Τα δέκα αυτοκίνητα που άλλαξαν την αυτοκίνηση.

Παρουσιάσεις οχημάτων που μας κάνουν να ονειρευόμαστε....ότι βρήκαμε λεφτά στην τσέπη μας!

Τα δέκα αυτοκίνητα που άλλαξαν την αυτοκίνηση.

Δημοσίευσηαπό Στράτος » Κυρ Δεκ 18, 2016 12:42 am

Χωρίς αυτά, το πιθανότερο είναι ότι η αυτοκίνηση δε θα ήταν όπως τη γνωρίζουμε σήμερα.
Από τα επόμενα δέκα μοντέλα, το κάθε ένα έχει αφήσει το στίγμα του στον τρόπο με τον οποίο από εκεί κι έπειτα εξελίχθηκε η αυτοκίνηση.
Σημειώνοντας ότι αναφερόμαστε σε αυτά με χρονολογική σειρά, σας τα παρουσιάζουμε και κάνουμε μια μικρή αναφορά στην καινοτομία του καθενός.


Ford Model T 1908
ford_model_t.jpg

Μετά την ίδρυση της Ford Motor Company το 1903 και το λανσάρισμα του Model T το 1908, όλα άλλαξαν στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Από το 1913 μάλιστα, κάθε Model T χρειαζόταν μόλις μιάμιση ώρα για να κατασκευαστεί αντί για 12,5 που ήταν μέχρι τότε. Αυτό έγινε χάρη στην «κινούμενη» γραμμή παραγωγής που ανακάλυψε ο Henry Ford, η οποία εκτός από τη γρήγορη παραγωγή έφερε και χαμηλότερο κόστος. Τελικά 16,5 εκατομμύρια Model T πουλήθηκαν, από το 1908 έως και το 1927.

Austin Seven 1922
austin_seven_resize_0.jpg

Ο Herbert Austin ίδρυσε τη δική του εταιρεία το 1905, η οποία κατασκεύαζε κυρίως μεσαία για την εποχή αυτοκίνητα. Ωστόσο ήταν αντίθετος στην ιδέα ότι μικρό αυτοκίνητο σημαίνει και συνολικά μικρό κέρδος, γι’ αυτό και ξεκίνησε να εξελίσσει ένα μικρό αλλά αξιοπρεπές μικρό μοντέλο. Ένα αυτοκίνητο που κάποιος θα αγόραζε αντί για μια μοτοσικλέτα με καλάθι. Το Austin Seven παρουσιάστηκε τελικά το 1922, με υδρόψυκτο κινητήρα 750 cc, φρένα σε όλους τους τροχούς και καμπίνα με οροφή. Η επιτυχία που γνώρισε το Seven ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη, τόσο που θα μπορούσες να πεις ότι άλλαξε τη Βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Citroën Traction Avant 1934
citroen_traction_avant.jpg

Το κυριολεκτικά επαναστατικό Type 7A ή αλλιώς Traction Avant, παρουσιάστηκε το 1934 για να αλλάξει σοβαρά τα δεδομένα. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο βοιμηχανικής μαζικής παραγωγής με ατσάλινο αυτοφερόμενο πλαίσιο, εμπρός κίνηση, υδραυλικά φρένα σε όλους τους τροχούς, ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδο στρέψης και κινητήρα με βαλβίδες επικεφαλής και αφαιρούμενα χιτώνια. Παρά τη μεγάλη επιτυχία του πάντως, το Traction Avant δεν κατάφερε να βγάλει την εταιρεία από τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε.

Jeep Willys MB 1941
willys_mb_resize.jpg

Για το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Αμερική θα χρειαζόταν ένα ελαφρύ αναγνωριστικό όχημα με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Το Willys MB που λάτρεψαν οι στρατιώτες είχε 4κύλινδρο κινητήρα, τροχούς στις γωνίες του αμαξώματος για ακρίβεια στους χειρισμούς, κίνηση στους δύο άξονες και μεγάλη ελευθερία άρθρωσης της ανάρτησης. Ύστερα από το τέλος του Πολέμου βγήκε αμέσως και πολιτική έκδοση, η CJ-1A, που μετά το 1950 πήρε την άδεια να χρησιμοποιεί σε αποκλειστικότητα το όνομα Jeep.

Volkswagen Beetle 1946
volkswagen_beetle_resize_0.jpg

Ο Σκαραβαίος είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που εξελίχθηκαν με τη βοήθεια αεροδυναμικής σήραγγας. Είχε αερόψυκτο, 4κύλινδρο μπόξερ κινητήρα και χώρους για μια 5μελή οικογένεια. Ήδη από το 1938 η γραμμή παραγωγής ήταν έτοιμη όμως λόγω του Πολέμου δεν παραδόθηκαν αυτοκίνητα. Πέρασαν αρκετά χρόνια μετά τον Πόλεμο μέχρι να ομαλοποιηθεί η παραγωγή, όμως από εκεί κι έπειτα μετατράπηκε από ανάγκη σε μόδα και τις δεκαετίες που ακολούθησαν ξεπούλησε. Η παραγωγή του σταμάτησε μόλις το 2003 και μέχρι τότε πουλήθηκαν πάνω από 23,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Citroën 2CV 1948
citroen_2cv.jpg

Μετά το θάνατο του André Citroën, την εταιρεία ανέλαβε ο Pierre Boulanger, ο οποίος φύτεψε το σπόρο για ένα αυτοκίνητο με τις εξής προδιαγραφές: Να μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικους και 50 kg πατάτες, να καίει 3 lt/100 km, να έχει τελική 60 km/h και να είναι εξαιρετικά άνετο στο χωματόδρομο. Ήταν η σύλληψη του θρυλικού 2 CV, που όμως δεν παρουσιάστηκε πριν το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τα πρωτότυπα γλίτωσαν από τους βομβαρδισμούς και τελικά το ντεμπούτο έγινε το 1948. Μέχρι το 1990 που σταμάτησε οριστικά η παραγωγή του, πουλήθηκαν πάνω από 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Citroën DS 1955
citroen_ds_resize.jpg

Την εποχή που παρουσιάστηκε ήταν ένα συγκλονιστικά πρωτοποριακό αυτοκίνητο κι αυτό δεν είχε να κάνει μόνο με την πολύ ιδιαίτερη σχεδίαση. Η DS διατηρούσε πάντα σταθερή απόσταση από το έδαφος, χάρη σε ένα υδραυλικό κύκλωμα υψηλής πίεσης που επιπρόσθετα υποβοηθούσε το τιμόνι και τα φρένα. Τα τελευταία ήταν δισκόφρενα, για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Η DS είχε μοναδικό επίπεδο άνεσης, τη στιγμή που μπορούσε να υπερπηδά μεγάλα εμπόδια χωρίς να βρίσκει κάτω, αλλά και να στέκεται σε τρεις μόνο τροχούς. Στην ανανέωση του 1967, τα εμπρός φώτα έγιναν τέσσερα, εκ των οποίων τα δύο ακριανά έστριβαν μαζί με το τιμόνι για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα.

FIAT NUOVA 500 1956
fiat_500.jpg
fiat_500.jpg (66.18 KiB) 285 προβολές

To FIAT Nuova 500, το στιλάτο μικρό αυτοκίνητο που απογείωσε τις πωλήσεις της FIAT αποδείχθηκε τόσο σημαντικό που μετά από σχεδόν 50 χρόνια η εταιρεία το ξαναγέννησε. Κατά ένα μεγάλο μέρος χάρη στην επιτυχία του κλασικού 500, μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1960 το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκε και η παραγωγή τετραπλασιάστηκε.

ΜΙΝΙ 1959
mini_resize.jpg

Το σχέδιο του MK1 ανήκει στον ελληνικής καταγωγής Αλέξανδρο Ισηγόνη. Αρχικά δεν υπήρχε καν η μάρκα MINI και το μοντέλο ήταν γνωστό ως Austin 850 ή Morris 850, βάσει του πρώτου κινητήρα των 848 cc και 37 ίππων. Είχε αυτοφερόμενο αμάξωμα που το καθιστούσε εντυπωσιακά ελαφρύ, μόλις 585 kg, ενώ η διάταξη των μηχανικών μερών και οι πατέντες που χρησιμοποιούσε στην ανάρτηση έδιναν εντυπωσιακούς -για ένα αυτοκίνητο μήκους 3 m- χώρους.

Alfa Romeo Alfasud 1971
alfa_romeo_alfasud.jpg

Η πρώτη Alfa Romeo μαζικής παραγωγής με την κίνηση μπροστά, αγαπήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα. Η Alfasud έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα μοντέλα που φτιάχτηκαν ποτέ και όχι άδικα. Με 1.200άρη μπόξερ κινητήρα, τέσσερα δισκόφρενα κι εξαιρετικό πλαίσιο είχε σίγουρα ένα καινοτόμο μηχανολογικό πακέτο, έτη φωτός μπροστά από τα δεδομένα της εποχής του.

Πηγή: http://www.drive.gr

Υ.Γ. Κατά την γνώμη μου (φαντάζομαι και πολλών ακόμα από το club, για να μην πω όλων :mrgreen: ), στη λίστα θα έπρεπε να υπάρχει ακόμα ένα αυτοκίνητο.
Και αυτό δεν είναι άλλο από το φοβερό,τρομερό,καταπληκτικό,υπέροχο,μοναδικό,πανέμορφο,ικανότατο κτλ.κτλ.κτλ SUZUKI VITARA φυσικά, σε όλες του τις εκδόσεις!!!!! :lol: :lol: :lol:
Βλέπε, άκου, σώπα...
Άβαταρ μέλους
Στράτος
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 386
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 01, 2016 12:35 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Aka: Στράτος
Tyres: Cooper Discov A/T3
Suspension: Old Man Emu
cb: Όχι

Re: Τα δέκα αυτοκίνητα που άλλαξαν την αυτοκίνηση.

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Κυρ Δεκ 18, 2016 8:27 am

:clap: :clap:
Πολυ ωραιο θεμα Στρατο, :D :D :D :D
Τωρα οσο για το υστερογραφο ,,οταν οι αλλοι εγραφαν ιστορια η σουζουκι εγραφε ,,,,, :whistle: :whistle: :whistle:
"ΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ"
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3941
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα-Καισαριανη.
Aka: Παντου & πουθενα
Tyres: 235-60-16 M+S

Re: Τα δέκα αυτοκίνητα που άλλαξαν την αυτοκίνηση.

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Δευτ Δεκ 19, 2016 12:00 am

Πολύ ενδιαφέρον το κείμενο, ωστόσο έχω αντιρρήσεις ως προς την δεκάδα (καθ'ότι οι σχολές διαφέρουν... 8) )
"Ουδείς πλέον αγνώμων του ευεργετηθέντος"
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6892
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Tyres: Κobra Mal 205/80/16
Suspension: του KONGIVA !!!
cb: Ναι

Re: Τα δέκα αυτοκίνητα που άλλαξαν την αυτοκίνηση.

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Δευτ Δεκ 19, 2016 8:35 am

Kalavritara έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον το κείμενο, ωστόσο έχω αντιρρήσεις ως προς την δεκάδα (καθ'ότι οι σχολές διαφέρουν... 8) )



Σωστός ;-)
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 37942
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..
Tyres: COOPER DISC. A -T 3
Suspension: bilstein
cb: Ναι


Επιστροφή στο Παρουσιάσεις οχημάτων

ΜΩΡΑΙΤΗΣ Σάβ Μάιος 27, 2017 11:39 am Καλημέρα στην παρέα και ιδιαίτερα στην Λατινική Αμερική......
fronteras Σάβ Μάιος 27, 2017 9:18 am Καλημέρα στην παρέα από Χαλκιδική!
nidi Σάβ Μάιος 27, 2017 8:25 am viewtopic.php?f=33&t=1564&p=724204#p724204
nidi Σάβ Μάιος 27, 2017 8:25 am Καλημέρα απτο Medellin της Κολομβίας ;-)
ΔΙΑΣ Σάβ Μάιος 27, 2017 8:05 am Καλημερα
antonis1627 Σάβ Μάιος 27, 2017 7:23 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
mitsosstr636r Παρ Μάιος 26, 2017 12:03 pm Α ρε πατρίδα!
Μαρία Παρ Μάιος 26, 2017 11:41 am στην τριπολη, μονο που δεν χιονιζει,παρεπιπτοντως
Μαρία Παρ Μάιος 26, 2017 11:40 am καλημερα στα παιδακια
BOSS Παρ Μάιος 26, 2017 10:26 am Ο κωδων εκρουσε τα κεφαλια μεσα!!
Tzivitzonis Παρ Μάιος 26, 2017 10:25 am Εικόνα
taxidriver06 Παρ Μάιος 26, 2017 9:44 am Καλημέρες!!!
Tzivitzonis Παρ Μάιος 26, 2017 9:15 am καταιγιδα ξεσπασε μολις σε ειδα (ΜΩΡΑΙΤΗ)............. Καλημερα! 8)
ΜΩΡΑΙΤΗΣ Παρ Μάιος 26, 2017 8:49 am καλημέρα άνευ καταιγίδας { προς το παρόν } και καλό ΠΣΚ
BOSS Παρ Μάιος 26, 2017 8:06 am Καλημερα με πρωινη καταιγιδα!!
antonis1627 Παρ Μάιος 26, 2017 6:46 am Καλημέρα σας.
ΔΙΑΣ Παρ Μάιος 26, 2017 3:22 am Καλημερα σε όλους
Tzivitzonis Παρ Μάιος 26, 2017 12:17 am Για κοιτάξτε και θαυμάστε! :p
Μαρία Πέμ Μάιος 25, 2017 11:10 am καλημερα
unknown_path Πέμ Μάιος 25, 2017 9:36 am Καλημέρα απο Χαλκιδική...viewtopic.php?f=60&t=28974
BOSS Πέμ Μάιος 25, 2017 7:52 am Καλημερα!!
antonis1627 Πέμ Μάιος 25, 2017 6:48 am Καλημέρα σας.
ΔΙΑΣ Πέμ Μάιος 25, 2017 3:25 am Καλημερα. αλλη μια καφεδοκατασταση περασε ομορφα
BOSS Τετ Μάιος 24, 2017 8:12 pm Καλησπερα με ψιχαλες...Θα κανουμε τιποτα; :shifty:
ΔΙΑΣ Τετ Μάιος 24, 2017 2:29 pm Καλησπερα παλι με βροχη απο Λαμια και κατω και μια σταση για καφε
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης