PGP έγραψε:Για την δεύτερη τρύπα δεν μας έδωσες πληροφορίες…
Παναγιώτη θα φτάσουμε και εκεί...
Η αρχική σκέψη ήταν να ενισχυθεί η υπάρχουσα τραβέρσα ή να κατασκευαστεί νέα ενισχυμένη.
Αυτό θα ήταν πολύ ευκολότερο, από την λύση που διάλεξα τελικά, θα είχε το πλεονέκτημα ότι θα ήταν κρυφή, αλλά το μεγαλύτερο μειονέκτημα της λύσης θα ήταν η κατάργηση της παθητικής ασφάλειας, που προσφέρει η υπάρχουσα τραβέρσα.
Έτσι, με βοηθό και "πειραματόζωο", μία κατεστραμένη τραβέρσα, αποφάσισα να κατασκευάσω μιά νέα αναμονή (μούφα - θηλυκό σπείρωμα Μ20), στην αριστερή πλευρά και να ενισχύσω την υπάρχουσα στην δεξιά πλευρά.
Η υπάρχουσα αναμονή Μ20 (πίσω από το πλαστικό καπάκι, στη δεξιά πλευρά, για το βίδωμα της θηλιάς), έχει εξωτερική διάμετρο 26 χιλιοστά (πάχος τοιχώματος μόλις 3 χιλιοστά), και στηρίζεται στο δεξύ ράμφος με 4 βίδες Μ8 και ακολούθως με "τσιμπήματα" ηλεκτροκόλλησης ελασμάτων 2 χιλιοστών περίπου.
Βέβαια από αυτή την υπάρχουσα θηλιά με "ξελάσπωσε" ο γατούλης από το βούρκο στο Χαλκούτσι, χωρίς πρόβλημα, και ο Βαλάντης παλαιότερα στο βούρκο του Καλλίδρομου κλπ κλπ.
Κατασκευάστηκαν στον τόρνο 2 μούφες με θηλυκά σπειρώματα Μ20, με εξωτερική διάμετρο 35 χιλιοστά και στηρίχτηκαν στα ράμφη,
χωρίς κολλήματα, αλλά με αντικατάσταση των 4 βιδών Μ8 σε κάθε ράμφος, με 4 ντίζες Μ10 - 8.8 σε κάθε ράμφος (αντοχή κάθε ντίζας Μ10 - 8,8 από το πινακάκι πιό πάνω 1.100 κιλά)