Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό char » Πέμ Σεπ 29, 2011 4:19 pm

Μετά την παρουσίαση του είχα αποφασίσει να το τοποθετήσω στο πίσω διαφορικό του GV μου.
Μετά και την , το Kaiser παραγγέλθηκε, ήρθε και στα τέλη Ιουλίου τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο.
Σας "οφείλω" λοιπόν μιά ενημέρωση για την συμπεριφορά του τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα!

Ξεκινώντας λοιπόν από την συμπεριφορά του στην άσφαλτο, διαπιστώθηκε ότι:
    1. Σε συνθήκες πόλης, όταν το αυτοκίνητο έστριβε σε κλειστή στροφή επιταχύνοντας, ο εσωτερικός τροχός σπίναρε.
    2. Όταν το αυτοκίνητο επανερχόταν στην ευθεία, μετά από κλειστή στροφή, ακουγόταν πολύ έντονο “κλανγκ”. Ο θόρυβος αυτός, μετά από μερικές ημέρες έπαψε να ακούγεται μετά από κάθε κλειστή στροφή αλλά εξακολουθούσε να συμβαίνει συχνά.
    3. Ο ίδιος θόρυβος ακουγόταν σε διάφορες χρονικές στιγμές, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιος ιδιαίτερος χειρισμός.
    4. Υπήρχε μεγάλος τζόγος στο διαφορικό, που γινόταν ιδιαίτερα αισθητός όταν άφηνα και ξαναπατούσα το γκάζι, κυρίως με μικρή σχέση στο κιβώτιο. Τζόγος που πριν την τοποθέτηση του Kaiser, δεν υπήρχε.
    5. Σε ευθείες ή κατηφορικές στροφές με δεύτερη ή τρίτη ταχύτητα, οι οποίες διαγράφονται χωρίς γκάζι (με φρένο τον κινητήρα), όταν κατά τη διάρκεια της στροφής χρειαζόταν να πατηθεί το γκάζι, άρχιζε ένας ανεξέλεγκτος “λόξυγκας” (επαναλαμβανόμενα κλωτσήματα), προερχόμενος από τον πίσω άξονα, που διαρκούσε όσο και η στροφή και σταματούσε όταν το αυτοκίνητο επανερχόταν στην ευθεία. Το φαινόμενο συνήθως ακολουθείτο από το προαναφερόμενο “κλανγκ”.
    Στις ίδιες όμως στροφές, όταν τις έπαιρνα χωρίς να πατάω το γκάζι ή πατώντας γκάζι σε όλη τη διάρκειά τους, δεν συνέβαινε τίποτα. Μάλιστα, σε μία από τις δοκιμές της συμπεριφοράς του Kaiser στην άσφαλτο (με τον κ. Γιαμαρέλλο στο τιμόνι κι εμένα συνοδηγό), το αυτοκίνητο διέγραψε τρεις συνεχόμενες πλήρεις περιστροφές (360ο) με τέρμα στριμμένο τιμόνι και σταθερό γκάζι χωρίς την παραμικρή υποψία προβλήματος! Σαν να μην φορούσε μπλοκέ!
    6. Αν κατά την διάρκεια μιας στροφής, με ταχύτητα στο κιβώτιο, πατιόταν το αμπραγιάζ, τότε ακουγόταν ένα συνεχές κροτάλισμα από το πίσω διαφορικό (όπως όταν “πηδάνε” τα δόντια μιας καστάνιας).
Για βελτίωση της συμπεριφοράς του locker, αλλάχτηκε η βαλβολίνη και αντί της SAE 75/90 χρησιμοποιήθηκε η παχύτερη 85/140.
Οι θόρυβοι αμέσως μειώθηκαν, τόσο σε ένταση όσο και σε συχνότητα! Η βελτίωση ήταν θεαματική!
Οι τζόγοι όμως παρέμειναν. Παρέμεινε επίσης το φαινόμενο του σπιναρίσματος του εσωτερικού τροχού στις κλειστές στροφές σε επιτάχυνση.

Σειρά έχουν οι εντυπώσεις από την χρήση εκτός δρόμου:
Κανένας από τους ενοχλητικούς θορύβους, που είχαν διαπιστωθεί στην άσφαλτο, δεν έγινε αντιληπτός! Το αυτοκίνητο κινούνταν στο χώμα χωρίς καμία από τις από τις παρενέργειες που το ταλαιπωρούσαν στην πόλη!
Ούτε "κλανγκ", ούτε σπινάρισμα τροχού, ούτε "λόξυγκας"! Υποθέτω ότι η μειωμένη πρόσφυση επέτρεπε στο αυτοκίνητο να "εκτονώνει" τα ασφάλτινα μειονεκτήματά του!
Στα πραγματικά δύσκολα κομμάτια (έντονα ανηφορικά σημεία με νεροφαγώματα εναλλάξ δεξιά-αριστερά με κλειστές στροφές όπου κρέμαγαν χιαστί οι τροχοί και το αυτοκίνητο ανέβαινε με πρώτη ταχύτητα και "αργά") το Kaiser απέδειξε ότι κάνει πραγματικά αυτό που υπόσχεται! Το GV μου ανέβηκε παντού με χαρακτηριστική ευκολία, χωρίς "χαζοσπιναρίσματα", ακόμα κι αν σε κάποια σημεία έσερνε το διαφορικό του στα χώματα λόγω σχετικά μικρής εδαφικής ανοχής!!!
Άψογη συμπεριφορά στο off-road!!!

Επειδή το GV είναι το μόνο μου αυτοκίνητο και καλύπτει όλες τις ανάγκες της οικογένειας, ήταν αδύνατον να αγνοήσω τα προβλήματα που παρουσίαζε κατά την χρήση στην άσφαλτο.
Για να είμαι ακριβής, οι θόρυβοι, που ήδη είχαν μειωθεί, δεν με απασχολούσαν ιδιαίτερα. Ο τζόγος όμως στην μετάδοση και το φαινόμενο του "λόξυγκα", δεν μπορούσαν να είναι ανεκτά!

Πρέπει εδώ να αναφέρω ότι όλο αυτό το διάστημα υπήρχε συνεχής επικοινωνία με τον κ. Παντελή Γιαμαρέλλο, αντιπρόσωπο του Kaiser Locker στην Ελλάδα, ο οποίος βρισκόταν σε συνεχή επικοινωνία με την μητρική εταιρία στη Βραζιλία προσπαθώντας να βρει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετώπιζα.
Και τα περίεργο της υπόθεσης είναι ότι σε κανένα άλλο από τα αυτοκίνητα που έχουν τοποθετήσει το Kaiser (και στην Ελλάδα), δεν έχει παρουσιαστεί τζόγος στη μετάδοση και "λόξυγκας"!!!

Ο κ. Γιαμαρέλλος οδήγησε και ο ίδιος το αυτοκίνητο, όπως είπα και πιο πάνω. Διαπίστωσε πως τα προβλήματα που ανέφερα ήταν υπαρκτά και σας μεταφέρω επ' ακριβώς τα λόγια του:

"Από την ώρα που δεν μπορούμε να διορθώσουμε τα προβλήματα που σου παρουσιάζει, θα πάρω πίσω το Kaiser. Αύριο θα έχεις στον τραπεζικό σου λογαριασμό σου το ποσό που πλήρωσες.
Εγώ δεν μπορώ να κάνω σε άλλους αυτό που δεν θα ήθελα να μου κάνουν."
:!:

Και έτσι έγινε! Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τέτοιοι επαγγελματίες είναι σπάνιοι και τον ευχαριστώ δημόσια για την άψογη συμπεριφορά του! :clap:

Πέρα όμως από τα παραπάνω κι επειδή μέχρι σήμερα είμαι ο μόνος που αντιμετώπισε το πρόβλημα του μεγάλου τζόγου και του «λόξυγκα», θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να μπορούσε να τοποθετηθεί το συγκεκριμένο Kaiser Locker σε κάποιο άλλο Grand Vitara ή Vitara (μιά και ταιριάζει και στα δύο) ώστε να διαπιστωθεί αν υπάρχει θέμα συμβατότητας ειδικά με το δικό μου αυτοκίνητο ή αν το συγκεκριμένο locker είναι ίσως εκτός προδιαγραφών της εταιρίας.

ΥΓ. 1: Δεν θα ήταν βέβαια δυνατόν να μην ενημερωθεί το φόρουμ για τις εντυπώσεις μου από την χρήση του Kaiser Locker. Ο κ. Γιαμαρέλλος, όχι απλώς συμφώνησε αλλά με προέτρεψε κιόλας να το κάνω!
Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!

ΥΓ. 2: Θα ακολουθήσει και δική του δημοσίευση για το θέμα.
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό panoshm » Πέμ Σεπ 29, 2011 4:29 pm

Νίκο, σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωσή σου. Όπως λέει ο λαός, τα γραπτά μένουν και ευτυχώς που τα έγραψες, γιατί από ότι μου είχες πει προφορικά, δεν θυμόμουν τίποτα :shifty:

Μπράβο στον κο Γιαμαρέλλο για την άψογη συμπεριφορά του και θα ήθελα να του πρότεινα κάτι:

Γιατί δεν βάζει δοκιμαστικά σε κάποιο Vitara-Grand Vitara από "μαμά" σχετικά έως και "τούμπανα". Η Βραζιλιάνικη εταιρία, τι λέει γι αυτό?

Δεν θέλει να κάνει μια "επίδειξη"? Σε έναν χώρο 4χ4 διαδρομών, με οργάνωση κλπ?

Πιστεύω αυτό θα ήταν το καλύτερο και όχι να περιμένει απόψεις από πελάτη (που τον πρόσεξε σαν τα μάτια του, δεν λέω :wink: ). Έτσι θα είχε και μια ολοκληρωμένη παρουσίαση του προϊόντος... :wink:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30476
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό pantg » Πέμ Σεπ 29, 2011 4:51 pm

Aγαπητοί συνάδελφοι,

θα είναι χαρά μου να διαθέσω χωρίς καμμία απολύτως δέσμευση και υποχρέωση την μονάδα KAISER locker που είχαμε τοποθετήσει στο αυτοκίνητο του Νίκου σε οποιονδήποτε άλλο συνάδελφο με Vitara ή/και Grand Vitara θέλει να την δοκιμάσει στο δικό του αυτοκίνητο.

Θα το τοποθετήσει, θα το δοκιμάσει, προσωπικά επιθυμώ να του "πιεί το αίμα" και αν μείνει ευχαριστημένος το κρατάει και μόνον τότε το πληρώνει στην τιμή που το είχε αγοράσει ο Νίκος και η οποία του επεστράφει μιάς και δεν έμεινε ικανοποιημένος.

Προσωπικά πιστεύω ότι όφειλα να επιστρέψω αυτοστιγμή τα χρήματα στον Νίκο την στιγμή που οι θόρυβοι αλλά και η συμπεριφορά που επέδειξε η συγκεκριμένη μονάδα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ήταν αυτή που είχε περιγραφεί στο κείμενο με το οποίο είχα παρουσιάσει το KAISER στο φόρουμ και στην παρέα μας. Αυτό και έπραξα σεβόμενος την ηθική μου και την δέσμευσή μου να μην προτείνω ή διαθέτω κάτι που δεν θα το χρησιμοποιούσα στο αυτοκίνητο με το οποίο κινείται η οικογένειά μου και ο ίδιος.

Μέχρι στιγμής από την εφαρμογή του KAISER σε άλλα αυτοκίνητα έχουμε διαπιστώσει ότι όντως δημιουργεί κάποιον θόρυβο ο οποίος μπορεί να κυμαίνεται από ένα ελαφρύ κροτάλισμα υπό ορισμένες συνθήκες έως και κάποιον ξαφνικό και σε μερικές περιπτώσεις σχετικά δυνατό θόρυβο σαν "κλονγκ". Τα συμπτώματα αυτά δεν εμφανίστηκαν σε εφαρμογή του KAISER στο αυτόματο Discovery 2 στο οποιο και το δοκιμάσαμε στην Ελλάδα. Ομως τα είδαμε στο αυτοκίνητο του Νίκο σε βαθμό τέτοιο που θεώρησα υποχρέωσή μου να του δώσω την δυνατότητα να το επιστρέψει και να του επιστρέψω και εγώ τα χρήματά του.
Σε άλλα αυτοκίνητα, όπως LR Defender 110 και Mitsubishi Pinin υπήρξαν κάποιο μικροί θόρυβοι (το κροτάλισμα και το κλονγκ που αναφέρω πιό πάνω) αλλά οι ιδιοκτήτες των οχημάτων έκριναν ότι είναι σε επίπεδο που δεν τους ενοχλεί ενώ ο ιδιοκτήτης του Defender έχει ενθουσιαστεί από την απόδοση εκτός δρόμου που όπως ανέφερε μάλιστα και ο πεθερός του έχει μεταμορφώσει το αυτοκίνητο σε "τανκ που τα καταπίνει όλα".
Για το θέμα των θορύβων αυτών έχει ήδη ενημερωθεί το εργοστάσιο το οποίο και θα προβεί και στην διόρθωση των κειμένων της παρουσίασης/προώθησης και τα οποία και εγώ θα διορθώσω έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν ακριβέστερη η περιγραφή του προϊόντος και του τρόπου λειτουργίας του.


Πίσω στο θέμα μας όμως για τα Vitara/Grand Vitara.

H μονάδα του KAISER locker είναι στα χέρια του Νίκου. Οποιος συνάδελφος επιθυμεί μπορεί να την παραλάβει από τον Νίκο είτε από εμένα και να την δοκιμάσει ελεύθερα και χωρίς καμμία δική του οικονομική υποχρέωση ή δέσμευση. Μόνον αν μείνει ευχαριστημένος θα την πληρώσει.

Είναι και δική μου επιθυμία να δοκιμάσουμε την μονάδα και σε ένα, τουλάχιστον, αυτοκίνητο. Και μάλιστα όχι απλά να την δοκιμάσουμε αλλά ακόμη και να προσπαθήσετε να την καταστρέψετε, αν μπορέσετε, χρησιμοποιώντας την και σε αγωνιστικά, εξελιγμένα και με τερατώδης κινητήρες ή ελαστικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν άξονα από Vitara/Grand Vitara συμβατού τύπου με το συγκεκριμένο KAISER. Θυμίζω ότι το ΚΑΙSER καλύπτεται από εγγύηση ενός έτους ακόμη και για αγωνιστική χρήση και με οποιουδήποτε είδους μετατροπή στο αυτοκίνητο που το χρησιμοποιεί. Αρα είμαστε ελεύθεροι να του "πιούμε το αίμα".

Οπότε όποιος συνάδελφος το επιθυμεί έρχεται σε επικοινωνία μέσω της συζήτησης αυτής με τον Νίκο ή τον υπογράφοντα και προχωράμε από εδώ και με πλήρη και διαφανή ενημέρωση προς όλους μας.

Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη σας και Νικόλα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δεν έκανα τίποτε παραπάνω από αυτό που θα είχα την απαίτηση να κάνει ο οποιοσδήποτε άλλος άνθρωπος σε εμένα.

Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΠΡΟΣΗΜΟ Ο.Ε.
Tηλ. 22950 37637
κιν. 6944 579911
e-mail: pantg@otenet.gr

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής)
www.lrcg.gr/forum (συνδιαχειριστής)
pantg
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 10:30 pm

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό pantg » Πέμ Σεπ 29, 2011 5:27 pm

panoshm έγραψε:Νίκο, σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωσή σου. Όπως λέει ο λαός, τα γραπτά μένουν και ευτυχώς που τα έγραψες, γιατί από ότι μου είχες πει προφορικά, δεν θυμόμουν τίποτα :shifty:

Μπράβο στον κο Γιαμαρέλλο για την άψογη συμπεριφορά του και θα ήθελα να του πρότεινα κάτι:

Γιατί δεν βάζει δοκιμαστικά σε κάποιο Vitara-Grand Vitara από "μαμά" σχετικά έως και "τούμπανα". Η Βραζιλιάνικη εταιρία, τι λέει γι αυτό?

Δεν θέλει να κάνει μια "επίδειξη"? Σε έναν χώρο 4χ4 διαδρομών, με οργάνωση κλπ?

Πιστεύω αυτό θα ήταν το καλύτερο και όχι να περιμένει απόψεις από πελάτη (που τον πρόσεξε σαν τα μάτια του, δεν λέω :wink: ). Έτσι θα είχε και μια ολοκληρωμένη παρουσίαση του προϊόντος... :wink:


Αγαπητέ συνάδελφε panoshm,

αυτό ακριβώς είναι που επιθυμώ και ο ίδιος.
Επειδή δεν τυχαίνει να διαθέτω ο ίδιος κάποιο Vitara/Grand Vitara πρότεινα ήδη σε όποιον συνάδελφο επιθυμεί, φυσικά και σε εσένα, να τοποθετήσετε το KAISER του Νίκου και να το δοκιμάσετε.
Αν θέλετε να το κάνουμε αυτό έτσι ώστε να είμαστε περισσότεροι μαζί και να δούμε από κοντά σε κάποιον ανοικτό χώρο το πώς συμπεριφέρεται ακόμη καλύτερα.

Το εργοστάσιο από την Βραζιλία ήταν σε συνεχή επαφή μαζί μας. Οι δυνατοί θόρυβοι και η συμπεριφορά του "λόξυγκα" που είδαμε με τον Νίκο τους προβλημάτισε και εκείνους αλλά όντες μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά ακόμη και με τα videάκια που τους στείλαμε δεν μπόρεσαν να αποκωδικοποιήσουν το γιατί υπήρξαν αυτά τα συμπτώματα. Το μόνο που μας πρότειναν είναι να αλλάξει την οδηγική του συμπεριφορά ο Νικόλας, κάτι που φυσικά δεν θεωρώ προσωπικά ως δυνατόν καθώς δεν γίνεται να απαιτήσεις από τον χρήστη μίας συσκευής να προσαρμοστεί εκείνος σε αυτήν ιδίως όταν αφορά οδήγηση μέσα στην πόλη. Είναι γεγονός ότι όντως μπορεί κάποιος να "προσαρμόσει" την οδήγησή του έτσι ώστε να "διαβάζει" το τί υπάρχει μπροστά και να προετοιμάζει το KAISER έτσι ώστε να μην κάνει κανέναν απολύτως θόρυβο (όπως π.χ. κάναμε με τον Νίκο στις ανοικτές καμπές αλλά και στην τριπλή κλειστή επιτόπου στροφή 3 Χ 360 μοιρών. Ομως προσωπικά την στιγμή που είχα γράψει ότι το KAISER δεν κάνει κανένα θόρυβο εκτός από κάποιο περιστασιακό κλονγκ (όπως είχε κάνει στο αυτόματο D2 που το πρωτοδοκιμάσαμε) αισθανόμουν υποχρεωμένος απέναντι στον λόγο μου σαν υπεύθυνος άνθρωπος και απέναντι στον Νίκο να του δώσω την δυνατότητα να επιστρέψει την μονάδα και όχι να του ζητήσω να "προσαρμόσει" την οδήγησή του έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα συμπτώματα που εμφάνισε το KAISER στο αυτοκίνητό του.

Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι μάλλον μία περίπτωση όπου το συγκεκριμένο KAISER δεν "κάθησε" καλά σε συγκεκριμένο αυτοκίνητο και στον τρόπο οδήγησης του Νίκου, τον οποίο και προσπάθησα να αντιγράψω και να επαναλάβω έτσι ώστε να δούμε την χειρότερη δυνατή συμπεριφορά του KAISER.
Να σημειώσω και να αναφέρω ρητά ότι η οδήγηση του Νίκου είναι υποδειγματική και για τον λόγο αυτό και δεν του πρότεινα καν να την "προσαρμόσει" έτσι ώστε να γίνει το KAISER αθόρυβο και χωρίς τον "λόξυγκα" που του εμφάνισε.

Πιστεύω ότι με το να το ξαναδοκιμάσουμε στο αυτοκίνητο κάποιου άλλου συναδέλφου και μάλιστα εμπρός σε πολλούς από εμάς, έτσι ώστε να οδηγηθεί από περισσοτέρους του ενός οδηγούς (αν φυσικά το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης του οχήματος) θα μας βοηθήσει να βγάλουμε πλέον ένα συμπέρασμα για την συμπεριφορά του KAISER και στο Vitara/Grand Vitara. Και αν επαναληφθούν τα συμπτώματα στην ίδια ένταση και συχνότητα τότε θα στείλω την μονάδα πίσω στην Βραζιλία γιατί προφανώς θα έχουμε πέσει στην περίπτωση μονάδας που είτε έχει ρυθμιστεί λάθος είτε έχει εμφανίσει κάποια κατασκευαστική ατέλεια ή σφάλμα. Σε αυτή την περίπτωση φυσικά η εταιρεία θα το παραλάβει, θα το λύσει, θα το μετρήσει και θα επανέλθει με την απάντησή της και την αποστολή μονάδας αντικατάστασης η οποία και πάλι θα είναι στην διάθεση όποιου συναδέλφου ενδιαφέρεται να το δοκιμάσει. Και πάλι φυσικά χωρίς καμμία δική του δέσμευση αν δεν τον ικανοποιήσει.

Το ΚΑΙSER ήδη έχει πουληθεί σε 19 χώρες, έχουν εγκατασταθεί και χρησιμοποιούνται αυτή την στιγμή πάνω από 3.000 μονάδες και μάλιστα υπάρχουν συζητήσεις για έγκρισή του από γνωστή εταιρεία κατασκευής τετρακινήτων. Τα συμπτώματα που είχαμε στο αυτοκίνητο του Νίκου (συγκεκριμένα ο "λόξυγκας" που είναι και το πλέον ανησυχητικό και για τον Νίκο αλλά και για εμένα) έκρινα ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν όπως δεν υπάρχουν στα άλλα αυτοκίνητα που μέχρι στιγμής το τοποθετήσαμε. Για τον λόγο αυτό και πιστεύω ότι έκανα ότι έπρεπε με το να του επιστρέψω τα χρήματά του, να το δοκιμάσει και σε συνθήκες εκτός δρόμου, πράγμα που έκανε και έμεινε απολύτως ευχαριστημένος πιστεύω. Και μετά να το δοκιμάσουμε και σε ένα δεύτερο ακόμη Vitara/Grand Vitara για να έχουμε μία σφαιρικότερη και αντικειμενικότερη άποψη έχοντας πλέον εμπειρία και από το δεύτερο όχημα και τον οδηγό του αλλά και την εγκατάστασή του στο δεύτερο όχημα.

Είμαι στην διάθεσή σας για οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει σε αυτό που προτείνεις.

Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΠΡΟΣΗΜΟ Ο.Ε.
Tηλ. 22950 37637
κιν. 6944 579911
e-mail: pantg@otenet.gr

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής)
www.lrcg.gr/forum (συνδιαχειριστής)
pantg
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 10:30 pm

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Πέμ Σεπ 29, 2011 7:40 pm

Νίκο άψογη η παρουσίαση όλου του θέματος..... :clap:
Μπράβο στον κύριο Γιαμαρέλλο για την άψογη επαγγελματική του συμπεριφορά!!! :clap:
Μακάρι να μπορέσει να βρεθεί μια λύση για το συστηματάκι και να δουλέψει άψογα!!!
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Πέμ Σεπ 29, 2011 8:49 pm

Η παρουσίαση φυσικά άψογη, άψογη βέβαια σε όλα και η στάση του κ. Γιαμαρέλλου :D Ας ελπίσουμε όντως να βρεθεί κάποια λύση, γιατί απο ότι καταλαβαίνω απο τα γραφόμενα του Νίκου, στο εκτός δρόμου κομμάτι η συμπεριφορά του είναι άψογη :wink:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό dpol » Πέμ Σεπ 29, 2011 9:29 pm

Νικόλα η παρουσιαση της εμπειριας σου ειναι υποδειγματικη :!: :!: , το ιδιο και η αντιδραση του επαγγελματια :clap: :clap:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11405
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Πέμ Σεπ 29, 2011 9:55 pm

Αψογη η παρουσιαση σου Νικολα οπως και η πολυ σωστη σταση του κ.Γιαμαρελλου!! :clap: :clap:
Κριμα που δεν έκατσε η όλη φάση γιατι οπως ειπες στο χωμα τα 'εσπαγε' το μηχανημα :(
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό SIAL » Παρ Σεπ 30, 2011 2:40 am

Vasilis έγραψε:Αψογη η παρουσιαση σου Νικολα οπως και η πολυ σωστη σταση του κ.Γιαμαρελλου!! :clap: :clap:
Κριμα που δεν έκατσε η όλη φάση γιατι οπως ειπες στο χωμα τα 'εσπαγε' το μηχανημα :(


+1000! :clap: :clap: :clap:

θα ήθελα όμως αν τελικά κάποιος στο κλαμπ μας ή αλλού βάλει το εν λόγω μπλοκέ , να γίνει και μια δοκιμή σε παγωμένο ή χιονισμένο τερεν μιας και που από πρότερη εμπειρία βιτάρα με μηχανικό μπλοκέ , όταν ανίχνευσε σπινάρισμα (σε παγωμένο - πατημένο χιόνι) μπλόκαρε και έφερε σβούρες (πάνω σε προσπέραση) , όταν απλή κούρσα με χιονολάστιχα απλά έκανε προσπέραση και έφυγε :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
SIAL
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7184
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 14, 2008 11:28 am
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: TOYO OPEN COUNTRY AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: JIMNYBITS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Βουνοκαμμένος
Name: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό lyggas » Παρ Σεπ 30, 2011 9:39 am

SIAL έγραψε:+1000! :clap: :clap: :clap:

θα ήθελα όμως αν τελικά κάποιος στο κλαμπ μας ή αλλού βάλει το εν λόγω μπλοκέ , να γίνει και μια δοκιμή σε παγωμένο ή χιονισμένο τερεν μιας και που από πρότερη εμπειρία βιτάρα με μηχανικό μπλοκέ , όταν ανίχνευσε σπινάρισμα (σε παγωμένο - πατημένο χιόνι) μπλόκαρε και έφερε σβούρες (πάνω σε προσπέραση) , όταν απλή κούρσα με χιονολάστιχα απλά έκανε προσπέραση και έφυγε :!: :!: :!:


Πραγματικά, είναι άξιο απορίας πως λειτουργεί και συμπεριφέρεται σε παγωμένο-χιονισμένο δρόμο. Και αυτό, διότι η παραμικρή δυσλειτουργία θα το καθιστά επικίνδυνο. :think:
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4312
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: ΦΛΩΡΙΝΑ
Λάστιχα: 215/75/15 MIX
Suspension: MAD+KYB+Aποστάτες
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό vitaroulas » Παρ Σεπ 30, 2011 11:02 am

Μπράβο στον κο Γιαμαρέλλο , και σε εσένα Νίκο για την άψογη παρουσίαση των θεμάτων
vitaroulas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 4:37 pm
Τοποθεσία: Μαρούσι
Λάστιχα: Univergoma Hamada
Suspension: Mad,Kyb,αποστάτες
cb: Ναι
Aka: damino
Name: Δαμιανός

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Οκτ 01, 2011 8:37 am

Πολύ καλό και επεξηγηματικό θέμα,η στάση του επαγγελματία απλά άριστη :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Σάβ Οκτ 01, 2011 9:04 am

Μπράβο στον κύριο Γιαμαρέλλο για την άψογη επαγγελματική αντιμετώπιση της περίπτωσης του Νίκου ! Μακάρι να έπρατταν το ίδιο όλοι οι Έλληνες επαγγελματίες !
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Οκτ 01, 2011 10:47 am

lyggas έγραψε:Πραγματικά, είναι άξιο απορίας πως λειτουργεί και συμπεριφέρεται σε παγωμένο-χιονισμένο δρόμο. Και αυτό, διότι η παραμικρή δυσλειτουργία θα το καθιστά επικίνδυνο. :think:

Όντως και εγώ το σκέφτομαι αυτό....
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30476
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Εντυπώσεις από το Kaiser Locker

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Σάβ Οκτ 01, 2011 12:06 pm

panoshm έγραψε:
lyggas έγραψε:Πραγματικά, είναι άξιο απορίας πως λειτουργεί και συμπεριφέρεται σε παγωμένο-χιονισμένο δρόμο. Και αυτό, διότι η παραμικρή δυσλειτουργία θα το καθιστά επικίνδυνο. :think:

Όντως και εγώ το σκέφτομαι αυτό....

Ετσι ακριβως Πανο.
Τελικα η χρηση αερα ειναι μονοδρομος :think:
Αψογη η συμπεριφορα του πωλητη και δικαια θελει και λεγεται επαγγελματιας.
Μακαρι να μπορουσαν να τον μιμηθουν κι αλλοι :clap: :clap: :clap: :clap:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Πέμ Απρ 18, 2024 5:57 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Πέμ Απρ 18, 2024 3:36 am Καλημέρα όλη μέρα
arahova Τετ Απρ 17, 2024 10:35 am Καλημέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες