ximikos00 έγραψε:Θα ρωτήσω κάτι π μάλλον θα σας φανεί χαζό.....
Αλλά αν μπει μπλοκέ πίσω....
Απο τη στιγμή που και οι δύο πίσω γυρνάνε μαζί δεν θα έπρεπε να κλειδώνουν και οι μπροστά τροχοί???
Δηλ θελω να ρωτήσω σε τι χρησιμεύει το προστά μπλοκέ αν έχεις ήδη πίσω...
Μιλάω πάντα για GV...οχι NGV...
Ευχαριστώ
Οταν εχεις κεντρικο κλειδωμα, γυρνανε οι δυο κεντρικοι. Αρα τα δυο διαφορικα. Αν σταματησεις με 2 τροχους χιαστι στον αερα, κ εχει κλειδωμενο το πισω μπλοκε τοτε κατα 80% θα προχωρησεις γιατι η πραγματικη σου προσφυση θα ειναι η μια πισω ροδα.
Στον μπροστινο αξονα, ο ενας θα σπινιαρει κ ο αλλος θα παραμενει ακινητος.
Οτι θα συνεβαινε δλδ ακομα κι αν δεν ειχες μπλοκε.
Το θεμα ειναι οτι μερικες φορες οταν ο πισω αξονας ειναι ο μονος που εχει κινηση, σου παει τον κωλο προς την κλιση του δρομου.
Εκει ειναι η περιπτωση που ιδανικα θα ηθελες να εχεις κ ενα μπροστινο μπλοκε να κρατησει τα μουτρα σου σωστα, ωστε οχι μονο να μπορεσεις να κινηθεις αλλα να κινηθεις κ προς την σωστη κατευθυνση.