Μπορεί να ξανά άλλαξα αυτοκίνητο ο εργάτης όμως είναι διαχρονική αξία. Ένα πρόχειρο βιντεάκι. (Θα ακολουθήσει και άλλο με τον εργάτη σε λειτουργία.)
Τελευταία επεξεργασία από panoshm και Κυρ Νοέμ 26, 2017 5:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία:Ενσωμάτωση βίντεο (επιλέγουμε το Link και πατάμε το κουμπάκι "youtube" [youtube]Link[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από panoshm και Κυρ Νοέμ 26, 2017 5:44 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Αιτία:Ενσωμάτωση βίντεο (επιλέγουμε το Link και πατάμε το κουμπάκι "youtube" [youtube]Link[/youtube]
Καταρχήν εαν ο χώρος που βλέπουμε στο βίντεο ειναι το προσωπικό σου γκαράζ και όχι κάποιος επαγγελματικός χώρος, ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ!!! Αυτή ηταν η εναλλακτική για το δικό μου αλλα αποφάσισα να μείνει ώς βοήθεια γενικής χρήσης και όχι αποκλειστικά του αυτοκινήτου μου (περι ορέξεως δηλ..). Έχεις κάνει και αντίστοιχη βάση για τοποθέτηση πίσω; Εαν όχι και αφού ο εργάτης σου (εαν κατάλαβα καλά) ειναι 6000lbs(ικανός δηλ), έχεις κανει σχεδόν όλη την βάση για μόνιμη τοποθέτηση (συγκόλληση της πλάκας έδρασης έμεινε) και όλη την καλωδίωση.. γιατι δεν τον έβαλες κατευθείαν επάνω και παιδεύεσαι με το βάλε βγάλε; Μπορείς να δείξει το πως μπαινοβγαίνει ο πύρος που εννώνει το μόνιμο με το κινητό μέρος; έχεις τρύπα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα; Η αλήθεια είναι οτι δεν μου πολυγέμισε το μάτι αυτή η λύση.. θα προτιμούσα να έσφιξε με δύο "καλές" βίδες Τι διαστάσεων σωλήνες χρησιμοποίησες ώστε να θηλυκώνουν; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Ωραια τεχνικη και εργονομικη κατασκευη φαινεται,αφου ειναι και αποσπωμενος! Οποτε τον εχεις παντα φυλαγμενο και προστατευμενο απο υγρασιες και οτι αλλο μπορει να παθει αν ηταν μονιμα στο αμαξωμα! Μπραβο και παλι μπραβο!
Γιατί τον έκανες removable και οχι μόνιμο? Ωραία κατασκευή
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Εχει το σοβαρο πλεονεκτημα οτι τον φορας στην εκδρομη και τον βγαζεις στη πολη γλυτωνοντας ολες τις επιπτωσεις που εχει το βαρος του στη καταναλωση,στο κρατημα,στο τραβηγμα,στις φθορες της αναρτησης,κλπ.
Έτσι και αλλιώς καίμε τα άντερά μας με ή χωρίς εργάτη, τα 30-40 κιλά θα με γλυτώσουν??κουβαλάμε ήδη άδειοι 1600+ χωρίς τα τομάρια μας και τα καλούδια του offroad που τα έχω μόνιμα πίσω
Δεν υπάρχει νομίζω λόγος για καταναλώσεις και φθορές λόγω μεγαλύτερου βάρους μπροστά..αυτά είναι τρίχες μπροστά σε αυτά που έχει ανάγκη το καμάρι μας!! μόνο πρόβλημα εμφανίζεται ίσως εάν καθετε η ανάρτηση(αληθεια έχεις διαφορά με ή χωρις τον εργάτη στο ύψος; για πάρε καμιά μέτρηση εαν είναι εύκολο. πόσο ζυγίζει το κινούμενο μέρος; 20-25kg;) Για εμένα υπάρχουν δυο λόγοι για portable (και αρκετοί για σταθερό): 1)Για τοποθέτηση και πίσω (ίσως το έχεις στο πρόγραμμα) 2)Για να μην χαλάσεις την παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου σου με την πρόσθετη σιδεριά μπροστά (το έχεις κάνει ήδη)
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Αποσπωμενος γιατι αυτο το ματζαφλαρι ζυγιζει 26 κιλα με συνθετικο σχοινι. Με το συρματοσχοινο που ειχε αρχικα 40 κιλα. Το αυτοκινητο χρησιμοποιειτε σε καθημερινη βαση εντος Αθηνων οποτε γιατι το extra βαρος και η καταπονηση + την καταναλωση. Ολα τα καλουδια για off road φορτωνονται πριν την εξορμηση. Εκτος του βαρους μπροστα και μαμα αναρτηση (θα μουλαρωσει τελειως) στο σχεδιο ειναι βαση πισω, οπως ειχα και στα προηγουμενα τουτου.
Οι κοιλοδοκοι ειναι 50χ50χ4. Εκτος απο το κομματι που θηλυκωνει η βαση του εργατη που ειναι 60χ60χ5. Οσο για τα σημεια που πιανουν ουτε εμενα μου γεμιζουν το ματι απο την στιγμη που δεν ειναι και τα σημεια ρυμουλκησης απο το εργοστασιο. Ομως δεν ηθελα να κανω τρυπες και απο οτι ειδα απο την ολη κατασκευη του τουτου αν ειναι να ξεκολλησει κατι ειναι ολο το μπροστινο μερος αφου δεν ειναι τμημα του σασι αλλα μοιαζει πιο πολυ με κομματι για απορροφηση ενεργειας σε συγκρουση. Για να ειμαι πιο σιγουρος εβαλα αυτες τις μεγαλες που ειδατε με λαμα 4mm και παξιμαδι και τα εβαλα απο την ηδη υπαρχουσα τρυπα
Το υπογειο ειναι στο σπιτι των δικων μου και ολα τα εργαλεια ειναι ερασιτεχνικα απο το PRAKTIKER, ενας γωνιακος τροχος, ενα επιτραπεζιο τρυπανι και μια μικρη ηλεκτροκοληση inverter και κατι αλλα.....
Πριν καταληξω σε αυτο το σχεδιο ειχε προηγηθει αλλο που ενω στην δοκιμη στο καθαρο και στεγνο χωρο με σημεια σταθερα προσδεσης και ευθυγραμισμενα ολα δουλεψε αψογα στην πραξη μεσα στην λασπη και με κουλες γωνιες αρχισε να περιστρεφετε γυρο απο τον εαυτο του και εγινε μαλιοκουβαρα με τα καλωδια, γεμισαν ολα λασπη αφου μεχρι να το στησω τα ακουμπαγα κατω.....μαυρο χαλι.