Όπως στα λέει ο Γιάννης....
Και επιπλέον...
Λόγο της αυξομοίωσης της θερμοκρασίας του κινητήρα λόγω χρήσης αλλά και καιρικών συνθηκών,το αντιψυκτικό υγρό (κοινός paraflu) χάνει τις αντιθερματικές και αντιοξειδοτικές ιδιότιτες και γίνεται νερό.Σαν νερό πλέον παρασέρνει απο το μπλόκ του κινητήρα σκουριά ενώ απο την αλουμινένια κεφαλή άλατα.Όλα αυτά συσσωρεύονται στις κυψέλες του ψυγείου με αποτέλεσμα αυτές να βουλώνουν και να μήν γίνεται ψύξη με αποτέλεσμα κάποια στιγμή η θερμοκρασία να βαραίσει ¨κοκκινο¨.Παράλληλα δε πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί στο ψυγείο καλοριφέρ και κινητήρα (σκούριασμα και σάπισμα) ή στον θερμοστάτη (επικάθιση αλάτων και μη άνοιγμα αυτού καθώς δεν μπορεί πλέον να μετρήσει την πραγματική θερμοκρασία.
Λύση...Η πλύση του κυκλώματος ψύξης και η τακτική αλλαγή αντιψυκτικού ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου.
Εννοείτε φυσικά οτι ποτέ δεν συμπληρώνεις τυχόν απώλειες με απεσταγμένο νερό ή με έταιρη΄μάρκα αντιψυκτικού καθώς κάτι τέτοιο μειώνει ή καταστρέφει τελείως τις ιδιότητες του.