από skier78 » Κυρ Οκτ 31, 2010 11:59 pm
Αν βγάζεις τα κολάρα της μηχανής από το ψυγείο του καλοριφέρ και τοποθετήσεις στο ένα άκρο του ψυγείου το λάστιχο από την βρύση και στην έξοδο του ψυγείου έχεις κανονική ροή τότε δεν φταίει με τίποτα το ψυγείο .
Από την στιγμή που το ένα κολάρο είναι ζεστό από τα όσα λες, βγάλε από το ψυγείο το άλλο κολάρο και βάλεκάποιον να βάλει μπρος τον κινητήρα και εσύ να βλέπεις αν θα βγάλει νερό.Αν δεν βγάλει νερό πέστον να πατήσει και μία φορά το γκάζι γιατί σε αρκετά αυτοκίνητα όταν δουλεύουν στο ρελαντί η αντλία του νερού δεν έχει τις απαραίτητες στροφές για να φέρει ικανοποιητική ποσότητα νερού στο ψυγειο.Αν βγάλει νερό σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι στην μηχανή,δεν μπορεί να δεχτεί το επιστρφόμενο νερό του καλοριφέρ είτε από κάποιο βούλωμα είτε από κάποιο εσωτερικό πρόβλημα της μηχανής.Αν δεν βγάλει τότε βγάζεις και το κολάρο που φαίρνει νερό στο ψυγείο και εφόσων βάλεις ξανά τον κινητήρα σε λειτουργία να δεις αν τελικά φέρνει νερό με πίεση.Αν απλά λίγο τρέχει τότε το πρόβλημα είναι πάλι σον κινητήρα.
Αν τελικά φαίρνει λίγο άλλαξε πρώτα τον θερμοστάτη και μετά προχώρα παραπέρα.
Η γνώμη μου είναι όπως και να έχει το πράμα βάλε καινουργιο θερμοστάτη και κάνε πολύ σωστή εξαέρωση πριν ανοίξεις μεγαλύτερες δουλειές.
Στα πειράματα που αναφέρομαι προσοχή να μην καείς από το νερό και μετά θα με κυνηγάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.......αυτός που θέλει να φτάσει στην κορυφή θα βρει τον τρόπο.....
.......οι υπόλοιποι θα βρουν μια δικαιολογία.......