Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό voltas » Δευτ Φεβ 15, 2016 8:49 pm

Τοποθετηθηκαν οι WARN. Ειναι σε καλη οπτικη κατασταση, θα προσπαθησω να βαλω αυριο φωτο. Ελεγχο δεν εκανα περα του κλειδωνει- ξεκλειδωνει και απ οτι μου ειπε και ο πωλητης οι πλυμνες η δουλευουν η δεν δουλευουν. Οι εντυπωσεις ειναι ευχαριστες,μαλακωσε ολο το μπροστινο και ελαφρωσε.Ειναι σαν αυτες.
αρχείο λήψης.jpg
αρχείο λήψης.jpg (9.27 KiB) 6276 προβολές
voltas
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 03, 2015 8:22 pm
Τοποθεσία: Αγ.Μαρινα Λαγονησσι
Λάστιχα: 225-70-16 COOPER AT3
Suspension: MAD-KAYABA
cb: Όχι
Name: Πετρος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό nidi » Δευτ Φεβ 15, 2016 8:54 pm

:clap: :clap: Μεγειές μεγειές!! Θα σε φάει λίγη ταλαιπωρία στο βγες-κλείδωσε-μπες και εδώ είναι που πρέπει να εκπαιδεύσεις τον/την συνοδηγό σου ;-) Πίστεψε με, αξίζει τον κόπο.

Επίσης, τσέκαρε την κατανάλωση σου να δεις αν βελτιωθεί και πόσο.
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό voltas » Δευτ Φεβ 15, 2016 9:58 pm

nidi ευχαριστω.Εξυπακουεται οτι θα μετρησω καταναλωση.Αλλα ΑΥΤΟ (Αν πεις ότι ξηλώνεις και το κομπρεσερ και βάζεις carrier από Vitara, τότε πλέον όλα θα παραμένουν ανέπαφα μέχρι να κλειδώσεις τις πλύμνες και θα ησυχάσεις μια και καλή με το θέμα 4Χ4.)με βασανιζει και δεν βρισκω τιποτα στην αναζητηση,μπορεις να βοηθησεις?
voltas
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 03, 2015 8:22 pm
Τοποθεσία: Αγ.Μαρινα Λαγονησσι
Λάστιχα: 225-70-16 COOPER AT3
Suspension: MAD-KAYABA
cb: Όχι
Name: Πετρος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό nidi » Τρί Φεβ 16, 2016 9:16 am

KON.GV έγραψε:

οι πλύμνες απελευθερώνουν το όλο μπροστινό σύστημα(ημιαξόνια,πλανήτες δορυφόροι κλπ)από την κίνηση των τροχών(εμπρόσθιων)όταν έχουμε΄κίνηση ΜΟΝΟ στους πίσω τροχούς. Φαντάσου ότι οι εμπρόσθιοι τροχοί σου όταν γυρνάνε αναγκαστηκά επειδή κινείται το αμάξι μέσω της "φιξ "πλύμνης που έχεις πρασύρουν στο να γυρνάει το όλο συστημά μέχρι τον μπροστινό κεντρικό. Αυτό με τις πλύμνες ελεύθερου τροχασμού αποφεύγετε και έχεις λιγότερες φθορές-τριβές και καταπονήσεις του εμπρος συστήματος.
τώρα έχεις αυτόματα ακόμη μια επιλογή να επιλέξεις αργά χωρίς να κλειδώσεις τις πλύμνες...οπότε θα έχεις κοντά μόνο στον πίσω άξονα. :wink:
το σύστημα με τις πλύμνες ελεύθερου τροχασμού για εμένα είναι πιο αξιόπιστο.


Το εμπρός διαφορικό του GV δουλεύει με πίεση από ένα κομπρεσεράκι που βρίσκεται πίσω από το μπροστά φανάρι μέσα στο χώρο του μοτέρ. Το διαφορικό του Vitara είναι εντελώς μηχανικό και "κλώθει" μόνο με την εμπλοκή τετρακίνησης.

Σε πολλά παιδιά -και σε μένα- το κομπρεσεράκι έχει παραδώσει πνεύμα και κατά την επισκευή οι περισσότεροι προτίμησαν να κάνουν αυτή την μετάλλαξη που στην ουσία έλυνε το πρόβλημα "εμπλοκή τετρακίνησης σε GV" δια παντός. Κόστος από 200 μέχρι 400 τιμές 2012 μαζί με τοποθέτηση . Δεν ξέρω τώρα τι γίνεται καθώς είμαι λίγο μακριά και κυρίως δεν έχω πλέον το GV.

Ο συνδυασμός πλύμνες και εμπρός διαφορικό από Vitara στην ουσία απελευθερώνει όλο το μπροστινό σύστημα όταν είσαι δυκίνητος.

Εσύ πλέον με τις πλύμνες, δε φτάνει μόνο να βάζεις το μοχλό της τετρακίνησης στο 4H/4L αλλά θα πρέπει να βγαίνεις να τις κλειδώνεις. Με την αλλαγή του carrier (τα σωθικά δηλαδή του διαφορικού), πλέον δε γυρνάει τίποτα εντός του διαφορικού μέχρι να κλειδώσεις τις πλύμνες, κάτι που μειώνει τις τριβές και τις φθορές από το να γυρνάνε όλα συνέχεια από τη στιγμή που δεν έχεις τετρακίνηση. Επίσης, βελτιώνεις την κατανάλωση σου ακόμα περισσότερο. Βασικό βασικότατο!! Βαλβολίνες αλλάζεις κανονικά κι ας μην γυρνάει αλλιώς κάποια στιγμή θα το πάρεις στο χέρι.. :lol: :lol:

Με GV δίλιτρο ντίζελ ήμουν στα 7.6 λτ για κάθε 100 χλμ, (κυρίως για να έχεις μία τάξη μεγέθους).
| | | |
Άβαταρ μέλους
nidi
World Travellers
World Travellers
 
Δημοσιεύσεις: 2771
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2011 7:36 pm
Τοποθεσία: Εύβοια
Λάστιχα: Goodyear EfficientGrip P2
Διάσταση ελαστικών: 195/70 R15
Suspension: Factory
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: the pin project
Name: Nikos

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τρί Φεβ 16, 2016 10:44 am

nidi έγραψε:Με GV δίλιτρο ντίζελ ήμουν στα 7.6 λτ για κάθε 100 χλμ, (κυρίως για να έχεις μία τάξη μεγέθους).

Σε ντίζελ ναι, σε βενζίνη και ειδικά αν έχεις σχάρες-λάστιχα-ύψος-ποδιές κλπ τζάτζαλα-μάτζαλα, άντε να κατέβει στα 11 μικτά :whistle: 10 στη καλύτερη των περιπτώσεων (εθνική και <100km/h)
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό char » Τρί Φεβ 16, 2016 8:57 pm

nidi έγραψε:Με την αλλαγή του carrier (τα σωθικά δηλαδή του διαφορικού), πλέον δε γυρνάει τίποτα εντός του διαφορικού μέχρι να κλειδώσεις τις πλύμνες, κάτι που μειώνει τις τριβές και τις φθορές από το να γυρνάνε όλα συνέχεια από τη στιγμή που δεν έχεις τετρακίνηση.

Νικόλα μου, κάτι μπέρδεψες φίλε. :-)
Η αλλαγή του carrier δεν αλλάζει κάτι στην κίνηση των εξαρτημάτων (των "σωθικών", όπως είπες κι εσύ) του διαφορικού, αν έχεις βάλει χειροκίνητες πλήμνες.
Είτε με το carrier του GV είτε με το carrier του παλιού Vitara, τίποτα δεν κινείται όταν έχεις επιλέξει 4χ2 (πισωκίνητος).

Ας κάνουμε μιά, όσο γίνεται πιο συνοπτική, ανακεφαλαίωση:

Στο Grand Vitara :
Όταν είμαστε πισωκίνητοι, οι μπροστινοί τροχοί παρασέρνουν τα ημιαξόνια καθώς περιστρέφονται, αφού η σύνδεσή τους είναι μόνιμη.
Η κίνηση των ημιαξονίων δεν μεταδίδεται στο διαφορικό και τον εμπρός κεντρικό άξονα, καθώς παρεμβάλλεται ένας μηχανισμός με αέρα που βρίσκεται μέσα στο εμπρός διαφορικό.
Όταν επιλέξουμε 4χ4, τότε ο εμπρός κεντρικός άξονας μεταφέρει την κίνηση στο εμπρός διαφορικό ενώ, ταυτόχρονα, ο μηχανισμός με τον αέρα (που λέγαμε) κομπλάρει το διαφορικό με τα ημιαξόνια άρα και με τους εμπρός τροχούς.
Δεν χρειάζεται καμία επιπλέον ενέργεια για την απεμπλοκή της τετρακίνησης, εκτός από τον επιλογέα που βάζουμε στο 4χ2.

Στο παλιό Vitara
Όταν είμαστε πισωκίνητοι, οι μπροστινοί τροχοί ΔΕΝ παρασέρνουν τα ημιαξόνια, αφού υπάρχουν πλήμνες αυτόματης εμπλοκής.
Επομένως, η κίνηση δεν μεταδίδεται στο διαφορικό και τον εμπρός κεντρικό άξονα.
Όταν επιλέξουμε 4χ4, τότε ο εμπρός κεντρικός άξονας μεταφέρει την κίνηση στο εμπρός διαφορικό και τα ημιαξόνια, που με την περιστροφή τους ενεργοποιούν τις πλήμνες αυτόματης εμπλοκής και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.
Για την απεμπλοκή της τετρακίνησης πρέπει, εκτός από τον επιλογέα που βάζουμε στο 4χ2, να κάνουμε όπισθεν, περίπου ένα με ενάμισι μέτρο, μέχρι να ακούσουμε το χαρακτηριστικό "κλακ" της απεμπλοκής των πλημνών αυτόματης εμπλοκής.

Βάζοντας λοιπόν χειροκίνητες πλήμνες στο GV, παύει να υπάρχει ανάγκη για τον μηχανισμό με αέρα, οπότε αλλάζοντας το carrier του διαφορικού με αυτό του παλιού Vitara, γλυτώνουμε από την πιθανότητα να τρυπήσει η φούσκα του μηχανισμού και να μας αφήσει χωρίς τετρακίνηση. ;-)
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό voltas » Πέμ Φεβ 18, 2016 10:15 am

Κατατοπιστικοτατος ο char,ευχαριστω.
voltas
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 03, 2015 8:22 pm
Τοποθεσία: Αγ.Μαρινα Λαγονησσι
Λάστιχα: 225-70-16 COOPER AT3
Suspension: MAD-KAYABA
cb: Όχι
Name: Πετρος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Πέμ Φεβ 18, 2016 11:50 am

char έγραψε:Στο Grand Vitara :
Όταν είμαστε πισωκίνητοι, οι μπροστινοί τροχοί παρασέρνουν τα ημιαξόνια καθώς περιστρέφονται, αφού η σύνδεσή τους είναι μόνιμη.
Η κίνηση των ημιαξονίων δεν μεταδίδεται στο διαφορικό και τον εμπρός κεντρικό άξονα, καθώς παρεμβάλλεται ένας μηχανισμός με αέρα που βρίσκεται μέσα στο εμπρός διαφορικό.

Άρα να υποθέσω η διαφορά στην κατανάλωση ειναι αμελητέα, γιατι επι της ουσίας αυτο που γλυτώνεις ειναι μόνο η κίνηση των ημιαξονίων και όχι του διαφορικού(που μέχρι σήμερα νόμιζα)..
Απ'οτι καταλαβαίνω ακομη και με χειροκινητες πλύμνες ειναι απαραίτητο το κομπρεσερακι για να συνδέει-αποσυνδέει τα ημιαξόνια, σωστά; ή υπάρχει κάποια "πατέντα" που να τα αφήνει μόνιμα κομπλαρισμένα ώστε βασιζόμενος μόνο στις χειροκ. πλύμνες να αυξάνει την αξιοπιστία του συστήματος;
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Πέμ Φεβ 18, 2016 12:04 pm

Antonioz έγραψε:
char έγραψε:Στο Grand Vitara :
Όταν είμαστε πισωκίνητοι, οι μπροστινοί τροχοί παρασέρνουν τα ημιαξόνια καθώς περιστρέφονται, αφού η σύνδεσή τους είναι μόνιμη.
Η κίνηση των ημιαξονίων δεν μεταδίδεται στο διαφορικό και τον εμπρός κεντρικό άξονα, καθώς παρεμβάλλεται ένας μηχανισμός με αέρα που βρίσκεται μέσα στο εμπρός διαφορικό.

Άρα να υποθέσω η διαφορά στην κατανάλωση ειναι αμελητέα, γιατι επι της ουσίας αυτο που γλυτώνεις ειναι μόνο η κίνηση των ημιαξονίων και όχι του διαφορικού(που μέχρι σήμερα νόμιζα)..
Απ'οτι καταλαβαίνω ακομη και με χειροκινητες πλύμνες ειναι απαραίτητο το κομπρεσερακι για να συνδέει-αποσυνδέει τα ημιαξόνια, σωστά; ή υπάρχει κάποια "πατέντα" που να τα αφήνει μόνιμα κομπλαρισμένα ώστε βασιζόμενος μόνο στις χειροκ. πλύμνες να αυξάνει την αξιοπιστία του συστήματος;

Ετσι ακριβως ,,πατεντες δεν υπαρχουν εκτος αν οπως ειπαν κανεις αλλαγη με παλαιου μοντελου!!
Οσο αφορα την καταναλωση και εκει τα πραγματα ειναι σχεδον αμελητεα ,,η μεγαλη διαφορα ειναι στο ελαφρωμα του μπροστινου συστηματος,τιμονι κλπ κλπ!!
Παρολα αυτα ακομα και στην μη αλλαγη το συστημα θεωρω πως ειναι απο τα καλα ,,,οχι ομως καλυτερο απο του παλαιου βιταρα η σπορταζ :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Φεβ 18, 2016 12:32 pm

Η διαφορά στη κατανάλωση δεν είναι διόλου αμελητέα :whistle: Ειδικά αν το αυτοκίνητο έχει μείνει σχεδόν "μαμά"....

Όταν πρωτοέβαλα τις πλύμνες, ΠΡΙΝ ψηλώσω, αλλάξω αρκετά το βήμα των ελαστικών και βάλω σχάρα, (είχα μόνο ποδιά και λάστιχα G012 σε "μαμά" διάσταση), είδα την απίστευτη για τα δεδομένα μου κατανάλωση από 10-11lit/100km που είχα πριν, να πέφτει σε 7,5lit/100km με ταχύτητα 90-100km/h και στροφές όχι πάνω από 3000rpm...
Εννοείται ότι αυτό έγινε μόνο 1 φορά, καθώς το αυγό που είχα στο γκάζι δεν άντεξε για πολύ και το έσπασα από τα νεύρα μου που πήγαινα τόσο σιγά που με προσπέρναγαν και παπάκια :mrgreen: :lol: :lol:

Τώρα ψηλωμένος, με σχάρα, με διάσταση ελαστικών "άντε γεια", πλήρης ποδιές, η κατανάλωση είναι 11-12lit/100km με στροφές λίγο πάνω από 3000rpm και μέση ταχύτητα 110km/h

Δεν το σκέφτομαι καν πόσο θα ήταν αν δεν είχα πλύμνες :!:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Πέμ Φεβ 18, 2016 1:34 pm

Θα σου πω εγω ,με μαμα αμαξι και μονο σχαρα,εθνικη με 120 δεν πεφτω ποτε κατω απο 12+++,,
Κατω απο τα 120,,,και μιλω για μενα,ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΜΑΜΑ θεωρω οτι δεν κανεις ταξιδι απλα ταλαιπωριεσαι,ειναι που ειναι οτι χειροτερο εχω ταξιδεψει, καιει και αμπακα,,, :mrgreen: :mrgreen:
χωρις σχαρα με πλυμνες πηγα ηρθα καρπενησι 1 ντεποζιτο 600χιλ +με ταχυτητα 80/2500 στροφες το εχω γραψει κιολας,,εκτοτε εχω κανει απειρες συνεδριες με τον ψυχολογο μου,και δεν το ξανακανω ας καιει οσο θελει ,,εφετος τα χριστουγεννα παλι που εκανα χιλ πολλα με σχαρα+πραγματα στην σχαρα+γεματο πορτ μπαγκαζ+4 ατομα με 130 και 140 για αρκετη ωρα μπορω να πω ,,οχι ,δεν θα σας πω τι εκαψε ,,γιατι ειναι εχτρα σοκιν :lol: :lol: :lol:
Ειμαστε εκτος θεματος ,απλα εγω πιιστευω οτι το να μιλαμε για οικονομια καυσιμου ακομα και με πλυνμες γιαυτο το αμαξι ,,ειναι ατοπο !! :D :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Πέμ Φεβ 18, 2016 2:03 pm

panoshm έγραψε:Τώρα ψηλωμένος, με σχάρα, με διάσταση ελαστικών "άντε γεια", πλήρης ποδιές, η κατανάλωση είναι 11-12lit/100km με στροφές λίγο πάνω από 3000rpm και μέση ταχύτητα 110km/h

Δεν το σκέφτομαι καν πόσο θα ήταν αν δεν είχα πλύμνες :!:

Εύκολο!! κλείδωσε τες να δούμε.. :D
Κώστα.. τα ρέστα μου, πολύ γέλιο!!! :lol: :lol: και δυστυχώς μεγάλες αλήθειες!!
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5347
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Φεβ 18, 2016 2:11 pm

Antonioz έγραψε:Εύκολο!! κλείδωσε τες να δούμε.. :D

Τι λες βρε Αντώνη, ψάχνεις για μ****ες? :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30472
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό lss_00 » Πέμ Φεβ 18, 2016 2:58 pm

char έγραψε:Στο Grand Vitara :
Όταν είμαστε πισωκίνητοι, οι μπροστινοί τροχοί παρασέρνουν τα ημιαξόνια καθώς περιστρέφονται, αφού η σύνδεσή τους είναι μόνιμη.
Η κίνηση των ημιαξονίων δεν μεταδίδεται στο διαφορικό και τον εμπρός κεντρικό άξονα, καθώς παρεμβάλλεται ένας μηχανισμός με αέρα που βρίσκεται μέσα στο εμπρός διαφορικό.


Παρά το ότι έχω το παλιό Vitara υπάρχειν εγκατεστημένος ο μηχανισμός με αέρα που στέλλεται στο διαφορικό για να κλειδώσει με τα αξονάκια και με αυτόματες πλύμνες οι μπροστινοί τροχοί δεν παρασέρνουν τα ημιαξόνια καθώς περιστρέφονται όταν είμαστε πισωκίνητοι.
Όταν βρήκα να παρασέρνεται το ένα ημιαξόνιο άλλαξα την μία πλύμνη και λύθηκε το πρόβλημα.
Ποτέ μην τα βάζεις μ’ έναν ηλίθιο.
Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει εκ πείρας
Άβαταρ μέλους
lss_00
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2696
Εγγραφή: Δευτ Απρ 11, 2011 9:05 am
Τοποθεσία: Καπου στην Κύπρο
Λάστιχα: WINDFORCE CATCHFORS A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/70R16
Suspension: Του πατέρα του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Λάμπρος

Re: Πλύμνες Ελεύθερου Τροχασμού.

Δημοσίευσηαπό char » Πέμ Φεβ 18, 2016 6:46 pm

Antonioz έγραψε:Απ'οτι καταλαβαίνω ακομη και με χειροκινητες πλύμνες ειναι απαραίτητο το κομπρεσερακι για να συνδέει-αποσυνδέει τα ημιαξόνια, σωστά; ή υπάρχει κάποια "πατέντα" που να τα αφήνει μόνιμα κομπλαρισμένα ώστε βασιζόμενος μόνο στις χειροκ. πλύμνες να αυξάνει την αξιοπιστία του συστήματος;
Σωστά κατάλαβες! :-)
Η μόνη πατέντα είναι να αλλάξεις το carrier με αυτό του Vitara. ;-)


lss_00 έγραψε:Παρά το ότι έχω το παλιό Vitara υπάρχειν εγκατεστημένος ο μηχανισμός με αέρα που στέλλεται στο διαφορικό για να κλειδώσει με τα αξονάκια και με αυτόματες πλύμνες οι μπροστινοί τροχοί δεν παρασέρνουν τα ημιαξόνια καθώς περιστρέφονται όταν είμαστε πισωκίνητοι.
Όταν βρήκα να παρασέρνεται το ένα ημιαξόνιο άλλαξα την μία πλύμνη και λύθηκε το πρόβλημα.
Αυτό κι αν είναι από τα απίθανα!!! :eek:
Από την στιγμή που υπάρχουν αυτόματες πλήμνες, η ύπαρξη του μηχανισμού είναι ανούσια και περιττή.
Αλλά... Suzuki είναι αυτή! :lol:
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες