από Kalavritara » Πέμ Φεβ 16, 2012 5:37 pm
Νεότερα επί του θέματος.
Χθές στις 13:00 ξεκίνησα μαζί με έτερο φίλο του VClub να επιστρέψουμε από Καλάβρυτα σε Αθήνα, από τον δρόμο του Χελμού, μέσω Λουσών, Κλειτορίας για να βγούμε στην εθνική της Τρίπολης. Στο χωριό (Καλάβρυτα) το είχε ήδη στρώσει για τα καλά, και ανεβαίνοντας προς τα απάνω, 2Κμ περίπου μετά το μνημείο των πεσόντων, η τετρακίνηση ήταν ήδη απαραίτητη. Όσα δικίνητα συναντούσαμε και δεν φορούσαν αλυσίδες, ήταν σταματημένα στην άκρη, αδύναμα να προχωρήσουν. Μετά το 7Κμ, ο κάτασπρος δρόμος είχε τουλάχιστον 6-10 πόντους χιόνι, και συνέχιζε να ασπρίζει και άλλο ακατάπαυστα. όλο το ανέβασμα μέχρι την στροφή του Αί Νικόλα έγινε με 2α-3η και ταχύτητα max 40, αλλά βέβαια χωρίς αλυσίδες. Μετά άρχισε η κατηφόρα για τους Λουσούς, όπου σε 2-3 σημεία βάλαμε κοντό για να έχουμε καλύτερο φρενάρισμα στις κλειστές στροφές, Προς το τελείωμα της κατηφόρας συναντήσαμε και το εκχιονιστκό που ανέβαινε, οπότε και όλα μετά έγιναν σαφώς απλούστερα. Μετά από 25 περίπου Κμ με τετρακίνηση, τα υπόλοιπα 60 Κμ μέχρι την εθνική της Τριπόλεως έγιναν με 5η χαλαρά με πισωκίνηση. Με το που βγήκαμε στην εθνική, η βελόνα του κοντέρ έπαιζε μεταξύ 110-120, και το αυτοκίνητο κυλούσε ομαλά με τον οδηγό, 40 κιλά αποσκευές (και μπάρες οροφής).
Μικρή παράκαμψη στο Λουτράκι για θαλασσινά, και επιστρφή πίσω για Αθήνα (Γλυφάδα) μέσω Δαφνιού και Ποτάμι.
Συνολικά Κμ από την εκίνηση 271. Η κατανάλωση που μετρήθηκε με ακρίβεια (δύο διαδοχικά γεμίσματα με ξεχύλισμα), έδειξε 22,1 lt απλής αμόλυβδης. Μέση κατανάλωση 8,15/lt ανά 100 Κμ. To συγκεκριμένο αμάξι είναι το έκτο τετρακίνητο που περνά από τα χέρια μου και τόσο χαμηλή κατανάλωση δέν έχω ξανασυναντήσει. Η αύξηση δε της ροπής είναι εμφανέστατη σε όλη την κλίμακα των στροφών. Βρισκόμουν συνέχεια μία ή και δύο ταχύτητες ψηλότερα από τον έτερο φίλο που ακολουθούσε με το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο καθ' όλη την διαδρομή. Το κόστος του παράλληλου εγκεφάλου ήταν ακριβώς σύμφωνα με την προσφορά που έχουν ανασύρει από το πρόσφατο παρελθόν οι προλαλήσαντες.
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "