ΕΡΩΤΗΣΗ!! βάλτε το μυαλο σας να δουλεψει!!!
Πιστεύεται οτι αν μπορούσαμε να απομονώσουμε την κίνηση προς το ένα διαφορικό απο το
transfer(με αποτέλεσμα να γίνει 2wd) θα είχαμε οικονομία καυσίμου στα NGV?
πχ Στο vitara 1,6 που είχα, οταν έβαζες 4h το αυτοκίνητο πραγματικά γονάτιζε και προφανώς ανέβαινε κ η κατανάλωση... Όταν όμως έμπαινε η τετρακίνηση ο κινητήρας έπρεπε να κινήσει ακόμη ένα διαφορικό με ότι αυτό συνεπάγεται.. Στην περίπτωση του NGV (με τον τρόπο που λέω και κυρίως γιατί δεν μπορούν να μπούνε πλύμνες στους τροχους) ακομη και να μεταφέρουμε την κίνηση μόνο στο ένα διαφορικό το άλλο αναγκαστικά θα πρέπει να το παρασύρουμε.. άρα εν τελη θα κινούμε πάλι όλο το σύστημα μετάδοσης..
Τι λέτε; θα έχουμε οικονομία και τι ποσοστού;