1. Δεν ξέρω για την Ευρώπη αλλά σε ΗΠΑ & Καναδά, ο κατασκευαστής ορίζει μέχρι πόσο ποσοστό biodiesel μπορείς να βάλεις στο αυτοκίνητο. Μάλιστα οι αντλίες στα πρατήρια είναι υποχρεωμένες να αναφέρουν το ποσοστό του biodiesel που περιέχεται. Πιο συγκεκριμένα, τα ποσοστά αυτά είναι 5%, 10% & 20%. Τα τελευταιας τεχνολογίας diesel αντέχουν μέχρι και 20%, πιο πολύ φαντάζομαι για περιβαλλοντικούς λόγους (συν την όποια πολιτική/ βιομηχανική σκοπιμότητα). Αυτό αναφέρεται στο manual συνήθως του αυτοκινήτου όπου ο κατασκευαστής οφείλει να αναφέρει και για τυπικούς λόγους το είδος & τύπο του καυσίμου. ΠΧ το δικό μου αναφέρει τον αριθμό των min κετανίων (λες και μπορώ να τα μετρήσω.. αλλά λέμε τώρα).
2. Για καθαριστικό πετρελαίου (αντλία, μπεκ και σύστημα), με κλειστά τα μάτια και έχοντας δοκιμάσει επί διετίας ότι πιο κακό (!!!!) υπάρχει σε πετρέλαιο σε common rail κινητήρα μάλιστα, προτείνω ανεπιφύλακτα τα προϊόντα της PROTEC. Ενδεικτικά αναφέρω αυτό:
http://www.pro-techellas.gr/el/view/common-rail-protec. Έχει κι άλλα η γκάμα αλλά εγώ έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο και έχω εμπειρία. Παράλληλα βελτιώνεται και η οικονομία καυσίμου πέραν από τον καθαρισμό.
Υ.Γ.: Στα τελευταία 5.000χλμ, χρησιμοποιώ το STANADYNE. Πολύ καλές εντυπώσεις στην οικονομία καυσίμου.. ελπίζω και στη συντήρηση του συστήματος.
Σημείωση: άλλα καθαριστικά/ βελτιωτικά είναι για κάθε φουλάρισμα και άλλα είναι ανά μεγάλα αλλά τακτά διαστήματα. Για το Protec ο κατασκευαστής προτείνει μετά από κάθε service (εγώ το βάζω ανά 10.000χλμ) ενώ το Stanadyne είναι μετά από κάθε φουλάρισμα. Ο καθένας κρίνει και πράττει αναλόγως.
Δεν τα έχω αναμείξει ποτέ και δεν ξέρω και αν κάνει (και PROTEC και Stanadyne μετά από service). Επειδή εδώ που είμαι τώρα δεν μπορώ να βρω Protec, παίζω μόνο με stanadyne που βρήκα στις ΗΠΑ.
Ελπίζω να βοήθησα!