω για ετοιμο κιτ,ειναι χαλια π.χ rocky road coil kit)
π.χ υπαρχει ετοιμη βαση ελατηρίου που εχει πανω της βαση βραχιονα,παναρ και αμορτισερ
Εικόνα
Εικόνα
ή
Εικόνα

βαση 4 link - 3 link
Εικόνα

και ζωντανο παραδειγμα
Εικόνα

Υπαρχει ακομα πιο ετοιμη λύση οπως
Εικόνα
Εικόνα
αλλα πιστευω οτι μετα απο συχνη και σκληρη εκτος δρόμου χρηση,θα τρελλαθει κανείς στον ελεγχο συσφίξεων,θα πρεπει να κανει μια ωρα ελεγχο συσφίξεων....

Απλα ειμαι ακομα στη φαση αξιολόγησης και κοστολόγησης (χρονος-χρήμα) των 2 set up.
Και μην ξεχναμε οτι εχω και το κοστος βελτιωσης των αξονων ,δηλ,
κιτ ακραξονίων,κιτ διαφορικού,ρουλεμαν τροχων,κορωνοπηνια και ενα Detroit πισω για αρχή.Και ζαντολαστιχα βεβαίως.
Αν σου κανω μια απλη λιστα βεβαια θα βγαλεις καποιο συμπερασμα.Π.Χ

Σουστόφυλλα (spoa)
- Σουστόφυλλα εχω βρει με μικρο κόστος χαρη σε ενα φίλο.
- 3 μετρα DOM 1 1/2 " για παναρ εμπρος και πισω antiwrap bar
- 4 Johny flex Joints για τα παραπανω και μια μπίλια 3/4-16.
- Κιτ βασεων σουστοφυλλων στο σασί
- Hi steer crossover kit για να φερω το τιμονι πανω απο τις σουστες.
- Σκουλαρικια απλα εμπρος και revolvers πισω.
- Λιγες κολησεις
Πιστευω πανω κατω αυτα ειναι.

Ελατήρια
- 10 μετρα DOM 2" εξω 1 1/2" μέσα για τα links.(βραχιονες και Α bar πίσω)
- 7 σινεμπλοκ πολυουρεθανης
- 8 Johny flex Joints (κοστος)
- Ξηλωμα ολων των υπαρχοντων βασεων βραχιονων στο σασι και
συγκοληση νεων για να τα φαρδυτερα johny joints.(πακετο δουλειά)
- κιτ βασεων στους αξονες (πολλα εξαρτηματακια)
- πολλες κολλήσεις
- Ελατήρια εχω ποικιλία :D QA1 Τα coilover δεν τα θέλω.

Πιστευω να μην ξεχασα κατι.Αμορτισερ εχω ,πιστευω να κανουν.

Δεν ξερω ακομα,το εξεταζω το θεμα.Και παλι ομως λεω οτι προτιμω μαλλον να βαλω τωρα σουστοφυλλα και να κυκλοφορησει γρηγορα το αυτοκινητο και βλεπω σε κανα χρονο η δυο (ουτως η αλλως σιγουρα θα κανω ενα καλο τελικο set up με ελατηρια).
Ε,πιστευω οτι θα μπορεσω να συμβιβαστω για ενα διάστημα με πιο προσεκτικη εκτος δρόμου οδηγηση (αν τελικα χρειαστει) και με ενα flex οπως το παρακατω (εφοσον μου βγει οπως το φανταζομαι):

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

Ολα τα παραπανω ειναι σκεψεις,προβληματισμοί και συμπερασματα.Ξανατονιζω οτι δεν ειμαι μηχανικός ουτε και παντογνώστης.
Απλά ,μελετω και προσπαθω παντα να καταλαβαινω τι προκειται να κανω και πως θα δουλεύει (στο βαθμό που ειναι δυνατό) αυτο που σκοπεύω να κανω,ειτε γενικα ειτε συγκεκριμένα. :D

Μεγαλο το ποστ,δείξτε κατανοηση :D
Τελευταία επεξεργασία από GRVIT και Τρί Ιούλ 15, 2008 1:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Τρί Ιούλ 15, 2008 2:37 pm

KON.GV1,6 έγραψε:με τα σουστοφυλλα η διαδρομη θα μειωθει?θα μεινει η ιδια?

Εξαρταται.Επειδη δεν εχω maximun flex οπως είμαι ,μαλλον θα μεινει η ιδια.Αν ειχα αντι των 225lbs εμπρος και 175 πισω,200 εμπρος και 150 πισω ,θα ειχα αλλους 8-10 ποντους κρεμασμα εμπρος-πισω.Και το πολυ το flex ομως δεν ειναι το παν.Απο οσο υπολογιζω ,οι διαδρομες θα ειναι ιδιες.
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Τρί Ιούλ 15, 2008 3:19 pm

KON.GV1,6 έγραψε:αν μπορεις χωσε και καμια φωτο απο το kicker 3 της ΟΤΤ και πως λειτουργει...φιλικα Κωστας.


Μεγαλη φαγουρα εχεις εσυ με το κιτ της ΟΤΤ.Εχουν προβλημα παραδοσης,θελει απειρη υπομονη αλλα παντα το στελνουν.

Απαραιτητη προυποθεση για το κιτ ειναι να προσθεσεις βοηθητικη Samurai πισω απο την βοηθητικη vitara.Θα χρειαστει λιγο λαμαρινοδουλειά στην καμπινα αριστερα και κατω απο τη θεση του συνοδηγου και θα εχεις 3 λεβιέδες στην καμπινα.
Ο ενας λεβιές ειναι αυτος που εχεις και τωρα για να αλλαζεις ταχυτητες.Η διαφορά ειναι οτι απο 1:1 λογος μεταδοσης στις υψηλες του κιβωτιου vitara ,η κινηση περνα στον πισω αξονα απο την βοηθητική Samurai.Αυτη εχει κοντυτερη σχεση μεταδοσης ¨1:1,212 και ακομα κοντυτερη στο 410 που σημαίνει οτι ανετα περα απο κορωνοπηνια,βαζεις μεγαλυτερα λαστιχα λογω της μειωσης απο το μειωτηρα Samurai ,που οσο πιο κοντο βαζεις τοσο κοντενεις υφηλές-χαμηλές.
Ο αλλος λεβιές ειναι αυτός της βοηθητικής Samurai ο οποιος λειτουργει ακριβως οπως στο Samurai ,δηλ, 2H-4H-4L.O τριτος λεβιές βρισκεται στη βοηθητικη Vitara και ειναι αυτος που κομπλάρει τις 2 βοηθητικές και εχει θεσεις Engage- Neutral- Lock.

Bοηθητικη vitara με τον λεβιέ ENGAGE-FREE-LOCK στην οποία εχει κοπει και σφραγιστει η εξοδος του εμπρός κεντρικου.
Εικόνα

Μια κανονικη βοηθητικη SAMURAI
Εικόνα

Ο αντάπτορας μεσα απο τον οποίο περνά το καρέ απο τη βοηθητική vitara και μπαίνει στη βοηθητική samurai ,ενώνοντάς τας ετσι.
Εικόνα

Το τελικο αποτέλεσμα οπου ο πισω κεντρικο βγαινει πιο πισω και κατω δεξιά σε σχεση με πριν.Το πιο κατω βολεύει γιατι βελτιωνει τη γωνία του πισω κεντρικου αν σκοπευουμε να ψηλωσουμε αρκετα.Επισης εχουμε πλεον κεντρικο τυπου samurai με καρε στο κεντρο του κεντρικου αντι για καρε στην ακρη που κινειται μεσα στη βοηθητική ,κατι που θετει περιορισμο στο lift.
Εικόνα
Εικόνα

Η λαμαρινοδουλειά
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ετσι εχεις (ας πουμε μονιμα παμε με 2η ταχυτητα).

Θεση λεβιέ ταχυτητων στην 2η.
Θεση λεβιέ samurai στην 2Η.
θεση λεβιέ κομπλαρισματος στη θεση ENGAGE.
Λειτουργία : πισωκινητος οπως ξερεις.

Θεση λεβιέ ταχυτητων στην 2η.
Θεση λεβιέ samurai στην 2Η.
θεση λεβιέ κομπλαρισματος στη θεση LOCK.
Λειτουργία : πισωκινητος κοντός με τον μειωτήρα Vitara.

Θεση λεβιέ ταχυτητων στην 2η.
Θεση λεβιέ samurai στην 4Η.
θεση λεβιέ κομπλαρισματος στη θεση ENGAGE.
Λειτουργία : 4x4 γρηγορα με το πιο κοντο βημα του Samurai.

Θεση λεβιέ ταχυτητων στην 2η.
Θεση λεβιέ samurai στην 4Η.
θεση λεβιέ κομπλαρισματος στη θεση LOCK.
Λειτουργία : 4x4 γρηγορα αλλα πιο κοντα απο πριν λογω παρεμβολής του μειωτηρα απο το Vitara.

Θεση λεβιέ ταχυτητων στην 2η.
Θεση λεβιέ samurai στην 4L.
θεση λεβιέ κομπλαρισματος στη θεση ENGAGE.
Λειτουργία : 4x4 αργά μονο με τα κοντα του μειωτηρα SAMURAI.

Θεση λεβιέ ταχυτητων στην 2η.
Θεση λεβιέ samurai στην 4L.
θεση λεβιέ κομπλαρισματος στη θεση LOCK.
Λειτουργία : 4x4 αργά (πολυ πιο κοντα) με την εμπλοκη και των 2 μειωτήρων vitara και samurai.
Που σημαινει οτι φανταζεσαι τι γινεται οταν βαλει κανεις τον 4,24 μειωτηρα στη βοηθητικη Vitara και ενα 6,5 στη βοηθητικη Samurai.... :twisted: (βεβαια επιλογη οχι και τοσο φοβερη οσο ακουγεται σε πρωτη φαση γιατι οι καταπονησεις του συστηματος κινησης θα ειναι εξίσου τρομερές.

Πιστεύω να τα εγραψα όλα....
και πιστευω να σε καλυψα :D

[/img]
Τελευταία επεξεργασία από GRVIT και Τρί Ιούλ 15, 2008 4:05 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Τετ Ιούλ 16, 2008 3:03 pm

Οπως παντα με τρομερες περιγραφες :o

Μια ερωτηση σε αυτη εδω την φωτογραφια ο ανταπτορας του transfer με του κιβωτιου μεσα εχει καποιον σταυρο η ειναι ενα αξονακι που παει κατευθειαν μεσα απο την τρυπα? Κατι αλλο για ποιον λογο δεν το εκανες με σταυρουδακι χωρις τον ανταποτρα οπως στα samurai που εχουνε, λογο αντοχης το κανες ετσι? Εγω πιστευω πως αν ηταν ξεχωριστα απο το κιβωτιο του Vitara με σταυρο μεταξυ τους θα υπηρχανε λιγοτερες απολιες σε καποιο σπασιμο εκτος και αν τα σταυρουδακια που θα ειχε το transfer με το κιβωτιο θα σπαγανε για πλακα :lol:
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τετ Ιούλ 16, 2008 9:24 pm

GRVIT έγραψε:
Πιστεύω να τα εγραψα όλα....
και πιστευω να σε καλυψα :D


"εισαι ωραιος και μετρας!!!"
θα ηταν κριμα το φορουμ που αφορα τα βιταρα να μην εχει και τετοια θεματα μεσα! :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Πέμ Ιούλ 17, 2008 12:03 pm

heroicentaur έγραψε:Οπως παντα με τρομερες περιγραφες :o

Μια ερωτηση σε αυτη εδω την φωτογραφια ο ανταπτορας του transfer με του κιβωτιου μεσα εχει καποιον σταυρο η ειναι ενα αξονακι που παει κατευθειαν μεσα απο την τρυπα? Κατι αλλο για ποιον λογο δεν το εκανες με σταυρουδακι χωρις τον ανταποτρα οπως στα samurai που εχουνε, λογο αντοχης το κανες ετσι? Εγω πιστευω πως αν ηταν ξεχωριστα απο το κιβωτιο του Vitara με σταυρο μεταξυ τους θα υπηρχανε λιγοτερες απολιες σε καποιο σπασιμο εκτος και αν τα σταυρουδακια που θα ειχε το transfer με το κιβωτιο θα σπαγανε για πλακα :lol:


Στη φωτο εδω
Εικόνα


Στο πανω μερος βλεπεις ενα τμημα να εξεχει απο τη βοηθητική.Αυτο ειναι που περνα μεσα απο τον ανταπτορα και καταλήγει στη βοηθητική Samurai.
Αν κοιταξεις προσεκτικά θα δεις οτι το ακρο του τμηματος που εξερχεται επο την βοηθητικη Vitara ειναι μια μούφα απο βαμενο ατσάλι η οποία ειναι ηδη τοποθετημενη στο αρσενικό καρε της βοηθητικής Vitara.Στο ακρο αυτο μπαινει το αρσενικο καρε της βοηθητικής Samurai και ετσι ενωνονται οι δυο βοηθητικές.Η στεγανωση γινεται με ενισχυμενες φλάντζες.Αντι λοιπον για μινι κεντρικο με σταυρούς (φθορές) οι δυο βοηθηκές ενώνονται με μια μούφα με εσωτερικό καρέ στο καθε ακρο της και μεχρι περιπου λιγο πρι το μισό.Με αυτον τον τρόπο (βασικα χρηση του αντάπτορα) αποκλειεται η μη ευθυγραμισμενη εγκατασταση του συστήματος και οι οποιες φθορές που θα επελθουν απο αυτήν.
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Πέμ Ιούλ 17, 2008 2:39 pm

Thank you :D
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 3:05 pm

Δημοσίευσηαπό mytilini » Τρί Αύγ 05, 2008 8:13 am

Απόστολε, θερμή παράκληση:μην μας τρελλαίνεις τώρα...Ημαρτον πιά.
Βάλτου ερπύστριες να τελειώνουμε.(Για τους φίλους συν-φορουμίστες: με τον GR-VIT είμαστε πατριώτες και φίλοι.Γνωρίζω από πρώτο χέρι την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά που έχει ρίξει για να φτιάξει το θηρίο του-ΚΑΜΜΙΑ απολύτως σχέση με ό,τι κυκλοφορεί στο δρόμο)
Απόστολε, φτίιιιιιιιλλλ!!!!!
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Δημοσίευσηαπό Donald2 » Κυρ Σεπ 28, 2008 4:11 pm

mytilini έγραψε:Απόστολε, θερμή παράκληση:μην μας τρελλαίνεις τώρα...Ημαρτον πιά.



Ριξε κιαλλο πραμα ριξεεεεεεεεεεεεε μιν τον ακους τον μιτιλινι τρελανεμας ςςςςςςςςςς
ONE LIFE LIVE IT
Donald2
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 08, 2008 12:04 pm
Τοποθεσία: Rhodes

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

SIAL Πέμ Οκτ 31, 2024 12:00 pm Καλημέρα Ελλάδα!
arahova Πέμ Οκτ 31, 2024 11:05 am Καλημέρα σε όλους.
john maxx Τετ Οκτ 30, 2024 7:34 pm Καλησπέρα
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 30, 2024 7:01 pm Καλησπέρα κόσμε
arahova Τετ Οκτ 30, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Οκτ 30, 2024 7:15 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Οκτ 29, 2024 3:55 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Οκτ 29, 2024 7:12 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Οκτ 28, 2024 9:27 am Καλημέρα και Χρόνια Πολλά ΕΛΛΗΝΕΣ.
antonis1627 Δευτ Οκτ 28, 2024 8:11 am Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά.
arahova Κυρ Οκτ 27, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:23 am να αλλαξετε κ την ωρα!!!
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:21 am καλημερα στην παρεα!!!!
antonis1627 Κυρ Οκτ 27, 2024 7:06 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Σάβ Οκτ 26, 2024 3:33 pm Καλημέρα απο εορτάζουσα Θεσσαλονικη απελευθερωση απο τουρκικο ζυγο πριν 112 χρόνια .
arahova Σάβ Οκτ 26, 2024 11:00 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σ/Κ/Δ.
antonis1627 Σάβ Οκτ 26, 2024 6:58 am Καλημέρα σας κύριοι καλό τριήμερο σε όλους και χρόνια πολλά στη νύφη του Θερμαϊκού την όμορφη Θεσσαλονίκη μας.
MakisGV Παρ Οκτ 25, 2024 10:46 pm Καλό 3 ήμερο σε όλους και καλό βράδυ
arahova Παρ Οκτ 25, 2024 10:20 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Παρ Οκτ 25, 2024 6:28 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Οκτ 24, 2024 10:32 am Καλημέρα σε όλους.
Σταύρος 4x4 Πέμ Οκτ 24, 2024 9:00 am Καλημέρα
antonis1627 Πέμ Οκτ 24, 2024 6:32 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Οκτ 23, 2024 10:09 am Καλημέρα σε όλους.
JuanRackham Τετ Οκτ 23, 2024 10:08 am καλημέρα σε όλους
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες