Με τα κατάλληλα σπρέυ (μαύρο ματ & βερνίκι σατινέ) ο προβολέας όπως και η βάση του βαφτηκαν....
και αφού ξεκολλήθηκε η ταινία που προστάτευε το κρύσταλλο
και αγοράστικαν καινούριες βίδες inox (δύο 6x10mm για την τοποθέτηση του προβολέα στη βάση του και δύο 6x60mm για την τοποθέτηση της βάσης στη μπάρα του κοτσαδόρου)
ξεκίνησε η τοποθέτηση για την οπόια χρειάστηκε να γίνουν δύο διαμπερείς οπές Φ 6,5mm στη μπάρα του κοτσαδόρου,ωστε να τοποθετηθει η βάση του προβολέα...
οπου και βιδώθηκε πιάνωντας ταυτόχρονα και τη γείωση του προβολέα
Ενω η παροχή ρεύματος έγινε απο το δεξιό φανάρι της οπισθεν τραβώντας ένα καλώδιο προς τον προβολέα.Για λόγους ασφαλείας τοποθετήθικε ξεχωριστή ασφαλειοθήκη στο καλώδιο του προβολέα ωστε σε περίπτωση βραχυκυκλώματος απο νερά κτλ να καεί...Η ασφάλεια είναι 8Α.
Μετά το τέλος της συνδεσμολογίας ο προβολέας βιδώθηκε στη βαση του με τις δύο inox βιδες 6x10mm
Και το αποτέλεσμα είναι αυτό
τόσο στο off....
αλλά και στο on...
Κόστος κατασκευής
Βιδες inox δύο 6x10mm και δύο 6x60mm = 1 ευρώ
Προβολέας μετ/νος διασποράς = 5 ευρώ
Σύνολο : 6 ευρώ
Ο προβολέας είναι 12x55 και τα καλώδια παροχής και γείωσης είναι 1mm
Γιατί τον έβαλα......
α) Λόγο της χαμηλης λαμπρότητας των φανών της όπισθεν (λόγω κρυστάλλων) ειδικά σε στενούς χωματόδρομους ή δρόμους χωρίς φωτισμό ο προβολέας δίνει καλύτερο φως για την ασφαλέστερη προς τα πίσω κίνηση
β) Τοποθετώντας την όπισθεν και βάζωντας το βοηθιτικό στο νεκρό,με τον κινητήρα σε λειτουργία,έχουμε εντονο φωτισμό στο πίσω μερος του αυτοκινήτου σε περίπτωση που χρειαστεί (ρυμούλκηση,επισκευή ή ακόμα και για φωτισμό αυτοσχέδιας πίστας για καλαματιανούς χωρόυς όπως εχουμε δει εδω μέσα στο παρελθόν



Ευχαριστώ...