από chrisz » Παρ Μαρ 01, 2013 9:39 pm
Θέλω σε αυτό το θέμα να προσθέσω μια σημαντική για μένα εμπειρία. Αγόρασα το vitara(ισπανικό 99)το 2004.Μετά απο 150 Km περίπου
έκανα ένα πολύ δυνατό service το οποίο περιλάμβανε και αλλαγή σταυρών πίσω άξονα διότι άκουγα και εγω τον κλασσικό ήχο (κλινκ -κλανκ).
Λόγω της φύσης της δουλείας μου αλλά και απο ικανότητα αν θές απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου,τα χέρια μου πιάνουν πολύ στα τεχνικά θέματα.Πιστεύω όμως ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όλοι τα πάντα.Γιαυτό υπάρχουν οι ειδικοί και βέβαια τα συνεργεία και ούτω καθεξής.Πήγα τότε το vitara και μαζί με όλα ο "μάστορας" άλλαξε τους σταυρούς.Εχώ και εγώ την ανωμαλία με το vitara ,το παίρνω και δωστου παντιλίκια,και δωστου σπάσιμο 1η-2α-3η και τα γνωστά σε όλους καραγκιοζιλίκια.Μετά απο δύο μέρες είμαι στην αττική οδό με περίπου 100 ίσως και 120 km/h.Κάνει ένα μπάμ παιδιά και κοπανάει όλο το αμάξι.Χέστηκα επάνω μου σας λέω.Τέτοια δόνηση δεν έχετε δεί.Σαν να κοβόταν το αμάξι στα δύο.Συμπλέκτη ενστικτωδός ,alarm και στην άκρη.Πέφτω απο κάτω και βλέπω τον άξονα κάτω.Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι (να μην πω) βρισίδι έριξα για το αρχιμαλ@@@κα μηχανικό που πήγα το αμάξι.Είχαν πεταχτεί οι ασφάλειες του σταυρού και μάλλον λογω δονήσεων ,δεν ξέρω, έφυγε ο σταυρός και βέβαια δεν τον βρήκα ποτέ. Καταλαβένετε πως οριακά θα γινόταν μεγάλη μαλα@@α.Ενδεχωμένος και χοντρό ατύχημα.
Άρα ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΩΝ.ΓΡΑΣΑΡΙΣΜΑ ΣΩΣΤΟ όπως είπαν και οι προηγούμενοι ,ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΩΣΤΑ(Δεν ξέρω άν τα άλλα grand vitara νέο και παλιό έχουν ασφάλειες στο σταυρό ή κατι άλλο)ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ....