psilos86 έγραψε:Πρώτον φίλε μου δεν έχει αυξηθεί η πίεση στο τούρμπο παρά 0,1 και έχει πειραχτεί μόνο το Avance για να αυξηθούν αυτά τα άλογα δεύτερον για αυτό υπάρχει το φίλτρο μικροσωματιδίων το λεγόμενο dpf να κρατάει η νοξ Τρίτον τυχαίνει να είμαι μηχανικός αυτοκινήτων και να δουλεύω σε ΚΤΕΟ τα τελευταία 10 χρόνια και Έχουν δει πολλά τα μάτια μου Οπότε ένα αμάξι το οποίο είναι σωστό συντηρημένο και απλώς έχει ένα πρόγραμμα έχει πολύ λιγότερους ρύπους από ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι κακό συντηρημένο Και χωρίς ο οδηγός να ξέρει να το οδηγεί σωστά
θα σε διορθώσω, τα οξείδια του αζώτου (ΝΟχ) δεν είναι μικροσωματίδια για να τα πιάσει το DPF (Diesel
Particulate Filter) , είναι αέριο.
Το σύστημα που μπορεί να μειώσει τα NOx λέγεται SCR και είναι το σύστημα με την ουρία όπως πχ κάνει η peugeot σε κάποια μοντέλα, το λέει adblue
https://www.peugeot.co.uk/adblue/. Το vitara δεν έχει τέτοιο σύστημα.
το EGR που έχει ο κινητήρας της FIAT που φοράει το Vitara μειώνει τα ΝΟχ ανακυκλώνοντας τα καυσαέρια στο θάλαμο καύσης ώστε να υπάρχει λιγότερο οξυγόνο. Νομίζω με το πρόγραμμα αυτό άλλαξες - άλλαξες την ποσότητα του οξυγόνου στο θάλαμο καύσης και προφανώς και είδες βελτίωση στις επιδόσεις.
https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculationξαναλέω αν ήταν απλά να αλλάζεις 2 γραμμές κώδικα και να αυξάνει η ιπποδύναμη χωρίς αρνητικές συνέπειες, πίστεψε με οι μηχανικοί της suzuki θα το είχαν σκεφτεί πρώτοι. Εγώ δε σου λέω να μην το κάνεις, απλά καλό είναι όποιος το αποφασίζει να έχει όλη την εικόνα.
Και αφού δουλεύεις σε κτέο για πες μου, έχετε μηχάνημα που μετράει οξείδια του αζώτου;
PS: δεν λέγεται avance αλλά advance και αναφέρεται στους κινητήρες βενζίνης σχετικά με τον χρόνο ανάφλεξης στα μπουζί. Το Diesel δεν έχει μπουζί και γίνεται αυθόρμητη αυτανάφλεξη, απ'όσο ξέρω αυτό που ρυθμίζεις είναι η αναλογία αέρα/καύσιμο - και αυτό ακριβώς έβαλες και μόνος σου στη φωτογραφία, η αναλογία καυσίμου (air/fuel ratio λέει το διάγραμμα στα δεξιά) στο διάγραμμα έχει μειωθεί, άρα ο αέρας έχει αυξηθεί.
το να λες είμαι μηχανικός αυτοκινήτων άρα εγώ ξέρω ακούγεται πολύ άσχημα ειδικά γιατί εσύ θα έπρεπε να ξέρεις.